Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Stephanskirchen – MARC O’POLO presents its Spring/Summer 2019 campaign with an international premiere: Top model Anna Ewers in front of the camera for the first time with her sisters, Andrea and Antonia Ewers.
Anna Ewers. One of the world’s most sought-after and successful models. Sometimes serious, sometimes laughing, always true to herself. Appearing in front of the camera with her sisters for the very first time. Three sisters who are friends. Also at Anna’s side: Julian Schneyder. Modern and edgy, with a natural nonchalance. Behind the camera: Alasdair McLellan, whose analogue photographs create intimacy while leaving room for the protagonists.
MARC O’POLO explores the theme of friendship with its S/S19 campaign, Friends. All you need.
“Friendship. That’s what really matters in life. It’s a theme that captures the zeitgeist and reflects the values of MARC O’POLO,” says Susanne Schwenger, CPO of MARC O’POLO.
Friends. They’re allies, companions, confidantes. And in times like these, they’re more important than ever. Friends share memories, a good dinner, a favorite sweater, a problem. Sometimes, they even share parents. Like top model Anna Ewers and her sisters, Andrea and Antonia. Each is a strong woman with her own direction. What matters is their cohesion. That being-at-home feeling they have with each other. Intimate, familiar, relaxed. Sometimes, friends are all you need.
Friends. The MARC O’POLO campaign song.
A tribute to friendship. Composed exclusively for MARC O’POLO by Iman Orths, a fresh talent from Manchester. Iman started piano at 7 and wrote her first song at 11. Her composition for the S/S19 campaign was inspired by the power of images. By Anna and her sisters. And by Iman’s intimate connection with her own sister, a friendship that means everything to her.
Campaign images (Copyright by MARC O’POLO // no fee for use until 31/5/2019) via https://drive.marc-o-polo.com/s/0HHlGwmTvn0dSB3
Landing page www.marc-o-polo.com/friends
ABOUT MARC O’POLO
MARC O’POLO stands for premium contemporary modern casual wear. Founded in Stockholm in 1967, the MARC O’POLO world today comprises the collections MARC O’POLO Modern Casual, MARC O’POLO DENIM, MARC O’POLO Shoes and MARC O’POLO Accessories, as well as the license collections MARC O’POLO Bodywear, Beachwear, Eyewear, Home, Junior and Legwear. www.marc-o-polo.com/friends
CONTACT:
Kristin Lauer
e-mail: KristinLauer@marc-o-polo.com
Credit:
Anna, Andrea & Antonia Ewers and Iman Orths 100management.de // www.iman.world
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.02.2019, 11:00 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Nowotwory przewodu pokarmowego: system nie nadąża za medycyną?
Eksperci nie mają wątpliwości: nowotwory układu pokarmowego - choć często możliwe do wykrycia i leczenia na wczesnym etapie - w Polsce nadal zbyt często rozpoznawane są zbyt późno. Problemem nie są brak technologii czy terapii, ale ich niewystarczające wykorzystanie. Winna jest nieefektywna organizacja systemu.- 01.07.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Polskie Towarzystwo Onkologiczne
-
Polacy zostają na wakacje w kraju. Będziemy wypoczywać rodzinnie i coraz częściej z dala od tłumów
W badaniach aż 40% Polaków deklaruje, że tegoroczne wakacje spędzi wyłącznie w Polsce [1]. To ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej, mimo że średnie ceny noclegów rosną. Według danych OLX w maju 2025 r. wynosiły o około 3,5% więcej niż w 2024 r. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie zwiększa się także dostępność ofert – w ciągu ostatniego roku w serwisie pojawiło się niemal 23 tysiące nowych ogłoszeń.- 26.06.2025, 08:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OLX
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ