Newsletter

Nowy produkt EMIS na polskim rynku

06.03.2017, 16:54aktualizacja: 06.03.2017, 16:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

EMIS ogłasza wprowadzenie na polski rynek nowego narzędzia wspierającego procesy sprzedażowe w spółkach. Serwis pomoże działom sprzedaży znaleźć i monitorować potencjalnych klientów.

Warszawa, Polska: EMIS, wiodący dostawca informacji o spółkach i branżach, artykułów oraz analiz dla Polski, ogłasza wprowadzenie na rynek nowego serwisu, zaprojektowanego z myślą o wsparciu osób zajmujących się business development, w procesie poszukiwania nowych klientów. Nowe narzędzie, EMIS Prospect, wykorzystuje bazę spółek i artykułów EMIS, aby pomóc zespołom sprzedażowym rozpoznawać nowe okazje.

W EMIS Prospect można znaleźć informacje o ponad 400 000 polskich spółkach oraz wiadomości ze 150 krajowych oraz regionalnych publikacji biznesowych. Interfejs narzędzia, został zaprojektowany tak, aby pozwalał menadżerom sprzedaży wybierać firmy ze względu na określone czynniki demograficzne jak np. wielkość, branża, lokalizacja oraz tworzyć listę celów, które mogą być przypisane poszczególnym członkom zespołu. Dane finansowe, dostępne dla przedsiębiorstw, pozwolą lepiej zrozumieć sytuację potencjalnego klienta. Wiadomości prasowe, zintegrowane z platformą, będą alarmowały sprzedawcę o ważnych zmianach u potencjalnych klientów, co pozwoli wskazać szanse sprzedażowe.

"Polska jest rynkiem, na którym ponad 20 lat temu został założony EMIS, więc to też właściwe miejsce, aby wprowadzić na rynek ten ekscytujący, nowy serwis. Zainwestowaliśmy sporo w EMIS Prospect, jeśli chodzi o treści i funkcjonalności, tak, aby stał się on niezbędną częścią sprzedażowego pakietu narzędzi. Wierzę, że EMIS Prospect, wyróżnia się na tle innych platform business development, dzięki głębokiemu pokryciu informacji o spółkach i szerokiemu dostępowi do informacji newsowych. EMIS Prospect, wprowadzi nową jakość, jeśli chodzi o efektywność i skuteczność operacji sprzedażowych we wszystkich rodzajach polskich firm" - mówi Guy Dunn, CEO EMIS.

EMIS Prospect to drugi produkt wprowadzony w Polsce na rynek przez EMIS w ostatnim miesiącu. W lutym firma uruchomiła EMIS Compliance, platformę dedykowaną specjalistom zajmującym się procesami due diligence i compliance.

O EMIS

EMIS jest wiodącym na świecie dostawcą informacji o firmach, branżach i krajach z rynków wschodzących. Jest częścią spółki z indeksu FTSE 250, Euromoney Institutional Investor plc. EMIS zatrudnia prawie 300 osób w 13 krajach świata i dostarcza informacje dla blisko 2000 klientów. Firma została założona w 1994 roku.

www.emis.com

KONTAKT:

Urszula Garbicz-Bryś

EMIS

tel. +48 22 255 65 95

e-mail: ugarbicz@emis.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.03.2017, 16:54
Źródło informacji EMIS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ