Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Stephanskirchen – MARC O’POLO presents its Spring/Summer 2019 campaign with an international premiere: Top model Anna Ewers in front of the camera for the first time with her sisters, Andrea and Antonia Ewers.
Anna Ewers. One of the world’s most sought-after and successful models. Sometimes serious, sometimes laughing, always true to herself. Appearing in front of the camera with her sisters for the very first time. Three sisters who are friends. Also at Anna’s side: Julian Schneyder. Modern and edgy, with a natural nonchalance. Behind the camera: Alasdair McLellan, whose analogue photographs create intimacy while leaving room for the protagonists.
MARC O’POLO explores the theme of friendship with its S/S19 campaign, Friends. All you need.
“Friendship. That’s what really matters in life. It’s a theme that captures the zeitgeist and reflects the values of MARC O’POLO,” says Susanne Schwenger, CPO of MARC O’POLO.
Friends. They’re allies, companions, confidantes. And in times like these, they’re more important than ever. Friends share memories, a good dinner, a favorite sweater, a problem. Sometimes, they even share parents. Like top model Anna Ewers and her sisters, Andrea and Antonia. Each is a strong woman with her own direction. What matters is their cohesion. That being-at-home feeling they have with each other. Intimate, familiar, relaxed. Sometimes, friends are all you need.
Friends. The MARC O’POLO campaign song.
A tribute to friendship. Composed exclusively for MARC O’POLO by Iman Orths, a fresh talent from Manchester. Iman started piano at 7 and wrote her first song at 11. Her composition for the S/S19 campaign was inspired by the power of images. By Anna and her sisters. And by Iman’s intimate connection with her own sister, a friendship that means everything to her.
Campaign images (Copyright by MARC O’POLO // no fee for use until 31/5/2019) via https://drive.marc-o-polo.com/s/0HHlGwmTvn0dSB3
Landing page www.marc-o-polo.com/friends
ABOUT MARC O’POLO
MARC O’POLO stands for premium contemporary modern casual wear. Founded in Stockholm in 1967, the MARC O’POLO world today comprises the collections MARC O’POLO Modern Casual, MARC O’POLO DENIM, MARC O’POLO Shoes and MARC O’POLO Accessories, as well as the license collections MARC O’POLO Bodywear, Beachwear, Eyewear, Home, Junior and Legwear. www.marc-o-polo.com/friends
CONTACT:
Kristin Lauer
e-mail: KristinLauer@marc-o-polo.com
Credit:
Anna, Andrea & Antonia Ewers and Iman Orths 100management.de // www.iman.world
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.02.2019, 11:00 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Truskawki to ulubione owoce Polaków
Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w Polsce. Truskawki to ulubiony owoc Polaków. Ostatnie lata to wielki wzrost ich popularności. Dowiedz się dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki to polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników?- 30.04.2024, 11:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Dlaczego Polacy czekają na dostęp do nowych szczepień w Programie Szczepień Ochronnych niemal najdłużej w Unii Europejskiej? Wyniki badania
Polska, wzorem Europy, ma Program Szczepień Ochronnych, ale na populacyjny dostęp do nowych szczepień finansowanych z budżetu publicznego czekamy prawie najdłużej ze wszystkich krajów Unii. Po wprowadzeniu na rynek szczepionki przeciwko rotawirusom czekaliśmy 12 lat, w przypadku HPV było to nawet 15 lat oczekiwania. Dlaczego? Co decyduje o tym, że polskie procesy oceny preparatów i podejmowania decyzji o ich upowszechnieniu są tak powolne? Czy można przesunąć ten horyzont czasowy, zwiększając szansę na profilaktykę, niezbędną w ochronie zdrowia i życia? Oto najważniejsze pytania, na które szukali odpowiedzi wybitni eksperci w trakcie debaty „Dlaczego tak długo czekamy na dostęp do nowych szczepień w PSO*”.- 29.04.2024, 08:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Biuro Prasowe kampanii „Zaszczep się wiedzą”
-
Image
Dreame X40 ultra - rewolucja w sprzątaniu domu
Odkurzanie to jedna z najmniej przyjemnych czynności. Warto zatem szukać rozwiązań, które pomogą nam ją ułatwić i przyśpieszyć. Dobrą opcją może tutaj być robot sprzątający Dreame X40 Ultra, który wyróżnia się nowoczesnymi technologiami i innowacyjną, wysuwaną szczotką boczną. Co jednak może Ci zaoferować?- 25.04.2024, 10:07
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Dreame