Newsletter

Zdrowie i styl życia

ClearBlue kolejnym produktem w portfelu firmy A&D Pharma

09.05.2018, 15:03aktualizacja: 09.05.2018, 15:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

A&D Pharma, jedna z wiodących organizacji zajmujących się marketingiem i sprzedażą na terenie Europy Środkowo-Wschodniej, właśnie "wzbogaciła się" o kolejną renomowaną markę. Na mocy umowy z Procter&Gamble, firma została oficjalnym dystrybutorem produktów marki ClearBlue w Polsce.

A&D Pharma z coraz bardziej rozbudowanym portfelem

"Można powiedzieć, że rok 2018 jest przełomowy dla naszej firmy. W lutym zostaliśmy dystrybutorem produktów Compeed, a teraz do naszej oferty dołącza kolejna renomowana marka - ClearBlue - podkreślił Dariusz Adamusiński, dyrektor zarządzający A&D Pharma w Polsce. - Testy marki ClearBlue to nie tylko najlepiej sprzedające się na świecie, ale również najdokładniejsze i najnowocześniejsze produkty w segmencie testów ciążowych i owulacyjnych. Dowodem na to jest ich wysoka sprzedaż, która sięga nawet 65 mln sztuk rocznie. Dodatkowo trendy z ostatnich 8 lat wskazują, że wartość ta będzie dalej rosnąć".

ClearBlue - lider w swojej klasie

Czołowym produktem marki ClearBlue są testy ciążowe, które od 30 lat wiodą prym innowacyjności w swojej kategorii. Podstawową kwestią, która wyróżnia wszystkie testy ClearBlue spośród konkurencji jest wysoka - sięgająca ponad 99% dokładność w wykrywaniu ciąży. Dodatkowo, w zależności od modelu, produkty posiadają własne unikalne funkcje, które odpowiadają na potrzeby i oczekiwania kobiet. Użytkowniczki, którym zależy na czasie, mogą wybrać dostosowany do kobiecej fizjologii test - Szybkie Wykrywanie, w którym wynik pojawia się niezwykle szybko (już po ok. 1 minucie), a dodatkowo jest bardzo czytelny: widoczny +/- zamiast dwóch standardowych kresek. Inny model posiada natomiast cyfrowy wskaźnik, który pomaga określić tydzień ciąży tak dokładnie, jak badanie USG. Tym nie może pochwalić się żaden inny test na rynku.

Rozwiązania dla starających się o dziecko

To jednak nie wszystko. Wśród produktów dystrybuowanych pod brandem ClearBlue znajduje się również cyfrowy test owulacyjny. To rozwiązanie dedykowane parom, które obecnie starają się o potomstwo. Poprzez przejrzyste i czytelne (O lub ?) określenie dwóch najbardziej płodnych dni cyklu kobiety, test pomaga zmaksymalizować szansę na naturalne zajście w ciążę. Jego mechanizm opiera się na cyfrowym algorytmie, który dzięki dostosowaniu się do indywidualnej fizjologii kobiety, wykrywa wyrzut hormonu luteinizującego (LH) przed owulacją. Dzięki temu jest znacznie skuteczniejszy (ponad 99%) niż popularna metoda temperaturowa (57-70%), czy też kalendarzykowa (19-33%).

KONTAKT:

Łukasz Wełpa

tel. kom. +48 604 442 900

e-mail: l.welpa@visiongroup.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.05.2018, 15:03
Źródło informacji A&D Pharma
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii