Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zorganizowana przez Polski Związek Łowiecki akcja krwiodawstwa „Darz Bór - dasz krew” wystartowała 1 sierpnia. Po sukcesie ubiegłorocznej edycji, która trwała tylko miesiąc, PZŁ zdecydował o kontynuowaniu akcji. Tym razem bezterminowo.
Akcję „Darz Bór - dasz krew” swoim patronatem objęło Narodowe Centrum Krwi oraz Centra Regionalne. Poza działającymi stacjonarnie Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa (jest ich 21), krew oddawana jest podczas większych wydarzeń organizowanych przez Polski Związek Łowiecki. Wystarczy podać hasło akcji: „Darz Bór - dasz krew”.
Od 1 sierpnia myśliwi, członkowie Polskiego Związku Łowieckiego, oddali 36,6 litrów krwi i jej składników (osocze). Najlepszy wynik - blisko 9 litrów - zanotowało Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy. Zaraz za nim znalazły się Radom (6,3 l.) i Poznań (5,4 l.).
Liczy się każda kropla krwi, dlatego dziękujemy wszystkim, którzy do tej pory zdecydowali się włączyć w akcję „Darz Bór - dasz krew”. Liczymy na więcej. Myśliwi pomagają.
Dołącz do społeczności krwiodawców: http://twojakrew.pl/index.…/…/05/03/krwiodawcy-sa-wsrod-nas
Sprawdź, GDZIE MOŻNA ODDAĆ KREW.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.09.2018, 13:42 |
Źródło informacji | Polski Związek Łowiecki |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Lody na celowniku IJHARS. W kubeczku, w wafelku lub na patyku - sprawdzono, co kryje się w mrożonych pysznościach
Znakowanie lodów trochę kuleje i to zarówno u producentów, jak i w gastronomii, w sprzedaży bezpośredniej. IJHARS najwięcej zastrzeżeń miała do rodzaju informacji o lodach, umieszczanych na etykietach oraz udostępnianych klientom w czasie zakupu.- 08.08.2025, 15:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: IJHARS
-
Image
Tylko 1 na 5 toalet spełnia oczekiwania dotyczące higieny i czystości - wyniki najnowszego badania Tork [1]
Nieprzyjemne doświadczenie w toalecie skłania 52% ankietowanych do podejmowania działań wpływających negatywnie na przychody i reputację firmy.- 06.08.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Tork
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ