Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W ciągu 27 lat swojego funkcjonowania iRobot stworzył wiele robotów i zmienił sposób postrzegania robotyki, wprowadzając ją do naszych domów. To dzięki tej firmie i jej twórcy zmieniamy sposób sprzątania, oddając prozaiczną czynność odkurzania czy mopowania podłogi robotowi.
Wszystko to w ramach realizacji opisywanej przez Colina Angle wizji przyszłości.
Prezes iRobot Corporation opowiada o największych wyzwaniach, przed którymi stanęli konstruktorzy robotów, zarówno w zakresie technologii, jak również w zakresie ludzkiego postrzegania najnowszych rozwiązań technologicznych, które mają zostać zastosowane w naszych domach.
Colin Angle w wywiadzie przedstawia wieloletni proces tworzenia najbardziej popularnego produktu marki - robota odkurzającego iRobot Roomba - oraz jego ewolucji i rozwoju. Nie byłby on możliwy, gdyby nie okazałe portfolio patentów, które zapewnia najwyższą efektywność produktom marki iRobot. Inwestycja w wiedzę oraz wybitnych specjalistów umożliwia realizację wizji przyszłości iRobot, w której roboty stają się partnerami w codziennym życiu. Colin Angle odpowiada również na pytania o fenomen produktów iRobot oraz o miejscu marki i robotów w pop kulturze, która chętnie korzysta z potencjału m.in. robota odkurzającego Roomba.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 11.12.2017, 17:49 |
Źródło informacji | DLF Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Projekt HBO - największa inwestycja Grupy ORLEN w Gdańsku PAP
Projekt HBO (Hydrokrakingowy Blok Olejowy) to kluczowa, warta ponad 1,8 mld złotych, inwestycja Grupy ORLEN, realizowana w rafinerii w Gdańsku. Nowa infrastruktura umożliwi produkcję nawet 400000 ton rocznie olejów bazowych II generacji, wykorzystywanych w przemyśle i transporcie samochodowym. Powstaną też tysiące ton półproduktów paliwowych, benzyny i oleju napędowego.- 05.07.2024, 15:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Bybit nawiązuje współpracę z BLIK-iem i udostępnia polskim użytkownikom transakcje bez prowizji
- 05.07.2024, 12:29
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire