Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CULVER CITY, Kalifornia - (BUSINESS WIRE (http://www.businesswire.com/portal/site/home/ )) - Firma Beats by Dr. Dre (Beats) poinformowała dzisiaj o wprowadzeniu do swojej oferty nowej linii wysokiej klasy bezprzewodowych słuchawek Beatsx, a także nową generację cieszących się dużą popularnością bezprzewodowych słuchawek dousznych Powerbeats (model Powerbeats3) oraz słuchawek nausznych Beats Solo (model Beats Solo3). Wszystkie produkty z nowej kolekcji posiadają chip Apple W1, Bluetooth klasy 1, szybkie ładowanie oraz doskonałe brzmienie, z jakim Beats kojarzona jest przez audiofili na całym świecie. Spółka Beats, której współzałożycielami są Dr. Dre i Jimmy Iovine, należy do Apple.
Do komunikatu dołączono materiały multimedialne. Można je zobaczyć pod adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20160907006808/en/
"Beats zawsze starała się zapewniać klientom najwyższej klasy doznania dźwiękowe. W obecnych czasach, gdy prawie wszystkim materiałom w mediach towarzyszy dźwięk, doskonała jakość odsłuchu ma kluczowe znaczenie. Nasz nowy produkt łączy w sobie znakomitą konstrukcję, innowację i jakość dźwięku, dzięki której odbieramy dźwięk w taki sposób, w jaki chcą tego twórcy treści" - powiedział prezes Beats Luke Wood.
BeatsX
Beatsx to zupełnie nowa linia słuchawek dousznych zaprojektowana przez specjalistów, którzy połączyli niewielki rozmiar z najlepszymi rozwiązaniami w dziedzinie sprzętu audio. Prosta, opływowa konstrukcja Beatsx sprawia, że są one niezwykle lekkie i praktycznie niezauważalne. Słuchawki są kompatybilne z urządzeniami działającymi na systemach operacyjnych Ios i Android, a ponadto posiada Bluetooth klasy 1, zapewniając optymalną łączność. Dzięki chipowi Apple W1 użytkownicy systemu iOS10 dysponują błyskawicznym połączeniem Bluetooth i dodatkową możliwością płynnego przełączania się pomiędzy urządzeniami zarejestrowanymi w Cloud. Słuchawki Beatsx wyznaczają nowy standard wydajności akumulatora (Fast Fuel), który po zaledwie 5 minutach ładowania przez dołączony kabel Lightning wystarcza na 2 godziny słuchania, a po 45 minutach ładowania nawet na 8 godzin. Dzięki funkcji RemoteTalk można odbierać telefony, włączać muzykę i aktywować Siri. Przewód Flex-Form oraz szeroki wybór końcówek do uszu i zakładania zaczepów na ucho zapewniają wygodę noszenia. Gdy użytkownik ma zdjęte słuchawki, magnetyczne wkładki do uszu zapobiegają ich zaplątaniu na szyi, a ponadto łatwo można je zwinąć i schować w przenośnym etui.
Bezprzewodowe słuchawki Powerbeats3
Bezprzewodowe słuchawki Powerbeats3 to prawdziwy krok naprzód dla jednego z najlepiej sprzedających się na świecie modeli. Wyższy poziom ergonomii zapewnia większą wygodę i lepsze wrażenia dźwiękowe. Dzięki Fast Fuel już 5 minut ładowania akumulatora przez przewód micro-USB wystarcza na 1 godzinę słuchania. W pełni naładowany akumulator wystarcza na 12 godzin korzystania z tych odpornych na wodę i pot słuchawek. Ponadto nowe słuchawki douszne Powerbeats3 posiadają wbudowany Bluetooth klasy 1 i funkcję Remote Talk umożliwiającą odbieranie telefonów, odtwarzanie muzyki i aktywowanie Siri.
Beats Solo3 Wireless
Beats Solo3 Wireless to najnowsze oblicze kultowej już linii słuchawek nausznych Solo. Dzięki wytrzymałym akumulatorom oraz wydajnym chipie Apple W1 i Bluetooth klasy 1 można z nich korzystać do 40 godzin. Za pomocą nauszników można odbierać telefony, odtwarzać muzykę i aktywować Siri, a system błyskawicznego ładowania Fast Fuel zapewnia 3 godziny odsłuchu już po 5 minutach ładowania przez dołączony do słuchawek przewód micro USB. Beats Solo3 Wireless pozostają wierne swoim poprzednikom, łącząc tę samą, wielokrotnie wyróżnianą jakość dźwięku z przenośną i wytrzymałą konstrukcją oraz elastycznym pałąkiem, obracanymi nausznikami i tłumieniem hałasu.
Informacje na temat cen i dostępności produktów można znaleźć na stronie Apple.com. Na prośbę klienta do produktów BeatsX, Powerbeats3 Wireless i Solo3 Wireless dołączane są specjalne dodatki.
Beats
Beats by Dr. Dre (Beats) to czołowa marka sprzętu audio stworzona w 2006 r. przez Dr. Dre i Jimmy’ego Iovine. Wprowadzając na rynek rodzinę najwyższej klasy nausznych i dousznych słuchawek oraz głośników, firma Beats wprowadziła młode pokolenie słuchaczy w świat najwyższej jakości dźwięku. Marka z nieustającym powodzeniem sprawia, że rzesze miłośników muzyki na całym świecie mogą poczuć energię i emocje, jakie daje odsłuch w warunkach studia nagrań. W lipcu 2014 spółkę Beats przejęło Apple Inc.
Beats by Dr. Dre, Beats, Fast Fuel, Powerbeats, RemoteTalk i Solo stanowią znaki handlowe Beats Electronics, LLC. Apple, Lightning i Siri stanowią znaki handlowe Apple Inc. Inne nazwy spółek i produktów mogą stanowić znaki handlowe zastrzeżone przez ich właścicieli.
Odnośnik do wersji źródłowej komunikatu na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160907006808/en/
Źródło: Beats by Dr. Dre
KONTAKT:
Beats by Dr. Dre
Sarah Joyce
tel. +1-310-795-4757
e-mail: sarah_joyce@apple.com
lub
Jessica Bass
tel. +1-310-895-6508
e-mail: jessica_bass@apple.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.09.2016, 13:10 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |