Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Piwo cieszy się w Polsce dużą popularnością. Złocisty trunek ma wielu fanów, dlatego też zespół GoEuro przyjrzał się, gdzie warto pojechać, aby skosztować piwa, nie rujnując przy tym swojego budżetu. Indeks Piwny GoEuro 2016 porównuje dane z 70 miast na świecie. Wzięto pod lupę średnie ceny piwa w sklepach i barach, a także średnią roczną konsumpcję oraz wydatki na piwo w każdym z miast.
Na pierwszym miejscu w kategorii najtańszych destynacji znalazła się w tym roku Bratysława, gdzie średnia cena piwa wynosi 6,45 PLN. Najdroższe miasto to szwajcarska Lozanna ze średnim wynikiem 37,08 PLN. Zdeklasowała tym samym Genewę, która była najdroższa w zeszłym roku.
Kilka polskich miast również znalazło się w zestawieniu. Kraków znalazł się w pierwszej piątce rankingu GoEuro w kategorii najtańszych miast, z piwem w cenie 7,28 PLN. Niewiele niżej, bo na 8. miejscu, uplasowała się Warszawa, gdzie średnio za piwo trzeba zapłacić 9,53 PLN.
Pięć miast z najtańszym piwem na świecie:
- Bratysława, Słowacja - średnia cena: 6,45 PLN
- Kijów, Ukraina - średnia cena: 6,48 PLN
- Kraków, Polska - średnia cena: 7,28 PLN
- Kapsztad, RPA - średnia cena: 7,30 PLN
- Meksyk, Meksyk - średnia cena: 8,30 PLN
Pięć miast z najdroższym piwem na świecie:
- Lozanna, Szwajcaria - średnia cena: 37,08 PLN
- Hong Kong, Hong Kong - średnia cena: 24,26 PLN
- Singapur, Singapur - średnia cena: 22,40 PLN
- Zurych, Szwajcaria - średnia cena: 22,19 PLN
- Oslo, Norwegia - średnia cena: 21,70 PLN
O GoEuro
GoEuro.pl to wyszukiwarka połączeń kolejowych, autobusowych oraz lotniczych w Europie. Poprzez współpracę z ponad 340 przewoźnikami, rewolucjonizuje proces planowania podróży, dając użytkownikom dostęp do większego wyboru, przejrzystych cen, a także łatwego procesu rezerwacji.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 23.06.2016, 10:57 |
| Źródło informacji | GoEuro |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Nowa odsłona aplikacji Alior Mobile: prościej niż kiedykolwiek wcześniej PAP
Alior Bank udostępnia klientom nową odsłonę aplikacji Alior Mobile. Zamiana ma na celu ułatwienie codziennego korzystania z usług bankowych dzięki bardziej przejrzystemu układowi i intuicyjnej treści. Na koniec II kw. 2025 r. liczba aktywnych użytkowników bankowych aplikacji mobilnych wyniosła w Polsce ponad 26 mln. Wprowadzane aktualizacje są więc bezpośrednią odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku i rosnące oczekiwania klientów detalicznych, dla których aplikacja staje się kompleksowym centrum zarządzania finansami osobistymi.- 02.12.2025, 14:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Sektor Consumer Finance poznaje oczekiwania Generacji Z i zamierza je realizować PAP
Nie wszystkie potrzeby Generacji Z zostały rozpoznane przez sektor finansowy, ale my w Polsce damy radę. Sektory bankowy i ubezpieczeniowy pokazały przez ostatnie lata, że potrafią się transformować. Dzisiaj głównym wyzwaniem może być nastawienie młodych ludzi do pojęcia sukcesu finansowego - stwierdził Tomasz Byczyński, członek Zarządu BNP Paribas Cardif podczas XXI edycji Kongresu Consumer Finance w Warszawie.- 02.12.2025, 13:52
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Sektor Consumer Finance musi transformować usługi finansowe z myślą o Generacji Z
Wszyscy zastanawiamy się nad Generacją Z. Już za 10 lat na świecie to pokolenie będzie najbardziej liczne, u szczytu swoich możliwości finansowych. Musimy transformować usługi finansowe tak, żeby odpowiedzieć na potrzeby Generacji Z i to jest właściwy moment, żeby się na tym zastanowić – stwierdził Andrzej Szewczyk, zarządzający Business Unitem Finance w Autopay podczas XXI edycji Kongresu Consumer Finance w Warszawie.- 02.12.2025, 13:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ