Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Rainbow Tours Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi ("Spółka") informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży Spółki z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu kwietniu 2018 roku wyniosła 61,1 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku, w którym przychody wyniosły 47,4 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 28,9%. Przychody z pośrednictwa wyniosły 4,0 mln PLN i były niższe o około - 27,3% od przychodów analogicznego okresu 2017 roku, które wyniosły 5,5 mln PLN. Łączne przychody ze sprzedaży w miesiącu kwietniu 2018 roku wyniosły 65,1 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku, w którym przychody wyniosły 52,9 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 23,1 %.
Przychody ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych Spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2018 roku wyniosły 299,2 mln PLN i są wyższe o około 14,6% od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2017 roku, które wyniosły w tym okresie 261,0 mln PLN. Przychody z pośrednictwa w rachunku narastającym w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia 2018 roku wyniosły 16,3 mln PLN i były wyższe o około 33,6% od przychodów analogicznego okresu roku 2017, które wyniosły w tym okresie 12,2 mln PLN. Łączne przychody ze sprzedaży Spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2018 roku wyniosły 315,5 mln PLN i są wyższe o około 15,5% od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2017 roku, które wyniosły w tym okresie 273,2 mln PLN.
Zarząd Spółki, działając jako podmiot dominujący w Grupie Kapitałowej Rainbow Tours informuje, że wartość skonsolidowanych przychodów Grupy Kapitałowej ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w miesiącu kwietniu 2018 roku wyniosła 62,3 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku, w którym przychody wyniosły 47,4 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 31,4 %. Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosły 6,7 mln PLN i były niższe o około -18,3 % od przychodów analogicznego okresu roku 2017, które wyniosły 8,2 mln PLN. Łączne skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej ze sprzedaży w miesiącu kwietniu 2018 roku wyniosły 69,0 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku, w którym przychody wyniosły 55,6 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 24,1 %.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży imprez turystycznych Grupy Kapitałowej Rainbow Tours w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2018 roku wyniosły 304,5 mln PLN i są wyższe o około 16,7 % od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2017 roku, które wyniosły w tym okresie 261,0 mln PLN. Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym wyniosły 22,4 mln PLN i były wyższe o około 20,4 % od przychodów analogicznego okresu roku 2017, które wyniosły w tym okresie 3,8 mln PLN. Łączne, skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej Rainbow Tours ze sprzedaży (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2018 roku wyniosły 326,9 mln PLN i są wyższe o około 16,9 % od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2017 roku, które wyniosły w tym okresie 279,6 mln PLN.
Tabelaryczne i graficzne zestawienie informacji o w/w przychodach Spółki i Grupy Kapitałowej Rainbow Tours za wskazane okresy (tj. za kwiecień 2018 roku oraz w rachunku narastającym za okres od stycznia 2018 roku do kwietnia 2018 roku, a także za okresy porównywalne) oraz informacje o i ich dynamice - zawarte zostały w pliku załączonym do niniejszego raportu (wartości podane tamże - w mln PLN).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Data publikacji | 25.05.2018, 15:58 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |