Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO, Kalifornia - (BUSINESS WIRE) - CONNECTIONS 2016 - Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), producent oprogramowania dla firm z branży ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych, opublikował dziś komunikat o wprowadzeniu na rynek wersji 2016.2 pakietu Guidewire InsurancePlatform™ . Produkt stworzony specjalnie z myślą o sektorze ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych obejmuje trzy elementy - operacje podstawowe, dane i analizy oraz cyfrowe kanały obsługi klienta. Połączenie tych trzech funkcji pomaga ubezpieczycielom szybciej reagować na zmiany w branży, skuteczniej docierać do klientów oraz dostarczać agentom i pracownikom lepszych narzędzi pracy, sprzyjających większemu zaangażowaniu. W najnowszej wersji oprogramowania wprowadzono wiele ulepszeń w produktach Guidewire Data i Digital, a także udoskonalono funkcje, z których korzystają nabywcy polis, agenci, aktuariusze i informatycy.
"Tempo zmian w sektorze ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych wciąż rośnie - stwierdził Ayan Sarkar, wiceprezes odpowiedzialny za produkty Digital w firmie Guidewire Software. - Uważamy, że naszym zadaniem jest ciągłe udoskonalanie naszych produktów w takim kierunku, aby ich użytkownicy mogli odnosić sukcesy na rynku, który szybko ewoluuje pod wpływem nowych firm, zmieniającego się zachowania klientów i innowacji technologicznych".
"Wprowadzając na rynek tę wersję, osiągamy cel, jakim jest stałe wzbogacanie naszych produktów o funkcje przynoszące korzyści klientom, zwłaszcza w dynamicznych obszarach analizy danych i cyfrowych kanałów obsługi. Najnowsze udoskonalenia pozwolą lepiej wykorzystać ogromne zasoby danych, jakimi dysponują dziś firmy ubezpieczeniowe - stwierdził Wade Bontrager, wiceprezes odpowiedzialny za produkty Predictive Analytics w firmie Guidewire Software. - Obecna wersja jest godna uwagi również dlatego, że jest to nasz pierwszy produkt Predictive Analytics od czasu przejęcia firmy EagleEye Analytics na początku bieżącego roku”.
Najnowsza wersja oprogramowania Guidewire InsurancePlatform zawiera nowe wersje produktów Predictive Analytics, Spotlight i Digital Portals. Najważniejsze ulepszenia w poszczególnych grupach produktów:
Data and Analytics:
Moduł Guidewire Data and Analytics, na który składają się produkty DataHub, InfoCenter, Guidewire LiveSM i Predictive Analytics, oferuje zaprojektowane z myślą o sektorze ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych narzędzia: bazę danych, repozytorium Business Intelligence i działające w chmurze produkty służące do prognozowania szkodowości i rentowności. Ulepszenia produktów Predictive Analytics 6 i Spotlight* to między innymi:
Predictive Analytics 6:
- Zautomatyzowane funkcje służące do budowania modeli
Gotowe algorytmy modelujące, pozwalające automatycznie przeanalizować nowy zestaw danych i wybrać optymalne szerokości przedziałów klasowych dla każdej zmiennej w oparciu o sygnał predykcyjny i korelacje w skali roku;
Wykorzystanie pełnego potencjału predykcyjnego każdej zmiennej poprzez uwzględnienie wynikających z korelacji poprawek do każdej zmiennej;
Zaawansowane metody wyboru parametrów symulacji umożliwiają budowanie modeli sekwencyjnych, pozwalających skrócić proces modelowania i zwiększyć moc predykcyjną modelu.
- Operacjonalizacja skomplikowanych modeli predykcyjnych
Interfejs użytkownika, umożliwiający przygotowanie predykcyjnych modeli na potrzeby interakcji w czasie rzeczywistym z centralnymi procesami systemowymi;
Unikanie silosów kodu z możliwością stosowania transformacji zmiennych i modyfikowania API modelu za pomocą skryptów, stanowiących integralną część produktu;
Łączne wykorzystanie kilku modeli predykcyjnych w celu uzyskania większej dokładności i pełniejszej informacji.
- Monitorowanie modeli predykcyjnych
Usługa oceny modeli pozwala zapisywać wszystkie transakcje w bazie danych i tworzyć raporty umożliwiające monitorowanie trafności modeli;
Raporty z informacjami o rozkładzie wolumenu transakcji, błędów i adekwatności modelu;
Porównanie danych wejściowych i wyników z prognozami opartymi na modelu oraz prezentowanie informacji o poprawności modeli predykcyjnych zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie.
Spotlight*:
-Zapewnienie samowystarczalności zespołu analityków ryzyka ubezpieczeniowego
Pozwala zespołom analityków ryzyka ubezpieczeniowego definiować własne sposoby prezentacji ryzyka z pomocą nowych ekranów administracyjnych;
Umożliwia analitykom ryzyka zarządzanie profilami ryzyka, oszacowaniamii wizualizacjami bez konieczności angażowania konsultanta ds. analizy danych.
Digital Engagement:
Produkt Guidewire Digital Portals™ umożliwia wielokanałową komunikację z interesariuszami zewnętrznymi: agentami, pośrednikami oraz sprzedawcami polis, rozliczeń i szkód. Najważniejsze ulepszenia produktu Digital Portals 5.1:
- Zaspokojenie preferencji zakupowych kluczowych klientów, zwłaszcza należących do powiększającego się segmentu milenialsów
Spersonalizowany marketing i branding, narzędzia do badań online oraz możliwości udostępniania materiałów w mediach społecznościowych;
Zwiększone możliwości samoobsługi przy wykorzystaniu urządzeń przenośnych – na przykład możliwość sprawdzenia stanu wypłaty odszkodowania czy aktualizacji danych dotyczących sposobu płatności.
- Zapewnienie agentom/pośrednikom doskonalszych narzędzi pracy
Dodanie nowych funkcji samoobsługowych portalu, takich jak możliwość anulowania lub zmiany ubezpieczenia domu;
Usprawnienie współpracy z analitykami ryzyka ubezpieczeniowego (odstępstwa i umowy pośrednictwa);
Usprawnienie komunikacji z likwidatorami dzięki zapewnieniu dostępu do informacji o statusie wypłaty odszkodowania.
- Tworzenie warunków do testowania i doskonalenia wyników osiąganych w kanałach cyfrowych, zarówno po stronie działalności ubezpieczeniowej, jak i technologii informatycznej
Tworzenie gotowych narzędzi analitycznych dostępnych za pośrednictwem przeglądarki internetowej, w tym przykładowych wtyczek do Google Analytics i Segment;
Optymalizacja doświadczenia użytkownika przy wykorzystaniu platformy do testów A/B z przykładowymi wtyczkami Google Experiments;
Lepsze wsparcie kampanii marketingowych i brandingu.
Guidewire Software
Firma Guidewire dostarcza oprogramowanie, które pozwala przedsiębiorstwom ubezpieczeniowym dostosować działalność do szybko zmieniającej się sytuacji w branży i odnosić sukcesy. Stworzona przez Guidewire platforma technologiczna stanowi połączenie trzech elementów - aplikacji podstawowych, programów do przetwarzania i analizy danych oraz produktów cyfrowych - dzięki którym klienci i pracownicy firm ubezpieczeniowych mogą korzystać z nowoczesnych i wygodnych rozwiązań informatycznych. Ponad 200 przedsiębiorstw ubezpieczeniowych na całym świecie wybrało już produkty Guidewire. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.guidewire.com. Dołącz nas na Twitterze: @Guidewire_PandC.
* Produkt Guidewire Spotlight dostępny jest w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie (z wyjątkiem prowincji Quebec).
UWAGA: Guidewire, Guidewire Software, Guidewire ClaimCenter, Guidewire PolicyCenter oraz Guidewire BillingCenter są zarejestrowanymi znakami towarowymi spółki Guidewire Software, Inc. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161024005652/pl/
Źródło: Guidewire Software, Inc.
KONTAKT:
Guidewire Software
Diana Stott
tel. +1 650-356-4941
dyrektor
komunikacja
e-mail: dstott@guidewire.com
lub
onechocolate Communications
Daniel Couzens/Susanna Woods
tel. +44 (0)20 7437 0227
e-mail: guidewire@onechocolatecomms.co.uk
lub
Guidewire Software (UK) Ltd
Louise Bradley
tel. +44 (0)7474 837 860
e-mail: lbradley@guidewire.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.10.2016, 19:02 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |