Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Akcja biegowa, związana z jubileuszem ważnego dla miasta Klubu, ma na celu promocję aktywności fizycznej. Pomysłodawcami akcji są Fundacja Legii i Stowarzyszenie Kibiców Legii Warszawa, natomiast Organizatorami są Klub Biegacza Sporting i Legia Warszawa. Wśród partnerów obchodów rocznicy nie mogło zabraknąć marki Doppelherz Polska, znanej z promocji aktywności fizycznej ludzi w każdym wieku i o każdej porze roku.
Jubileusz Klubu Legia Warszawa
Legia Warszawa to dla wielu przede wszystkim Klub piłkarski. Jednak jego historia wiąże się z innymi dyscyplinami sportowymi, w których zawodnicy Legii odnosili sukcesy. Stąd też specjalna forma uroczystości upamiętniającej powstanie Klubu, związana z działalnością Bogusława Mamińskiego, zawodnika Legii, olimpijczyka i wielokrotnego medalisty, który od zakończenia kariery sportowej zachęca do aktywności fizycznej w ramach akcji "Biegnij Warszawo".
Promocja aktywności fizycznej
Promocja zdrowego trybu życia rozumianego w kontekście aktywności fizycznej mocno wpisuje się w filozofię Doppelherz. Przejawem tego jest seria „aktiv”, na którą składają się produkty skierowane głównie do osób aktywnie dbających o dobrą kondycję. Potwierdza to również zaangażowanie Doppelherz w społeczne akcje o charakterze sportowym. Nie mogło więc marki, znanej już od 1919 roku, zabraknąć w tak ważnym sportowym wydarzeniu, jak jubileusz Klubu Legia Warszawa. Tym bardziej, że środki zebrane podczas imprezy mają wspomóc działalność charytatywną Fundacji Legii, promującej sport i zdrowy styl życia wśród wszystkich grup społecznych.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.06.2016, 18:57 |
Źródło informacji | www.doppelherz.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Nowa terapia daje nadzieję chorym na tętnicze nadciśnienie płucne PAP
Tętnicze nadciśnienie płucne (TNP) to rzadka choroba kardiologiczna. Nieleczona może prowadzić do śmierci. Badania kliniczne nad nowym lekiem, prowadzone przez prof. Grzegorza Kopcia z Ośrodka Chorób Krążenia Płucnego UJ w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Jana Pawła II, dały bardzo dobre rezultaty i napawają chorych optymizmem.
- 07.01.2025, 08:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Technologia w służbie zdrowia: dlaczego dane ze smartwatchy warto pokazać lekarzowi?
Z urządzeń ubieralnych, czyli inteligentnych zegarków i opasek, korzysta ponad 1/3 Polaków - wynika z badania Huawei CBG Polska [1]. Sprzęty te pozwalają na monitorowanie aktywności fizycznej, a także kluczowych parametrów zdrowotnych, takich jak tętno i saturacja krwi, a nawet EKG czy ciśnienie tętnicze. Dane te mogą dostarczać cennych informacji zarówno posiadaczowi zegarka, jak i lekarzowi, wspierając diagnostykę. W praktyce zaledwie 25% użytkowników pokazała doktorowi zebrane w ten sposób wyniki. Dlaczego tak się dzieje? I czy warto promować wykorzystywanie danych odpacjenckich w polskiej służbie zdrowia?- 30.12.2024, 13:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Huawei