Pobierz materiał i Publikuj za darmo
16 sierpnia 2017 r. Zarząd Związku Międzygminnego GOAP podjął decyzję o rozstrzygnięciu przetargów. W komunikacie opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego zawarto informację, że "dwie z ofert ATF uznane zostały za rażąco niskie i z tego powodu odrzucone, dwie zaś znacznie przewyższały kwotę oszacowania i dlatego nie zostały wybrane".
Podana informacja nie jest zgodna ze stanem faktycznym. W rzeczywistości tylko jedna oferta ATF zawierała kwotę przewyższającą założony przez Zamawiającego budżet. W trzech pozostałych sektorach powodem odrzucenia ofert było domniemanie „rażąco niskiej ceny”.
Treść komunikatu GOAP: http://www.goap.org.pl/komunikat-o-rozstrzygnieciu-przetargu-na-odbior-i-transport-odpadow-z-terenu-zwiazku-na-lata-2018-2021/.
Zarząd ATF nie zgadza się z decyzją Zamawiającego argumentowaną „rażąco niską ceną”, tym bardziej że na etapie postępowania przetargowego Spółka złożyła stosowane wyjaśnienia w tym zakresie.
"Zaproponowane przez nas ceny są rynkowe, oparte na rzetelnej kalkulacji. Przyjmujemy do wiadomości rozstrzygnięcie Zamawiającego, jednak stanowczo się z nim nie zgadzamy, czego konsekwencją będzie złożenie w najbliższych dniach odwołania do prezesa Krajowej Izby Odwoławczej" - stwierdza Agnieszka Fiuk z Biura Zarządu Spółki.
ATF jest firmą rodzinną, działającą w sektorze zagospodarowania odpadów od 1997 roku, zbudowaną wyłącznie w oparciu o polski kapitał, zatrudniającą ponad 100 pracowników. Dzięki skutecznie realizowanym inwestycjom z powodzeniem konkuruje na lokalnym rynku województwa zachodniopomorskiego z oddziałami międzynarodowych koncernów, obsługując kilkadziesiąt gmin regionu. W czerwcu br. Spółka otrzymała status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla swojego zakładu w Mirosławcu. Uczestnictwo w przetargu na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Aglomeracji Poznańskiej jest konsekwencją realizacji strategii rozwoju przedsiębiorstwa.
Informacje o dalszych działaniach ATF związanych z odwołaniem do KIO będą publikowane w serwisie internetowym Spółki: http://www.ATFPolska.com.
KONTAKT:
Agnieszka Fiuk
e-mail: media@ATFPolska.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 21.08.2017, 18:13 |
| Źródło informacji | ATF |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ