Pobierz materiał i Publikuj za darmo
UTH, utworzona formalnie 28 maja 1992 roku jako Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, jest jedną z pierwszych pięciu placówek wpisanych do rejestru uczelni niepublicznych w Polsce. Jako jedna z pionierek wyższego szkolnictwa niepublicznego w naszym kraju, UTH powstała praktycznie z niczego, będąc jedynie marzeniem konsekwentnie realizowanym krok po kroku przez założycielkę. Szczególną rolę w urzeczywistnieniu wizji uczelni prywatnej na najwyższym europejskim poziomie, w pełni oddanej studentom odegrała śp. Helena Chodkowska, będąca obecnie patronką warszawskiej Uczelni.
UTH, funkcjonująca pod tą nazwą od 2014 roku, od początku swej działalności stawia przede wszystkim na praktyczne nauczanie swoich podopiecznych. Przez 25 lat działalności Uczelni powstała nowoczesna infrastruktura akademicka (dwa kampusy na terenie Warszawy) z kompleksową bazą dydaktyczno-laboratoryjną. Studenci UTH mogą kształcić się obecnie na 24 specjalnościach studiów licencjackich, 8 specjalnościach inżynierskich, 22 specjalnościach magisterskich oraz 20 kierunkach studiów podyplomowych.
UTH rokrocznie rozwija współpracę z wieloma ośrodkami akademickimi, a także podmiotami publicznymi oraz prywatnymi zarówno w kraju, jak i za granicą, w tym m.in. z: Hellmann Worldwide Logistics Polska, Point Of View, Vesta Polska, Fundacją Wspierania Rozwoju Realia Kariery, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym KGP, Budimex S.A., Robyg S.A., Instytutem Transportu Samochodowego w Warszawie, Instytutem Badawczym Dróg i Mostów czy też Instytutem Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie.
Według rankingu tygodnika "Wprost" (nr 22/2016), opracowanego na podstawie danych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, UTH zajęła pierwsze miejsce w województwie mazowieckim pod względem czasu potrzebnego na znalezienie pierwszej pracy po studiach. Absolwentom UTH zajmuje to zaledwie 1,5 miesiąca, co jest zarazem jednym z najlepszych wyników w Polsce.
Więcej na: http://www.uth.edu.pl/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 13.03.2017, 10:31 |
| Źródło informacji | www.uth.edu.pl |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
BOC Group liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ 2025 dla narzędzi do architektury korporacyjnej
- 26.11.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wdrażanie założeń ESG ważnym elementem Strategii Rozwoju Grupy Enea PAP
Enea zaprezentowała Strategię Zrównoważonego Rozwoju GK Enea do 2035 roku. Strategia wyznacza kierunki transformacji środowiskowej, społecznej i zarządczej, wpisując się w strategię biznesową Grupy. „Strategia ESG mówi, jak chcemy się transformować. Mówi też o naszej uwadze skierowanej zarówno na pracowników, jaki i klientów oraz naszych kontrahentów” - powiedziała Dalida Gepfert, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.- 26.11.2025, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Pierwszy SUV Chery z możliwością modyfikacji debiutuje w Indonezji, oferując nowe rozwiązania mobilności dla rodzin
- 26.11.2025, 08:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ