Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Rozwiązanie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klienta indywidualnego, dając mu do dyspozycji dogodną formę wniesienia opłaty za ubezpieczenia komunikacyjne w comiesięcznych, dwunastu ratach, nie obciążających jego budżetu domowego.
Zawarcie polisy jednorazowej z płatnością rozbitą na raty, dzięki pełnej integracji w systemie sprzedażowym TUZ TUW, przebiega sprawnie i w prosty sposób. W asyście agenta, klient podpisuje wniosek umowy kredytowej jednego z kilku banków dostępnych na zintegrowanej platformie. Cały proces – łącznie z przedstawieniem warunków – zajmuje kilka minut, decyzja kredytowa zapada w ok. 5 sekund, a klient nie musi podpisywać żadnych dokumentów. Akceptacje umów i wniosków realizowane są dzięki kodom SMS.
Decydując się na zakup polisy, w której płatność za jednorazową składkę rozłożona jest na 12 miesięcznych rat, klient zyskuje pełną ochronę ubezpieczeniową przez okres obowiązywania umowy, nawet w przypadku opóźnienia w płatności. Może także pozwolić sobie na zakup lepszego ubezpieczenia, na które prawdopodobnie nie zdecydowałby się bez systemu ratalnego (np. minicasco lub assistance) – za cenę znacznie niższą niż tradycyjne raty ubezpieczycieli. RRSO takiego finansowania wynosi 31,5% (dla porównania: RRSO dla dwóch tradycyjnych rat w Towarzystwie Ubezpieczeniowym przy zwyżce 20% - to 100%).
Nowe rozwiązanie jest korzystane także dla agenta, który może zaproponować klientowi wygodny sposób opłacenia składki, znany z innych branży. Jednocześnie sprzedaje polisę jednorazową z opłaconą z góry składką. Oznacza to pełną ochronę, prowizję z góry za całą składkę oraz brak windykacji. Dodatkowo, bank co miesiąc poinformuje klienta o zbliżającej się płatności SMS-em oraz e-mailem.
Background:
Szczegóły kredytu:
Liczba rat: 12
Oprocentowanie kredytu: 0%
Prowizja za udzielenie kredytu wynosi: 1,3 miesięcznie(15,6% rocznie)
RRSO: 31,5%
Kwota kredytu (składka za ubezpieczenie)
Koszt kredytu (prowizja za udzielenie kredytu)
Całkowita kwota do zapłaty (składka za ubezpieczenie + prowizja za udzielenie kredytu)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 12.03.2019, 15:59 |
| Źródło informacji | TUZ TUW |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Te zabawki wylądują w tym roku pod choinką - Carrefour ujawnia hity sprzedaży 2025 roku w kategorii zabawek
Świąteczny sezon zakupowy rozkręca się na dobre. Carrefour Polska, który w tym roku zaoferował w swoich sklepach stacjonarnych ponad 5000 różnych propozycji prezentów dla dzieci, zaprezentował właśnie najpopularniejsze zabawki, które Polacy kupili już pod choinkę. W tym roku największym zainteresowaniem rodziców i opiekunów cieszą się maskotki Furby, zabawki inspirowane postacią Stitcha oraz niezmiennie klocki LEGO. Co ciekawe, Polacy coraz chętniej kupują sobie w prezencie klasyczne gry rodzinne.- 02.12.2025, 10:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Carrefour
-
Image
Cyfryzacja usług finansowych to ogromne wyzwanie dla sektora Consumer Finance
- 01.12.2025, 15:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ