Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zorganizowana przez Polski Związek Łowiecki akcja krwiodawstwa „Darz Bór - dasz krew” wystartowała 1 sierpnia. Po sukcesie ubiegłorocznej edycji, która trwała tylko miesiąc, PZŁ zdecydował o kontynuowaniu akcji. Tym razem bezterminowo.
Akcję „Darz Bór - dasz krew” swoim patronatem objęło Narodowe Centrum Krwi oraz Centra Regionalne. Poza działającymi stacjonarnie Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa (jest ich 21), krew oddawana jest podczas większych wydarzeń organizowanych przez Polski Związek Łowiecki. Wystarczy podać hasło akcji: „Darz Bór - dasz krew”.
Od 1 sierpnia myśliwi, członkowie Polskiego Związku Łowieckiego, oddali 36,6 litrów krwi i jej składników (osocze). Najlepszy wynik - blisko 9 litrów - zanotowało Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy. Zaraz za nim znalazły się Radom (6,3 l.) i Poznań (5,4 l.).
Liczy się każda kropla krwi, dlatego dziękujemy wszystkim, którzy do tej pory zdecydowali się włączyć w akcję „Darz Bór - dasz krew”. Liczymy na więcej. Myśliwi pomagają.
Dołącz do społeczności krwiodawców: http://twojakrew.pl/index.…/…/05/03/krwiodawcy-sa-wsrod-nas
Sprawdź, GDZIE MOŻNA ODDAĆ KREW.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.09.2018, 13:42 |
Źródło informacji | Polski Związek Łowiecki |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Kliniki.pl z jedną z pierwszych w pełni wygenerowanych przez AI reklam wideo w Polsce - poruszająca kampania społeczna o kobietach i ginekologii
Platforma Kliniki.pl, łącząca pacjentów z placówkami medycznymi, zaprezentowała kampanię społeczną, której centralnym elementem jest reklama wideo w całości wygenerowana przez sztuczną inteligencję. Spot, opublikowany na LinkedIn przez prezesa firmy Marcina Fiedziukiewicza, porusza trudny temat relacji kobiet - zwłaszcza młodego pokolenia - z ginekologiem oraz barier psychologicznych towarzyszących wizytom.- 24.04.2025, 16:07
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Kliniki.pl
-
Image
Senior Café - filiżanka kawy zmieniająca opiekę długoterminową PAP
Senior Café jest impulsem do zmiany opieki długoterminowej. To oddolna inicjatywa, która ma wypracować ogólnopolskie standardy, zaangażować resorty i NFZ. Czasu jest niewiele, bo stoimy przed demograficznym wyzwaniem - społeczeństwo się starzeje, a system wciąż niedomaga. Rozwiązania są gotowe, leżą na kawowym stole. Kto przyjął już zaproszenie?- 24.04.2025, 14:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Diabetolodzy: refundacja pomp insulinowych dorosłym chorym na cukrzycę typu 1 opłaci się państwu PAP
Cukrzyca typu 1 jest chorobą demokratyczną, która dotyka biednych i bogatych, dlatego uczciwie będzie rozszerzyć refundację NFZ na zakup pomp insulinowych dla pacjentów dorosłych, żeby utrzymać ich dłużej w zdrowiu i aktywności zawodowej - ocenili lekarze diabetolodzy. W imieniu pacjentów apelują oni do Ministerstwa Zdrowia, aby refundacja tych urządzeń przysługiwała osobom powyżej 26 roku życia.- 24.04.2025, 13:37
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ