Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Spółka Procter & Gamble (NYSE:PG) dopisuje kolejne rozdziały do swojej historii pozytywnego oddziaływania na świat. Realizuje ten cel zapewniając dach nad głową osobom dotkniętym przez żywioły, tworząc skłaniające do refleksji kampanie poświęcone różnorodności, integracji i równości płci i wreszcie, w ramach nowych celów na rok 2030, wnosząc istotny wkład w ochronę środowiska. Wizją, która przyświeca jednemu z tych celów, jest to, aby żadne opakowanie produktów spółki ostatecznie nie trafiło do wód oceanu.
Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna treść informacji: https://www.businesswire.com/news/home/20181113005694/en/
W opublikowanym dziś raporcie Citizenship Report za rok 2018 P&G wskazuje na działania, które przeprowadził ostatnio, jako motor napędowy wysiłków na rzecz dobra i rozwoju.
„Nasze aspiracje są jasne. Chcemy być siłą sprzyjającą dobru i rozwojowi. Wiemy, że im bardziej się integrujemy i kształtujemy obywatelskie podejście do prowadzenia interesów, tym większe nasze oddziaływanie wśród ludzi, którym służymy i społeczności, w których żyjemy i pracujemy, jak również na cały świat wokół nas. To z kolei daje nam impuls do rozwoju i budowania naszej działalności” – powiedział David Taylor, prezes i dyrektor generalny P&G.
Spółka poczyniła postępy we wszystkich priorytetowych obszarach swoich działań społecznych. Główne punkty Raportu obejmują:
• Działania społeczne. W tym roku spółka świętowała osiągniecie kamienia milowego w rozwoju swojego programu na rzecz bezpiecznej wody pitnej dla dzieci – najbardziej potrzebującym przekazano już 14 mld litrów czystej wody pitnej. Marki P&G odegrały istotną rolę w działaniach na rzecz pomocy ofiarom klęsk żywiołowych, w tym huraganów Harvey, Irma, Maria i Florence. W ramach programu Tide Loads of Hope wyprano ponad 3800 partii ubrań, co przyczyniło się do przywrócenia normalności na obszarach dotkniętych klęskami.
• Akceptacja różnorodności i integracja. Spółka P&G zainicjowała ważne debaty na temat równości dzięki dwóm nagradzanym filmom: “The Talk” (Rozmowa) traktującego o uprzedzeniach rasowych i “The Words Matter” (Słowa są ważne) na temat integracji społecznej osób LGBT+. Marki P&G stworzyły szereg kampanii reklamowych tworzących pozytywny obraz różnorodności w rodzinach i wśród pojedynczych osób. W ramach swojej polityki wewnętrznej spółka wprowadziła dodatkowe udogodnienia w swojej polityce urlopów rodzicielskich w ramach programu Flex@Work.
• Równość płci. Jako lider publicznej debaty na tematy związane z równością płci, P&G przygotował pobudzającą do refleksji wystawę: „Women at Work: Myth vs. Reality” (Kobiety przy pracy: prawdy i mity). Kontestuje on przestarzałe sposoby myślenia na temat pracy kobiet. Nawiązaliśmy także współpracę z Sesame Workshop, twórcami „Ulicy sezamkowej” i muppetów, aby promować nowe podejście do ról płciowych wśród dziewcząt i chłopców z całego świata. Uruchomiliśmy również szereg nowych kampanii reklamowych naszych marek, które kładą nacisk na równość w zakresie wypowiadania się i reprezentacji we wszystkich społecznościach.
• Ochrona środowiska. W kwietniu spółka ogłosiła ambitne cele w zakresie zrównoważonego rozwoju do roku 2030. Po spełnieniu wielu spośród celów przewidzianych do roku 2020 w odniesieniu do klimatu, wody i odpadów, P&G opracowała nową strategię o nazwie P&G Ambition 2030. Dotyczy ona obszarów, w których można zrobić najwięcej dobrego – marek, łańcucha dostaw, społeczeństwa i pracowników. Ponadto P&G ponownie skupia uwagę na walce z problemem odpadów z tworzyw sztucznych. Wiele z jej marek intensyfikuje działania w kierunku zwiększenia możliwości recyklingu opakowań i powszechniejszego wykorzystania w ich produkcji surowców pochodzących z odzysku.
„Od ponad 180 lat nasza spółka wywiera pozytywny wpływ na życie ludzi. Tacy jesteśmy. Tym się zajmujemy. I to nas motywuje, by robić jeszcze więcej i stawać się prawdziwą siłą na rzecz dobra i rozwoju na świecie” – podsumował Taylor.
Zarówno Podsumowanie – 24 strony ogólnych informacji o działaniach i postępach P&G – jak i szczegółowa wersja raportu dostępne są w internecie. Film z wypowiedzią Davida Taylora na temat postępów w zakresie społecznej odpowiedzialności spółki można znaleźć pod tym adresem pod tym adresem. Od 1999 r. spółka P&G co roku publikuje Raport zrównoważonego rozwoju, a w 2016 r. rozszerzyła jego formułę o bardziej szczegółowe omówienie priorytetów spółki w zakresie społecznej odpowiedzialności.
Procter & Gamble
Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie http://www.pg.com.
Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20181113005694/en/
Źródło: Procter & Gamble
KONTAKT:
Procter & Gamble
Damon Jones
tel. 513-983-0190
e-mail: Jones.dd@pg.com
lub
Julie deSylva
tel. 513-780-0006
e-mail: Desylva.j@pg.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.11.2018, 10:51 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Wektor 2024
Beata Drzazga, założycielka firmy BetaMed SA, została uhonorowana Wektorem 2024 - nagrodą przyznawaną przez Pracodawców RP, największą organizację zrzeszającą pracodawców w Polsce.- 22.01.2025, 12:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Drzazga Clinic
-
DYMO współpracuje z GA International (LabTAG) aby móc oferować etykiety kriogeniczne dla drukarek DYMO LabelWriter serii 5
- 22.01.2025, 11:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS