Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Inicjatorzy kampanii przypominają o konieczności dbania o słuch oraz o regularnej profilaktyce. „Prawidłowy słuch ma ogromny wpływ na codzienne funkcjonowanie człowieka, a wszelkie jego ubytki przekładają się na liczne problemy zdrowotne oraz na ogólny stan emocjonalny” - podkreśla dr Józef Mierzwiński, ordynator Oddziału Otolaryngologii, Audiologii i Foniatrii Dziecięcej w Wojewódzkim Szpitalu Dziecięcym im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy.
„Według WHO, niedosłuch może zostać nabyty w każdym okresie życia, a jego przyczyny mogą być wrodzone lub nabyte. Świat osoby głuchej, bądź głęboko niedosłyszącej może jednak zostać całkowicie odmieniony dzięki leczeniu przy pomocy implantu słuchowego. Jest to elektroniczna proteza słuchu, nowoczesne rozwiązanie, stanowiące prawdziwe dobrodziejstwo dla osób z poważnymi zaburzeniami słuchu. Pozwala słyszeć i komunikować z otoczeniem tym dorosłym i dzieciom, w przypadku których aparat słuchowy już nie pomaga” - zaznacza dr Józef Mierzwiński.
Implantacja słuchowa umożliwia najmłodszym uczestniczenie w powszechnej edukacji i rozwijanie się na równi z dziećmi zdrowymi. Z kolei dorosłym gwarantuje powrót do aktywnego życia zawodowego i osobistego. Sprawia, że mogą normalnie funkcjonować w społeczeństwie jako jego pełnoprawni i pełnowartościowi obywatele oraz cieszyć się codziennym życiem.
W Polsce system implantów słuchowych jest w 100% refundowany przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Operację wszczepienia implantów przeprowadza się w 20 placówkach w kraju.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.03.2016, 16:35 |
Źródło informacji | Razem dla słuchu |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czytanie łączy. Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta2025
Dlaczego mężczyźni czytają mniej niż kobiety i jak to zmienić? To pytanie, które stawiają sobie organizatorzy ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta, która po raz trzeci zaprasza ojców, opiekunów, a także pozostałych członków rodziny do wspólnego czytania dzieciom. Dlaczego warto? Odpowiedź jest prosta: bo czytanie łączy.- 15.05.2025, 13:54
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja powszechnego czytania
-
The Whole World is Dancing to “Chicken Banana”
- 15.05.2025, 12:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Nowe logo, nowa strategia: PWN przechodzi rebranding
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.- 15.05.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PWN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ