Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Stephanskirchen – MARC O’POLO presents its Spring/Summer 2019 campaign with an international premiere: Top model Anna Ewers in front of the camera for the first time with her sisters, Andrea and Antonia Ewers.
Anna Ewers. One of the world’s most sought-after and successful models. Sometimes serious, sometimes laughing, always true to herself. Appearing in front of the camera with her sisters for the very first time. Three sisters who are friends. Also at Anna’s side: Julian Schneyder. Modern and edgy, with a natural nonchalance. Behind the camera: Alasdair McLellan, whose analogue photographs create intimacy while leaving room for the protagonists.
MARC O’POLO explores the theme of friendship with its S/S19 campaign, Friends. All you need.
“Friendship. That’s what really matters in life. It’s a theme that captures the zeitgeist and reflects the values of MARC O’POLO,” says Susanne Schwenger, CPO of MARC O’POLO.
Friends. They’re allies, companions, confidantes. And in times like these, they’re more important than ever. Friends share memories, a good dinner, a favorite sweater, a problem. Sometimes, they even share parents. Like top model Anna Ewers and her sisters, Andrea and Antonia. Each is a strong woman with her own direction. What matters is their cohesion. That being-at-home feeling they have with each other. Intimate, familiar, relaxed. Sometimes, friends are all you need.
Friends. The MARC O’POLO campaign song.
A tribute to friendship. Composed exclusively for MARC O’POLO by Iman Orths, a fresh talent from Manchester. Iman started piano at 7 and wrote her first song at 11. Her composition for the S/S19 campaign was inspired by the power of images. By Anna and her sisters. And by Iman’s intimate connection with her own sister, a friendship that means everything to her.
Campaign images (Copyright by MARC O’POLO // no fee for use until 31/5/2019) via https://drive.marc-o-polo.com/s/0HHlGwmTvn0dSB3
Landing page www.marc-o-polo.com/friends
ABOUT MARC O’POLO
MARC O’POLO stands for premium contemporary modern casual wear. Founded in Stockholm in 1967, the MARC O’POLO world today comprises the collections MARC O’POLO Modern Casual, MARC O’POLO DENIM, MARC O’POLO Shoes and MARC O’POLO Accessories, as well as the license collections MARC O’POLO Bodywear, Beachwear, Eyewear, Home, Junior and Legwear. www.marc-o-polo.com/friends
CONTACT:
Kristin Lauer
e-mail: KristinLauer@marc-o-polo.com
Credit:
Anna, Andrea & Antonia Ewers and Iman Orths 100management.de // www.iman.world
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.02.2019, 11:00 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Konferencja prasowa SGH PAP
Termin: 12.09.2025, godz. 09:30- 12.09.2025, 14:28
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: SGH
-
Image
Glejaki najczęściej występującymi i najbardziej agresywnymi nowotworami mózgu w Polsce. Nowy raport Krajowego Rejestru Nowotworów
Każdego roku 322 tyś. osób na świecie słyszy diagnozę nowotwór mózgu, w Polsce choroba dotyka nawet 2375 osób rocznie, z czego najczęściej rozpoznawalnym typem morfologicznym są glejaki (75% co daje 1783 pacjentów rocznie). Wskaźnik 5-letniego przeżycia pacjentów z glejakami w Polsce w latach 2010-2024 wynosił 28,2%, co jest jednym z niższych wyników w Europie. Zachorowalność na nowotwory mózgu rośnie po 30. roku życia osiągając maksimum w ósmej dekadzie życia i to mężczyźni chorują częściej niż kobiety. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu pt. „Nowotwory złośliwe mózgu - analiza epidemiologiczna” opublikowanego z początkiem września 2025 przez Krajowy Rejestr Nowotworów, działający przy Narodowym Instytucie Onkologii - Państwowym Instytucie Badawczym.- 11.09.2025, 12:53
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Rejestr Nowotworów
-
Image
FPP: W budżecie państwa na zdrowie brakuje co najmniej 23 mld zł w 2026 r. Koszty realizacji świadczeń dla NFZ rosną 2,5-krotnie szybciej od inflacji
Najnowsza, 14. edycja „Monitora Finansowania Ochrony Zdrowia” Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP) przedstawia porównanie planowanych poziomów publicznych nakładów na ochronę zdrowia z istniejącymi potrzebami i zobowiązaniami. Choć przedstawiony projekt budżetu państwa gwarantuje spełnienie ustawowego wymogu przeznaczenia 6,8% PKB na zdrowie (licząc bieżące wydatki względem PKB sprzed dwóch lat), potrzeby wydatkowe znacznie wyprzedzają istniejące gwarancje ustawowe. Planowany budżet NFZ na przyszły rok wynosi 217,4 mld zł, w tym 26 mld zł z dotacji podmiotowej z budżetu państwa. To kwota zdecydowanie zbyt mała, by wypełnić wszystkie zobowiązania wynikające z obecnego stanu prawnego. W 2026 r. NFZ będzie potrzebował co najmniej 240 mld zł.- 11.09.2025, 11:40
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: FPP
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ