Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![„Darz Bór - dasz krew” (2)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2018-09/20180914/31313653_34%20.jpg?itok=8lD2kPu3)
Zorganizowana przez Polski Związek Łowiecki akcja krwiodawstwa „Darz Bór - dasz krew” wystartowała 1 sierpnia. Po sukcesie ubiegłorocznej edycji, która trwała tylko miesiąc, PZŁ zdecydował o kontynuowaniu akcji. Tym razem bezterminowo.
Akcję „Darz Bór - dasz krew” swoim patronatem objęło Narodowe Centrum Krwi oraz Centra Regionalne. Poza działającymi stacjonarnie Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa (jest ich 21), krew oddawana jest podczas większych wydarzeń organizowanych przez Polski Związek Łowiecki. Wystarczy podać hasło akcji: „Darz Bór - dasz krew”.
Od 1 sierpnia myśliwi, członkowie Polskiego Związku Łowieckiego, oddali 36,6 litrów krwi i jej składników (osocze). Najlepszy wynik - blisko 9 litrów - zanotowało Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy. Zaraz za nim znalazły się Radom (6,3 l.) i Poznań (5,4 l.).
Liczy się każda kropla krwi, dlatego dziękujemy wszystkim, którzy do tej pory zdecydowali się włączyć w akcję „Darz Bór - dasz krew”. Liczymy na więcej. Myśliwi pomagają.
Dołącz do społeczności krwiodawców: http://twojakrew.pl/index.…/…/05/03/krwiodawcy-sa-wsrod-nas
Sprawdź, GDZIE MOŻNA ODDAĆ KREW.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.09.2018, 13:42 |
Źródło informacji | Polski Związek Łowiecki |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
Beata Drzazga, przedsiębiorca, założyciel m.in. BetaMed S.A., motywator, inspirator i doradca biznesowy, otrzymała nagrodę Eko Filary 2024 przyznawaną przez redakcję MANAGER Report za innowacyjne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. „W pomaganiu dajesz nie tylko pieniądze, ale i swój czas. To jest najcenniejsze” - podkreśla Beata Drzazga.- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Pacjent z chorobą rzadką jest wyjątkowy i wymaga wyjątkowych rozwiązań - jakich zmian systemowych w zakresie chorób rzadkich oczekują eksperci?
Wprowadzenie nowego Planu dla Chorób Rzadkich, odpowiednie zarządzanie wiedzą ekspercką, efektywna diagnostyka i wczesne włączenie leczenia - to kluczowe rekomendacje ekspertów płynące z trzeciej odsłony debaty z cyklu „Healthcare Policy Summit” poświęconej chorobom rzadkim.- 01.07.2024, 16:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Instytut Rozwoju Spraw Społecznych