Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WASZYNGTON, 25 lipca 2017 r. /PRNewswire/ - Wspomóż dokumentację procesu i szerzenie zasięgu integracji finansowej na świecie przez przesłanie zgłoszenia do konkursu fotograficznego CGAP 2017. Zgłoszenia można już nadsyłać.
Multimedialny komunikat prasowy dostępny jest tutaj: https://www.multivu.com/players/English/7878252-cgap-finance-photo-contest-entries-2017/
Usługi finansowe odgrywają ważną rolę w zmniejszaniu skali ubóstwa i zwiększaniu dobrobytu, jednak nadal dwa miliardy osób na świecie nie są objęte zasięgiem tego typu usług. Brakuje dostępu do najbardziej podstawowych usług finansowych, jak konta oszczędnościowe i pożyczki. Think tank zajmujący się integracją finansową CGAP z siedzibą przy Banku Światowym dąży do zilustrowania wpływu integracji finansowej i mikrofinansów na poprawę życia najuboższych poprzez coroczny konkurs fotograficzny, który odbywa się już po raz 12.
W tegorocznym konkursie organizacja CGAP liczy przede wszystkim na zgłoszenia unaoczniające, w jaki sposób mieszkańcy obszarów wiejskich i miejskich wykorzystują finanse cyfrowe na innowacyjne sposoby w celu zwiększenia odporności poprzez narzędzia finansowe oraz w celu zarządzania kwestiami finansowymi. Zgłoszenia mogą także dotyczyć przykładów usług finansowych w służbie radzenia sobie z kryzysami humanitarnymi. Ponadto zgłaszający mogą także przesyłać zdjęcia przedstawiające tradycyjnie wyobcowane grupy takie, jak kobiety i młodzież korzystające z finansów cyfrowych.
„Ludzie i społeczności na całym świecie mające dostęp do usług finansowych wykorzystują je do poprawy swojego losu. W konkursie fotograficznym artyści prezentują skalę tego zjawiska ze swojej perspektywy - skomentowała Greta Bull, główna dyrektor wykonawcza organizacji CGAP. - W tym roku wyglądamy w szczególności zgłoszeń ukazujących rosnące użycie smartfonów i innowacji w finansach cyfrowych. W jaki sposób smartfony ułatwiają zarządzanie codziennym budżetem wśród najuboższych? Jak innowacje cyfrowe pozwalają kobietom o niskich dochodach rozwijać swoje działalności lub reagować w sytuacjach kryzysowych” - dodała dyrektor.
W jury konkursu zasiadają nagradzani fotografowie i redaktorzy graficzni działający na polach dziennikarstwa dokumentalnego, czasopism i wiadomości. Jury wybierze zwycięzców w pięciu obszarach: grand prix, kategorie tematyczne, nagroda regionalna, wyróżnienie jury oraz nagroda publiczności. Nagrodzone zgłoszenia nadesłane z dwóch regionów - Bliski Wschód i Ameryka Północna oraz Ameryka Łacińska i Karaiby - otrzymają specjalne wyróżnienia.
Wszystkie zgłoszenia muszą zostać nadesłane przed 23:59 czasu wschodniego w USA dnia 29 września 2017 r.
Więcej informacji na temat konkursu fotograficznego CGAP 2017 oraz przesyłanie zgłoszeń:
https://photocontest.cgap.org/
https://twitter.com/CGAP
https://www.facebook.com/ConsultativeGroupToAssistThePoor
CGAP (Consultative Group to Assist the Poor) to globalna organizacja partnerska zrzeszająca ponad 30 wiodących instytucji pracujących w celu szerzenia integracji finansowej. Organizacja CGAP tworzy innowacyjne rozwiązania przez prowadzenie praktycznych badań oraz aktywne zaangażowanie w pracę z dostawcami usług finansowych, decydentami i fundatorami, co pozwala na podejmowanie działań w skali. Organizacja CGAP ma swoją siedzibę w Banku Światowym i łączy pragmatyczne podejście do odpowiedzialnego rozwoju rynków z platformą rzecznictwa opartą na dowodach. Celem organizacji jest zwiększenie dostępu do usług finansowych, których najbiedniejsi potrzebują, aby poprawić swój los. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.cgap.org.
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20151216/296527LOGO
Źródło: CGAP (The Consultative Group to Assist the Poor)
KONTAKT:
Esther Lee Rosen
CGAP
tel. (202) 458-0147
e-mail: erosen@worldbank.org
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.07.2017, 11:15 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |