Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Centrum, ulokowane w pobliżu lotniska we Wrocławiu, to jedyna nieruchomość komercyjna o charakterze outletowym w Polsce południowo-zachodniej, posiadająca tak szeroką ofertę. Obiekt będący przedmiotem transakcji to 15 800 m kw. powierzchni handlowej z 87 sklepami i salonami, między innymi takich marek jak Adidas, Guess, Marc O'Polo, Nike, Tommy Hilfiger. Factory Wrocław jest odwiedzane rocznie przez ponad 2,8 miliona klientów, zaś średnia sprzedaż to około 3300 euro na metr kwadratowy.
Nowy właściciel największego outletu na Dolnym Śląsku to spółka joint venture utworzona przez brytyjską firmę REIT Hammerson plc, holenderski fundusz emerytalny zarządzający aktywami APG, europejskiego zarządcę inwestycyjnego nieruchomościami handlowymi Meyer Bergman i Value Retail - specjalistę od zarządzania centrami typu outlet. Te cztery podmioty założyły fundusz VIA Outlets, by wspólnie skorzystać z silnego rozwoju w europejskim sektorze obiektów handlowych typu outlet.
Zakup wrocławskiego Factory to jednak nie pierwsza tego typu transakcja w Europie. Od 2014 roku spółka joint venture nabyła już następujące nieruchomości: Batavia Stad Amsterdam Fashion Outlet (Holandia), Fashion Arena Praga (Czechy), Hede Gothenburg Fashion Outlet (Szwecja), Freeport Lisbon Fashion Outlet (Portugalia), Landquart Fashion Outlet (Szwajcaria), Festival Park Outlets (Hiszpania) i Sevilla The Style Outlets (Hiszpania).
Polska inwestycja VIA Outlet uzupełnia zasięg i dodaje prestiżu europejskiemu portfolio firmy. VIA Outlets jest dzisiaj właścicielem ośmiu nieruchomości w siedmiu krajach europejskich. Ich łączna powierzchnia najmu to niemal 168 000 metrów kwadratowych, a całkowita liczba sklepów to 760.
Nowy właściciel Factory Wrocław jest mocno zaangażowany w ścisłą współpracę ze swoimi najemcami, miastem Wrocław i innymi kluczowymi interesariuszami, chcąc zapewnić dalszy rozwój, poszerzenie oferty i wzrost odwiedzalności oraz sprzedaży w centrum w nadchodzących latach.
VIA Outlets rozpoczęło właśnie prace nad planem uatrakcyjnienia centrum poprzez wprowadzenie większej ilości marek premium, rozbudowę udogodnień dla klientów oraz podniesienie jakości obsługi klienta. W ciągu najbliższych kilku miesięcy planowane są także nowe projekty, mające na celu zwiększenie liczby zagranicznych klientów oraz kompleksowy rebranding centrum łącznie ze zmianą nazwy centrum.
Nowy właściciel podkreśla także, że zachowuje aktualny zespół pracowników, który będzie nadal zarządzał obiektem.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.12.2016, 14:07 |
Źródło informacji | VIA Outlets |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Fakturowanie online - jak działa i dlaczego warto z niego korzystać?
Wyobraź sobie, że zaoszczędzisz nawet kilka godzin w ciągu miesiąca, korzystając z kompleksowego programu do wystawiania faktur, który wyręczy Cię w czasochłonnych i nudnych, lecz obowiązkowych zadaniach. Dzięki automatyzacji unikniesz pomyłek w danych kontrahentów, ograniczysz ryzyko opóźnionych płatności i przyspieszysz kompletowanie dokumentów dla księgowej. Dowiedz się, jak powinno wyglądać sprawne fakturowanie online, które ułatwi Ci zarządzanie dokumentacją firmową i finansami.- 17.04.2025, 15:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Faktura.pl
-
Image
Brytyjski rynek nieruchomości - zyskowna alternatywa dla inwestycji w Polsce
- 17.04.2025, 15:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CrowdREIT PLC
-
Image
Premier chce repolonizacji gospodarki - sektor wiatrowy odpowiada gotową strategią na rozwój polskiego przemysłu
Donald Tusk zapowiada koniec „naiwnej globalizacji” i kładzie biało-czerwoną flagę na naszą gospodarkę. Czas na odbudowę narodowej gospodarki, repolonizację polskiej gospodarki, rynku, kapitału - powiedział szef rządu w trakcie EFNI i zaznaczył, że polskie firmy muszą udzielać się w kluczowych dla gospodarki narodowej projektach. Takim kołem zamachowym polskiej gospodarki jest obecnie rozwój morskiej energetyki wiatrowej.- 17.04.2025, 15:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PSEW
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ