Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Stephanskirchen – MARC O’POLO presents its Spring/Summer 2019 campaign with an international premiere: Top model Anna Ewers in front of the camera for the first time with her sisters, Andrea and Antonia Ewers.
Anna Ewers. One of the world’s most sought-after and successful models. Sometimes serious, sometimes laughing, always true to herself. Appearing in front of the camera with her sisters for the very first time. Three sisters who are friends. Also at Anna’s side: Julian Schneyder. Modern and edgy, with a natural nonchalance. Behind the camera: Alasdair McLellan, whose analogue photographs create intimacy while leaving room for the protagonists.
MARC O’POLO explores the theme of friendship with its S/S19 campaign, Friends. All you need.
“Friendship. That’s what really matters in life. It’s a theme that captures the zeitgeist and reflects the values of MARC O’POLO,” says Susanne Schwenger, CPO of MARC O’POLO.
Friends. They’re allies, companions, confidantes. And in times like these, they’re more important than ever. Friends share memories, a good dinner, a favorite sweater, a problem. Sometimes, they even share parents. Like top model Anna Ewers and her sisters, Andrea and Antonia. Each is a strong woman with her own direction. What matters is their cohesion. That being-at-home feeling they have with each other. Intimate, familiar, relaxed. Sometimes, friends are all you need.
Friends. The MARC O’POLO campaign song.
A tribute to friendship. Composed exclusively for MARC O’POLO by Iman Orths, a fresh talent from Manchester. Iman started piano at 7 and wrote her first song at 11. Her composition for the S/S19 campaign was inspired by the power of images. By Anna and her sisters. And by Iman’s intimate connection with her own sister, a friendship that means everything to her.
Campaign images (Copyright by MARC O’POLO // no fee for use until 31/5/2019) via https://drive.marc-o-polo.com/s/0HHlGwmTvn0dSB3
Landing page www.marc-o-polo.com/friends
ABOUT MARC O’POLO
MARC O’POLO stands for premium contemporary modern casual wear. Founded in Stockholm in 1967, the MARC O’POLO world today comprises the collections MARC O’POLO Modern Casual, MARC O’POLO DENIM, MARC O’POLO Shoes and MARC O’POLO Accessories, as well as the license collections MARC O’POLO Bodywear, Beachwear, Eyewear, Home, Junior and Legwear. www.marc-o-polo.com/friends
CONTACT:
Kristin Lauer
e-mail: KristinLauer@marc-o-polo.com
Credit:
Anna, Andrea & Antonia Ewers and Iman Orths 100management.de // www.iman.world
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.02.2019, 11:00 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Cichy nałóg XXI wieku, który zabiera Ci ponad 4 godziny dziennie
Codziennie spędzamy średnio ponad 4 godziny, patrząc w ekran telefonu (+6 godzin w przypadku pokolenia Z). Scrollujemy wszędzie - w tramwaju, w łóżku, przy biurku czy obiedzie. Od czasu pandemii i popularyzacji krótkich filmów (TikTok, Reels) czas przed ekranem znacząco wzrósł. Psycholodzy mówią już o nowej formie uzależnienia.- 17.09.2025, 11:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Scrolly
-
Image
Kantar Polska: Polacy jedzą coraz więcej warzyw
Jeszcze nigdy tak wielu Polaków nie jadło tak wielu różnych warzyw, jak w lecie 2025 roku. Sierpniowe deklaracje konsumpcji wszystkich najpopularniejszych gatunków były najwyższe w historii monitoringu Kantar Polska. Rekordowy był również wskaźnik różnorodności spożycia warzyw i owoców przez Polaków. Wśród najpopularniejszych gatunków sierpnia znalazły się pomidory, ogórki i cebula. Najwyższe wzrosty „sierpień do sierpnia” zanotowały fasolka szparagowa, papryka i buraki ćwikłowe.- 17.09.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Historyczne wzrosty konsumpcji owoców - badania Kantar Polska
Badania zrealizowane w czerwcu, lipcu i sierpniu 2025 roku pokazały kolejne wzrosty ilości Polaków, którzy jedzą owoce. Borówki i śliwki ustanowiły swoje historyczne rekordy konsumpcji, dla malin i truskawek był to najlepszy sierpień w historii. Dla jeżyn i czerwonej porzeczki - drugi wynik w historii, a dla czarnej porzeczki i jej przetworów najlepszy od początku pandemii. Kolejny wzrost miesięczny zanotowały jabłka, które w tym roku zatrzymały wieloletni trend spadkowy. Rekordowy był również wskaźnik różnorodności spożycia owoców i warzyw przez Polaków.- 17.09.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ