Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Akcja biegowa, związana z jubileuszem ważnego dla miasta Klubu, ma na celu promocję aktywności fizycznej. Pomysłodawcami akcji są Fundacja Legii i Stowarzyszenie Kibiców Legii Warszawa, natomiast Organizatorami są Klub Biegacza Sporting i Legia Warszawa. Wśród partnerów obchodów rocznicy nie mogło zabraknąć marki Doppelherz Polska, znanej z promocji aktywności fizycznej ludzi w każdym wieku i o każdej porze roku.
Jubileusz Klubu Legia Warszawa
Legia Warszawa to dla wielu przede wszystkim Klub piłkarski. Jednak jego historia wiąże się z innymi dyscyplinami sportowymi, w których zawodnicy Legii odnosili sukcesy. Stąd też specjalna forma uroczystości upamiętniającej powstanie Klubu, związana z działalnością Bogusława Mamińskiego, zawodnika Legii, olimpijczyka i wielokrotnego medalisty, który od zakończenia kariery sportowej zachęca do aktywności fizycznej w ramach akcji "Biegnij Warszawo".
Promocja aktywności fizycznej
Promocja zdrowego trybu życia rozumianego w kontekście aktywności fizycznej mocno wpisuje się w filozofię Doppelherz. Przejawem tego jest seria „aktiv”, na którą składają się produkty skierowane głównie do osób aktywnie dbających o dobrą kondycję. Potwierdza to również zaangażowanie Doppelherz w społeczne akcje o charakterze sportowym. Nie mogło więc marki, znanej już od 1919 roku, zabraknąć w tak ważnym sportowym wydarzeniu, jak jubileusz Klubu Legia Warszawa. Tym bardziej, że środki zebrane podczas imprezy mają wspomóc działalność charytatywną Fundacji Legii, promującej sport i zdrowy styl życia wśród wszystkich grup społecznych.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.06.2016, 18:57 |
Źródło informacji | www.doppelherz.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Światowy Dzień Rzucania Palenia: młodzież ma zbyt łatwy dostęp do produktów nikotynowych PAP
- 22.11.2024, 15:06
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
III Forum Bezpiecznej Żywności w Warszawie. Green REV Institute i Koalicja Future Food 4 Climate zapraszają
26 listopada 2024 w godzinach 10:30-15:30, w Bibliotece Publicznej m.st. Warszawy, już po raz trzeci odbędzie się Forum Bezpiecznej Żywności - wydarzenie organizowane przez Green REV Institute oraz koalicję Future Food 4 Climate. Wydarzenie jest wspierane przez Ambasadę Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej oraz European Climate Foundation. III Forum Bezpiecznej Żywności zostało objęte patronatem honorowym Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy.- 21.11.2024, 12:54
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Green REV Institute
-
Image
Za nami wielki finał turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion”
19 listopada na PGE narodowym w Warszawie odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Młode zawodniczki oraz młodzi zawodnicy z najlepszych drużyn z całej Polski, w trzech kategoriach wiekowych do lat 13, 14 i 15, pokazali swój talent, determinację i ducha fair play. Drużyny JS Smart.pl Krosno, Dream Team Wrocław, Katowiczanki, Osiemnastka Olsztyn, SMS Stal Rzeszów, ZSP Książenice - to wielcy zwycięzcy rozgrywek w swoich kategoriach wiekowych.- 20.11.2024, 15:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PZU