Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PLANO, Teksas, 17 marca 2016 r. /PRNewswire/ - Firma Research Now, globalny lider w zakresie gromadzenia danych cyfrowych na potrzeby analityki i spostrzeżeń, ogłosiła dzisiaj powołanie Gary'ego Labena na stanowisko głównego dyrektora wykonawczego oraz członka rady nadzorczej z dniem 29 marca. Gary Laben zastąpi poprzedniego prezesa i dyrektora wykonawczego Kurta Knaptona, który złożył rezygnację ze stanowiska w październiku 2015 r., jednak pozostaje członkiem rady nadzorczej.
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150723/240761LOGO
Gary Laben wnosi ponad 25 lat doświadczenia przywódczego i branżowego w zakresie wykorzystania danych do celów podejmowania decyzji marketingowych w kwestii klientów. Ostatnio zajmował stanowisko głównego dyrektora wykonawczego firmy KBM Group oraz globalnego głównego dyrektora do spraw danych w firmie Wunderman. Obie firmy są częścią grupy WPP. Firma KBM specjalizuje się w rozwiązaniach marketingowych na podstawie danych, a Wunderman jest agencją marketingu cyfrowego i bezpośredniego. Będąc głównym dyrektorem wykonawczym w firmie KBM, Laben przeprowadził firmę przez zakończoną powodzeniem integrację z szeregiem nabytych spółek, a także przewodził programowi ekspansji globalnej. Zdobył uznanie także za stworzenie i zjednoczenie zespołów zarządzających.
Firma Research Now ogłosiła także dziś, że John Rothwell, główny dyrektor operacyjny obejmie stanowisko prezesa i głównego dyrektora operacyjnego. Rothwell, niegdyś pierwszy pracownik zatrudniony przez Research Now, wrócił do firmy cztery lata temu i obecnie zarządza rynkową działalnością firmy.
"Rada nadzorcza Research Now bardzo cieszy się z tego, że Gary dołączy do firmy na stanowisku głównego dyrektora wykonawczego - stwierdził John Civantos, członek rady i partner zarządzający w spółce Court Square Capital Partners, większościowym właścicielu firmy Research Now. - Gary ma na koncie wiele sukcesów w roli przywódcy. Jesteśmy zadowoleni z tego, że dołączył do Research Now u boku Johna Rothwella i reszty naszego solidnego zespołu zarządzającego. Jego doświadczenie w rozwoju działalności organicznie oraz przez nabycia przyczyni się do umocnienia innowacyjnego podejścia, skupienia na klientach i wzrostu Research Now w tak dynamicznej branży" - dodał.
"Research Now jest na czele rozwijającej się branży - skomentował sam Laben. - Organizacja przygotowuje ofertę wyczerpujących rozwiązań związanych z danymi i stojącymi za nimi technologiami na cele wyzwań badawczych i nadal pozostaje dominującym graczem w branży gromadzenia danych na potrzeby badań rynkowych. Jestem podekscytowany z powodu dołączenia do zespołu w tak ważnym czasie" - dodał nowy dyrektor.
Research Now
Firma Research Now Group, Inc. jest globalnym liderem w zakresie gromadzenia danych cyfrowych na potrzeby analityki i spostrzeżeń. Firma umożliwia podejmowanie decyzji na podstawie danych 3 000 klientom w badaniach rynkowych, doradztwie, mediach i wśród klientów korporacyjnych poprzez dostęp do milionów rozbudowanych profili konsumentów tworzonych za pozwoleniem przez wykorzystanie platform technologicznych gromadzących dane sieciowe, mobilne, z mediów społecznościowych i wskaźniki behawioralne. Firma działa w ponad 36 krajach i prowadzi działalność z 23 biur na całym świecie. Zdobyła uznanie za jakość, skalę i satysfakcję klienta. Więcej informacji można znaleźć na stronie researchnow.com.
Źródło: Research Now
KONTAKT:
Allison M. Allison
tel. +1-214-354-4688
e-mail: aallison@researchnow.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.03.2016, 10:16 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |