Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zorganizowana przez Polski Związek Łowiecki akcja krwiodawstwa „Darz Bór - dasz krew” wystartowała 1 sierpnia. Po sukcesie ubiegłorocznej edycji, która trwała tylko miesiąc, PZŁ zdecydował o kontynuowaniu akcji. Tym razem bezterminowo.
Akcję „Darz Bór - dasz krew” swoim patronatem objęło Narodowe Centrum Krwi oraz Centra Regionalne. Poza działającymi stacjonarnie Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa (jest ich 21), krew oddawana jest podczas większych wydarzeń organizowanych przez Polski Związek Łowiecki. Wystarczy podać hasło akcji: „Darz Bór - dasz krew”.
Od 1 sierpnia myśliwi, członkowie Polskiego Związku Łowieckiego, oddali 36,6 litrów krwi i jej składników (osocze). Najlepszy wynik - blisko 9 litrów - zanotowało Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy. Zaraz za nim znalazły się Radom (6,3 l.) i Poznań (5,4 l.).
Liczy się każda kropla krwi, dlatego dziękujemy wszystkim, którzy do tej pory zdecydowali się włączyć w akcję „Darz Bór - dasz krew”. Liczymy na więcej. Myśliwi pomagają.
Dołącz do społeczności krwiodawców: http://twojakrew.pl/index.…/…/05/03/krwiodawcy-sa-wsrod-nas
Sprawdź, GDZIE MOŻNA ODDAĆ KREW.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 14.09.2018, 13:42 |
| Źródło informacji | Polski Związek Łowiecki |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Innowacyjnie i z sercem na rzecz pacjentów - 4 laureatów konkursu „Leczmy z troską!”
Znamy już 4 laureatów drugiej edycji konkursu „Leczmy z troską!”, organizowanego przez Teva Pharmaceuticals Polska w ramach globalnego programu Humanizing Health. Celem konkursu jest wyróżnienie i wsparcie inicjatyw organizacji non-profit, które dzięki empatii, trosce i kreatywności wspierają pacjentów i ich bliskich w procesie zdrowienia. W gronie nagrodzonych znalazły się: Fundacja Iskierka, OnkoFundacja Alivia, Fundacja Wspornik oraz - w kategorii „Zdrowie Psychiczne” - Fundacja Czerwone Noski Klown w Szpitalu.- 25.11.2025, 13:07
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Teva Pharmaceuticals
-
Image
Światowa nagroda Prix Galien - określana mianem Oskarów Medycyny - po raz kolejny w Polsce
Prix Galien, jedna z najbardziej prestiżowych inicjatyw wyróżniających innowacje w medycynie, farmacji oraz technologiach medycznych, ogłosiła laureatów tegorocznej polskiej edycji podczas uroczystej gali, która odbyła się w Warszawie. Wydarzenie zgromadziło wybitnych przedstawicieli nauki, biznesu i świata publicznego. Kapituła Prix Galien Polska - złożona z wybitnych przedstawicieli świata nauki i medycyny, pod przewodnictwem prof. Cezarego Szczylika - uhonorowała laureatów w następujących kategoriach: Najlepszy innowacyjny produkt farmaceutyczny, Najlepszy innowacyjny produkt biotechnologiczny, Najlepszą innowacyjną technologię medyczną, Najlepszy innowacyjny produkt drugiej generacji, Najlepszy lek na choroby rzadkie, Najlepszą kampanię promującą zdrowie oraz Najlepszy innowacyjny startup.- 25.11.2025, 11:59
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Prix Galien Polska
-
Image
Czy prawa dziecka w internecie są respektowane? Nowy raport
Z internetu korzysta 90% dzieci w wieku 5-17 lat, a cyfrowy debiut ma za sobą blisko 75% 5-8 latków. W ocenie ekspertów ich prawa w sieci nie są szanowane, a z wyzwaniami często muszą radzić sobie na własną rękę. Fundacja Orange opublikowała drugą edycję raportu „Dojrzeć do praw” z monitoringu praw i podmiotowości dzieci w internecie. Szczególną uwagę zwraca na temat ochrony prywatności i wizerunku młodych ludzi.- 25.11.2025, 09:00
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Fundacja Orange
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ