Newsletter

SodaStream przedstawia żart primaaprilisowy z Paris Hilton

03.04.2017, 13:30aktualizacja: 03.04.2017, 13:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Największa na świecie marka wody gazowanej rozpoczyna akcję NanoDrop mającą na celu promocję korzystania z wody kranowej i filtra SodaStream zamiast plastikowych butelek prowadzących do zanieczyszczeń.

AIRPORT CITY, Izrael, 3 kwietnia 2017 r. /PRNewswire/ - Firma SodaStream International Ltd. (NASDAQ:SODA), wiodąca na świecie marka wody gazowanej ogłosiła dzisiaj, że to właśnie ona stała za żartobliwą kampanią NanoDrop, w ramach której wystąpiła jedna z najbardziej rozpoznawanych gwiazd telewizji oraz osobowość medialna i przedsiębiorca Paris Hilton. Celem kampanii było zwrócenie uwagi na skażenie środowiska, z którym musi borykać się nasza planeta ze względu na korzystanie przez plastikowe butelki na wodę jednorazowego użytku.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/485070/SodaStream_Paris_Hilton.jpg

Filmik dostępny jest na stronie: www.nanodrop.org

Kampania NanoDrop marki SodaStream opiera się o humorystyczny filmik z udziałem Paris Hilton, która przedstawiona jako prezenterka najnowszego wynalazku Instytutu Rozwiązań Odpadów Plastikowych Paris Hilton PHIPPS zapowiada NanoDrop, czyli wysoko skondensowaną wodę gazowaną. W filmiku Paris Hilton wyjaśnia, jak bycie świadkiem szkodliwego wpływu skażenia plastikiem wpłynęło na nią i zmotywowało do podjęcia działań. Filmik przedstawia Hilton i jej zespół naukowców z Instytutu pracujących nad nowym, rewolucyjnym produktem wodnym, który jest 5000 razy bardziej nawadniający niż zwykła woda. Paris Hilton tłumaczy, że jedna kropla NanoDrop wystarcza do utrzymania zdrowego poziomu nawodnienia, a przy tym nie trzeba nosić ciężkich butelek, które do tego zanieczyszczają planetę. Ponieważ jedna kropla to równowartość jednej szklanki wody, regularne stosowanie produktu pozwoliłoby oszczędzić aż 1500 plastikowych butelek na rok na osobę.

W kolejnym filmiku wyjaśniającym prawdziwy cel kampanii dostępnym na oficjalnej stronie NanoDrop wątek jest pociągnięty dalej. Okazuje się, że drobny błąd w obliczeniach doprowadził do problemów z nawodnieniem. Wyjaśniając żart, Paris Hilton wskazuje, że tak naprawdę to SodaStream jest świetnym sposobem na zdrowe nawodnienie bez zanieczyszczania środowiska i konieczności noszenia plastikowych butelek.

Jako kreatorka marek i kobieta biznesu, Paris Hilton została wybrana przez SodaStream do roli ambasadorki marki. "Bardzo podobała mi się praca nad tą kampanią, ponieważ przekazuje ona bardzo ważne przesłanie w zabawny sposób. Wszyscy mogą podejmować lepsze wybory i prowadzić życie w zdrowszy i bardziej zrównoważony sposób - skomentowała Paris Hilton, która sama korzysta z SodaStream. - Zawsze szukam nowych sposobów na dbanie o zdrowie i nawodnienie. Oczywiście picie wystarczającej ilości wody każdego dnia jest ważne, ale noszenie ciężkich butelek nie jest konieczne, jeżeli możemy korzystać z alternatywy pod postacią SodaStream" - dodała przedsiębiorczyni.

Kampania została stworzona przez agencję kreatywną Allenby Concept House, a reżyserem filmików był Ohav Flantz. Aby zwiększyć wiarygodność żartu z okazji Prima Aprilis, tuż przed odkryciem prawdy uruchomione zostały strona internetowa i strona w serwisie Facebook marki NanoDrop. Na platformach podano dane fikcyjnej firmy i szczegóły produktu, który już wkrótce miał trafić na rynki. Ukryto natomiast wszelkie odniesienia do SodaStream. Wiarygodność zmyślonego produktu została także poparta przez wystąpienie profesora Rona Naamana z Instytutu Nauka Weizmanna, który jako ekspert w zakresie elektroniki molekularnej stwierdził, że nowy wynalazek "może stanowić ważny krok do przodu w dziedzinie nanorozwiązań".

"Korzystanie z bieżącej wody kranowej i filtra gazującego wodę SodaStream jest świetnym sposobem na zachowanie nawodnienia w ciągu dnia w sposób prosty i niedrogi - komentuje Matti Yahav, wiceprezes do spraw marketingu globalnego w firmie SodaStream International. - Posiłkowaliśmy się wystąpieniem Paris Hilton w żartobliwej kampanii, aby zwrócić uwagę na problem w sposób lekki i humorystyczny. Miliony konsumentów na całym świecie korzystają z SodaStream i mamy nadzieję, że kolejne miliony do nas dołączą, tym samym ratując naszą planetę przed zalewem plastikowych butelek” - dodał wiceprezes.

O SodaStream

Marka SodaStream jest największą na świecie marką wody gazowanej oraz wiodącym na świecie producentem i dystrybutorem filtrów wody gazowanej. Umożliwiamy klientom przemianę zwykłej wody kranowej w wodę gazowaną czy wodę smakową w łatwy sposób w zaledwie kilka sekund. Przez sprawianie, że woda kranowa staje się nietypowa i bardziej zachęcająca marka SodaStream prowadzi do zwiększenia spożycia wody wśród konsumentów. Filtry wody gazowanej są bardzo wyróżniającym się i innowacyjnym rozwiązaniem trafiającym do klientów spożywających gazowane napoje butelkowane czy w puszkach. Produkty te promują zdrowie i dobre samopoczucie, są przy tym przyjazne środowisku, oszczędne kosztowo, dostosowywalne i przynoszą frajdę w użyciu. Produkty dostępne są w ponad 80 000 sklepach detalicznych w 45 krajach. Więcej na temat nowego podejścia do wody SodaStream można dowiedzieć się w serwisach FacebookTwitterPinterestInstagramYouTube oraz na stronie www.sodastream.com.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/439972/SodaStream_International_Logo.jpg

Źródło: SodaStream International Ltd.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.04.2017, 13:30
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ