Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych "Plast-Box" S.A. z siedzibą w Słupsku ("Spółka") przekazuje do publicznej wiadomości szacunkowe, wybrane wyniki finansowe Spółki za 2015 rok:
a) skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży - 140 250 tys. zł;
b) jednostkowe przychody netto ze sprzedaży - 121 745 tys. zł;
c) skonsolidowany zysk netto - 6 856 tys. zł;
d) jednostokowy zysk netto - 5 165 tys. zł.
Przedstawione wyniki finansowe zostały sporządzone na podstawie dostępnych Zarządowi Spółki wstępnych danych finansowych za okres styczeń-grudzień 2015 roku osiągniętych przez Spółkę i jej spółki zależne. Szacunki dokonane zostały według najlepszej wiedzy Zarządu na dzień ich sporządzania i w oparciu o założenie, że nie powstaną i nie ujawnią się okoliczności, które mogłyby istotnie wpłynąć na wynik finansowy po dniu opublikowania szacunków.
Wyniki są w trakcie weryfikacji przez biegłego rewidenta.
Powyższe szacunki będą monitorowane na bieżąco do czasu publikacji raportu okresowego Spółki za 2015 rok. Ewentualne zmiany odbiegające co najmniej o 10% od w/w wartości będą przekazywane do publicznej wiadomości w formie odrębnego raportu bieżącego.
Szczegółowy raport finansowy za rok 2015 zostanie opublikowany w dniu 21 marca 2016 roku, po zweryfikowaniu wszystkich danych przez biegłego rewidenta.
Jednocześnie Zarząd Spółki, mając na uwadze w/w szacunkowe wyniki finansowe informuje, że będzie rekomendować Zwyczajnemu Walnemu Zgromadzeniu Spółki wypłatę dywidendy za 2015 r. co najmniej na poziomie ubiegłego roku, to jest w kwocie nie mniejszej niż 0,09 zł (dziewięć groszy) na jedną akcję i łącznej wysokości 3.774.693,15 zł (trzy miliony siedemset siedemdziesiąt cztery tysiące sześćset dziewięćdziesiąt trzy złote piętnaście groszy).
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.02.2016, 21:41 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |