Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Inicjatorem oraz organizatorem misji gospodarczej do Dubaju na GITEX Technology Week, która odbyła się w dniach 15-21 października 2016 r. było Centrum Obsługi Inwestycji oraz Emirates & Europe Business Development Cluster. Ideą organizowanej misji była prezentacja polskiego potencjału technologicznego, promocja regionów partnerskich oraz nawiązanie współpracy z przedsiębiorcami i inwestorami z regionu Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
W wydarzeniu udział wzięły łącznie 33 osoby, w tym przedstawiciele polskich startupów, licznych instytucji rządowych oraz jednostek naukowo-badawczych w tym m.in.: Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Urzędu Marszałkowskiego Woj. Łódzkiego, Urzędu Marszałkowskiego Woj. Lubelskiego oraz Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.
Zgodnie z założeniami podczas misji realizowane były równolegle dwie agendy pobytu w Dubaju, adresowane do przedsiębiorców, władz samorządowych oraz jednostek naukowo-badawczych. Program misji skierowanej do młodych przedsiębiorców obejmował zwiedzanie targów i spotkania z wybranymi wystawcami, klastrami oraz udział w szeregu warsztatów. Uczestnicy prezentowali swoje rozwiązania z zakresu rzeczywistości rozszerzonej, usług IT, nowoczesnego budownictwa, żywienia i medycyny, energii odnawialnej, rolnictwa i produkcji zwierzęcej, obronności, transportu i logistyki oraz edukacji. Natomiast przedstawiciele władz samorządowych oraz jednostek naukowo-badawczych odbyli liczne spotkania, w tym z Ambasadorem Rzeczpospolitej Polskiej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Robertem Rostkiem oraz przedstawicielami jednostek państwowych ZEA.
GITEX jest jednym z najważniejszych wydarzeń organizowanych przez Zjednoczone Emiraty Arabskie. Targi te co roku gromadzą inwestorów i przedsiębiorców z całego świata, umożliwiając wymianę najnowszych technologii oraz wdrożenie interesujących i innowacyjnych startupów. W tegorocznej, już 36 edycji GITEX zapoczątkowany został największy na świecie rozwój startupów. W wydarzeniu wzięło udział ponad 35 krajów aby wymienić się cennymi doświadczeniami, zaprezentować swój projekt i zabezpieczyć jego finansowanie oraz pozyskać nowy rynek zbytu poprzez możliwość nawiązania kontaktów z ponad 400 inwestorami z realną siłą nabywczą.
Dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających targi cieszyło się polskie stoisko, które było największym stanowiskiem państw europejskich na tegorocznych targach GITEX i jednocześnie debiutem polskich przedstawicieli na tym wydarzeniu.
W ramach misji na targi GITEX Technology Week 2016 osiągnięte zostały następujące cele:
- Promocja dorobku polskiej myśli naukowej i technicznej na arenie międzynarodowej,
- Wsparcie polskiej przedsiębiorczości poprzez pozyskanie partnerów dla startupów i przedsiębiorców na realizację najciekawszych projektów,
- Ułatwienie polskim przedsiębiorcom startu i rozwoju biznesu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich,
- Prezentacja idei transferu technologii jako źródła wsparcia rozwoju gospodarczego,
- Budowanie płaszczyzny współpracy i wymiany doświadczeń między przedstawicielami biznesu z Polski i Zjednoczonych Emiratów Arabskich - ZEA.
Organizatorzy:
Emirates & Europe Business Development Cluster - www.eebd.eu
Centrum Obsługi Inwestycji - www.investpl.eu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.10.2016, 11:21 |
Źródło informacji | Emirates & Europe Business Development Cluster |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Tumi inauguruje kampanię „Icons Tested” z udziałem międzynarodowych ambasadorów marki Lando Norrisa i Nelly Kordy
Celebracja indywidualnej doskonałości i ewoluującego designu w postaci dwóch najbardziej ikonicznych rodzin produktowych TUMI.- 04.09.2025, 15:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
ORLEN przekaże 370 jednostkom straży pożarnej 20 milionów złotych PAP
Zakończono kolejną edycję programu ORLEN na straży. Rekordowe środki w wysokości 20 mln zł trafią do prawie 370 jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej w całej Polsce. Dzięki grantom strażacy będą mogli doposażyć swoje jednostki, szkolić kadry i wzmocnić bezpieczeństwo lokalnych społeczności. W odpowiedzi na duże zainteresowanie, budżet projektu został zwiększony dwukrotnie w porównaniu do poprzedniej edycji i był najwyższy w historii programu.- 04.09.2025, 14:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
3 miliony klientów zatankowało taniej w wakacyjnej promocji ORLEN PAP
Sukcesem zakończyła się wakacyjna promocja ORLEN na paliwo. Przez dwa letnie miesiące wzięło w niej udział blisko 3 mln klientów, którzy wykorzystali o około 20 proc. więcej kuponów na tańsze tankowanie niż w ubiegłoroczne wakacje. Z możliwości promocyjnego ładowania korzystali również posiadacze „elektryków”. Liczba pojazdów zarejestrowanych w aplikacji ORLEN CHARGE wzrosła w wakacje o ponad 60 proc., a liczba ładowań o ponad 80 proc.- 04.09.2025, 12:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ