Pobierz materiał i Publikuj za darmo
AMSTERDAM, 10 września 2016 r. /PRNewswire/ - ATCi, od 1979 r. lider rynku w technologii multibeam, zapowiada wprowadzenie nowego Simulsat 7A. Długoletni dyrektor ds. Sprzedaży i Produktów Anthony Graves mówi, że odzew rynku i informacje zwrotne są wspaniałe. Graves powiedział: "Już dokonaliśmy kilka instalacji dla bardzo ważnych klientów, którzy wymagają anteny o najwyższej dostępnej wydajności".
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160909/406097
Seria produktów Simulsat niweluje konieczność zastosowania kilku parabolicznych anten, nazywanych też farmą antenową. Oszczędności są widoczne w wyniku obniżonych kosztów instalacji, nieruchomości, kabli włóknistych i koaksjalnych oraz kosztów konserwacji. Ponadto można po prostu dodać kolejne kanały poprzez zainstalowanie kolejnego konwertera do podawacza anteny. Seria produktów Simulsat potrafi odbierać sygnały ze satelitów przez 37 C i Ku-Band.
Anthony Graves powiedział: "Naszym klientom podoba się możliwość korzystania z łuku satelitarnego 75 stopni, a poza tym wspaniałe jest oszczędzanie kosztów i zasięg z potencjałem wzrostu. Na rynku nie ma innej anteny multibeam, która byłaby w stanie konkurować z nową Simulsat 7A pod kątem ceny i wydajności".
Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy na targi IBC na stoisko Evertz w Hali 1, stoisko D31, jak również na: www.atci.com.
Źródło: ATCi
KONTAKT:
e-mail: sales@atci.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.09.2016, 11:13 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |