Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W nawiązaniu do raportu nr 5/2017 z dnia 13 marca 2017 r., Zarząd DGA S.A. informuje, że w dniu 19 czerwca 2017 r. otrzymał informację o podpisaniu umowy przez Zarząd Województwa Wielkopolskiego, który działa jako Instytucja Zarządzająca Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014-2020 na realizację projektu pt. "Kompleksowe wsparcie kompetencji kluczowych uczniów gimnazjów w powiecie tureckim".
Całkowita wartość projektu wynosi 1.500.912,00 zł, w tym wartość dofinansowania w kwocie 1.425.802,00 zł. Projekt będzie realizowany do 30 listopada 2019 r.
Celem Projektu jest wzrost kompetencji kluczowych 435 uczniów z 4 zaproszonych do projektu gimnazjów w Wielkopolsce, w tym 46 uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz wzrost kompetencji lub kwalifikacji 29 nauczycieli poprzez doposażenie 4 pracowni przedmiotowych w 4 szkołach, organizację zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, kółek zainteresowań, warsztatów, laboratoriów, projektów edukacyjnych, doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli, poprzez udział w studiach i/lub szkoleniach.
Zabezpieczenie prawidłowej realizacji umowy stanowi weksel własny in blanco wraz z wypełnioną deklaracją wekslową. Zapisy umowy są standardowe i nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego rodzaju umów.
Umowa dla DGA S.A. jest istotna ze względu na jej wartość.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.06.2017, 12:55 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |