Pobierz materiał i Publikuj za darmo
FILADELFIA, 1 czerwca 2017 r. /PRNewswire/ - Firma Clarivate Analytics ogłosiła dziś przejęcie firmy Publons wraz z wiodącą, globalną platformą umożliwiającą naukowcom udostępnianie, omawianie i uznawanie recenzji oraz edycji badań naukowych. W wyniku nabycia firmy dojdzie do połączenia poważanej bazy danych cytowań z największą na świecie platformą recenzji i oceny środowiska naukowców.
"Clarivate Analytics prowadzi agresywną politykę inwestycyjną w celu poprawy istniejących funkcji analitycznych, spostrzeżeń oraz rozwiązań optymalizacji przepływu pracy, a także w zakresie odkrywania nowych sposobów na niesienie pomocy klientom na polu przyspieszania innowacji - skomentował Jay Nadler, główny dyrektor wykonawczy w firmie Clarivate Analytics. - W ciągu zaledwie pięciu lat firmie Publons udało się stworzyć największą i najbardziej zaufaną bazę wyszukiwania recenzentów. Z platformy korzysta ośmiu z 10 największych wydawców oraz ponad 150 000 recenzentów. Nabycie firmy Publons jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w stworzenie zestawu obiektywnych, niezależnych od wydawców narzędzi dla naukowców, wydawców, fundatorów badań oraz instytucji, tym samym dając ekspertom-recenzentom szansę na zdobycie uznania, na jakie zasługują” - dodał dyrektor.
Firma Clarivate tworzy i rozwija innowacyjne rozwiązania analityki i przepływu pracy, które zwiększają wydajność w całym cyklu życia badań naukowych, od pomysłu i eksperymentów, aż po recenzję, publikację, rozpowszechnianie i ocenę wyników. Przejęcie firmy Publons wraz z jej platformą i danymi zwiększa wartość wielu produktów firmy Clarivate Analytics, jednocześnie wspierając naukowców w zarządzaniu karierami oraz pracy w ekosystemie fundatorów, wydawców i instytucji.
"Sieć cytowań oraz narzędzia dla badaczy Clarivate Analytics, włączywszy najważniejsze produkty takie, jak Web of Science, EndNote i ScholarOne należą do najbardziej rozpowszechnionych narzędzi naukowych - skomentował Andrew Preston, współzałożyciel firmy Publons. - Wraz z Danielem założyliśmy Publons w przekonaniu, że to właśnie na recenzjach opiera się cały świat naukowy. Biorąc pod uwagę coraz silniejszą presję na publikowanie badań naukowych uważamy, że platforma Publons może mieć naprawdę pozytywny wpływ na proces recenzowania. Globalny zasięg i bezstronność firmy Clarivate Analytics w połączeniu z Publons pozwoli nam na dalsze rozwijanie platformy oraz tworzenie narzędzi i usług na potrzeby środowiska naukowego” - dodał współzałożyciel.
Połączenie sił firm Clarivate i Publons umożliwi zmierzenie się z najważniejszymi wyzwaniami, którym musi stawić czoła globalne środowisko naukowe wyceniane na 1,7 tryliona dolarów. Do problemów świata nauki należą między innymi fałszerstwo badań naukowych, niewydajność procesu recenzji prowadząca do spowolnień w badaniach oraz trudności w identyfikacji i zrozumieniu najważniejszych badań w obliczu rosnących presji ze strony fundatorów w kierunku wskazywania wpływu i dowodów na wkład w środowisko naukowe. Proces recenzji leży w samym sercu rozwiązań tych problemów i przyczyni się do wprowadzenia przyszłych usprawnień w całym ekosystemie badawczym.
W ramach nabycia współzałożyciele Andrew Preston i Daniel Johnston oraz wszyscy pracownicy firmy Publons dołączyli do firmy Clarivate Analytics. Firma Publons będzie nadal rozwijać siedzibę w Wellington w Nowej Zelandii wraz z biurem w Londynie oraz utrzyma kulturę przedsiębiorczości przy jednoczesnej integracji własnych rozwiązań technologicznych z platformami Clarivate Analytics, tym samym wnosząc wkład w wewnętrzny ekosystem innowacji w firmie.
Clarivate Analytics
Firma Clarivate™ Analytics pozwala zwiększyć tempo innowacji przez zapewnianie sprawdzonych analiz i spostrzeżeń na potrzeby klientów na całym świecie. Klienci firmy mogą odkrywać, chronić i komercjalizować nowe pomysły jeszcze szybciej. Pomagamy klientom, dawniej jako oddział Thomson Reuters specjalizujący się we własności intelektualnej i nauce, poprzez sieć działalności na zasadzie abonamentowej w naszym posiadaniu i zarządzaniu, które skupiają się na badaniach naukowych i pracy badawczej, analityce patentowej, standardach regulacyjnych, danych farmaceutycznych i biotechnologicznych, ochronie znaków towarowych, ochronie marek oraz zarządzaniu własnością intelektualną. Obecnie Clarivate™ Analytics jest niezależną firmą zatrudniającą ponad 4000 pracowników z oddziałami w ponad 100 krajach na całym świecie, w której posiadaniu znajduje się szereg znanych marek, włączywszy między innymi Web of Science™, Cortellis™, Derwent™, CompuMark™, MarkMonitor® oraz Techstreet™. Więcej informacji można znaleźć na stronie clarivate.com.
Zdjęcie - http://mma.prnewswire.com/media/518145/Clarivate_00154.jpg
Logo - http://mma.prnewswire.com/media/455613/clarivate_logo_for_press_release_Logo.jpg
Źródło: Clarivate Analytics
KONTAKT:
Heidi Siegel
Clarivate Analytics
dyrektor ds. relacji zewnętrznych
tel. +1 215 823 5646 (biuro), +1 215 356 4504 (kom.)
e-mail: heidi.siegel@clarivate.com
-
Tom Culley
Publons
dyrektor ds. Marketing
tel. +44 7 447 492985
e-mail: tom@publons.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.06.2017, 18:11 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |