Newsletter

RAINBOW TOURS SA (13/2017) Informacja o przychodach spółki w miesiącu marcu 2017 roku.

25.04.2017, 18:58aktualizacja: 25.04.2017, 18:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący z plikiem 13/2017

Podstawa prawna: Inne uregulowania

Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu marcu 2017 r. wyniosła 54,7 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 39,8 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 37,4 %. Przychody z pośrednictwa wyniosły 2,5 mln zł i były niższe o "-"43,2 % od przychodów analogicznego okresu 2016 roku, które wyniosły 4,4 mln zł. Łączne przychody ze sprzedaży w miesiącu marcu 2017 wyniosły 57,2 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 44,2 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 29,4 %.

Przychody ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 marca 2017 roku, które wyniosły 213,6 mln zł i są wyższe o 22,3 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 marca 2016 roku, które wyniosły 174,7 mln zł. Przychody z pośrednictwa w rachunku narastającym wyniosły 6,6 mln zł i były niższe o "-" 49,2 % od przychodów analizowanego okresu roku 2016, które wyniosły 13,0 mln zł. Łączne przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 marca 2017 roku wyniosły

220,2 mln zł i są wyższe o 17,3 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 marca 2016 roku, które wyniosły 187,7 mln zł.

Zarząd Rainbow Tours S.A., w imieniu Grupy Kapitałowej informuje, że wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w miesiącu marcu 2017 r. wyniosła 54,7 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 39,8 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 37,4 %. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosły 3,7 mln zł i były niższe o "-" 30,2 % od przychodów analizowanego okresu roku 2016, które wyniosły 5,3 mln zł. Łączne skonsolidowane przychody ze sprzedaży w miesiącu marcu 2017 wyniosły 58,4 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r., w którym przychody wyniosły 45,1 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 29,5%.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży imprez turystycznych Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 marca 2017 roku wyniosły 213,6 mln zł i są wyższe o 22,3 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 marca 2016 roku, które wyniosły 174,7 mln zł. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym wyniosły 10,4 mln zł i były niższe o "-" 33,3 % od przychodów analizowanego okresu roku 2016, które wyniosły 15,6 mln zł. Łączne, skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 marca 2017 roku wyniosły 224,0 mln zł i są wyższe o 17,7 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 marca 2016 roku, które wyniosły 190,3 mln zł.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.04.2017, 18:58
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ