Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Z danych portalu Autobaza.pl wynika, że wśród najbardziej popularnych marek oferowanych na sprzedaż w pierwszym kwartale 2019 r. co trzeci pojazd miał odnotowaną szkodę.
“Dotyczy to 34% pojazdów marki Audi i Opel; 35% pojazdów marki Volkswagen; 37% pojazdów Renault i 38% pojazdów marki Ford” - mówi Piotr Korab, ekspert portalu Autobaza.pl.
Do TOP 5 najchętniej wystawianych na sprzedaż marek na rynku pojazdów używanych w pierwszym kwartale 2019 r. należą:
1. Volkswagen - 10,28%
2. Opel - 8,62%
3. Ford - 7,29%
4. Renault - 7,15%
5. Audi - 6,95%
W przedziale cen 10 001 PLN - 25 000 PLN znajdziesz najwięcej ofert
Największa jest podaż pojazdów z przedziału cen 10 001 PLN - 25 000 PLN. Ich udział w rynku to 34,33%.
TOP 5 najchętniej wystawianych marek w ramach przedziału cenowego 10 001 PLN - 25 000 PLN to:
1. Volkswagen - 10,11 %
2. Opel - 10,05 %
3. Ford - 7,41 %
4. Renault - 6,93 %
5. Audi - 6,52 %
Marki te mają łącznie 41,03% udziału w rynku pojazdów o wartości 10 001 PLN - 25 000 PLN.
Pojazdy ekologiczne daleko w tyle
Diesel wciąż wygrywa z silnikami benzynowymi, choć liczba ofert sprzedaży tych ostatnich jest tylko o niecałe 3 pkt procentowe mniejsza. Diesel 48,15%, benzyna 45,45%. Kolejne trzecie miejsce należy do pojazdów typu benzyna + LPG z wynikiem 5,81%.
Udział ofert sprzedaży samochodów ekologicznych wynosi 0,59%. Jednak wciąż podaż tych pojazdów jest za mała, aby móc ją realnie porównać z pojazdami spalinowymi.
Liczba pojazdów o pojemności do 2.0 l wciąż największa
Wśród ofert sprzedaży zdecydowanie królują pojazdy o pojemności do 2 l. Stanowią one blisko 70% podaży w I kwartale 2019 r.
Dane dotyczą I kwartału 2019 r. rynku pojazdów używanych i zostały opracowane na podstawie informacji posiadanych przez portal Autobaza.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.05.2019, 14:48 |
Źródło informacji | VIN-Info |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: obcowanie ze sztuką wzmacnia kreatywność w biznesie PAP
Obecność dzieł sztuki w otoczeniu biznesowym pobudza kreatywność w prowadzeniu firmy, czyni ją lepszą, bardziej efektywną. „Sztuka jest relatywne tanim narzędziem do budowy dobrej struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, do przyzwyczajenia zatrudnionych w niej ludzi do lepszej pracy” - powiedział podczas 17. Europejskiego Kongresu Ekonomicznego w Katowicach Piotr Krupa, prezes zarządu Grupy KRUK.- 29.04.2025, 17:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Firma Yutong Bus wprowadza usługę EnRoute+: innowacyjne i oparte na technologii rozwiązania, które na nowo definiują standardy wartości pojazdów użytkowych
Sześciopunktowa struktura usług poprawia wydajność i jakość obsługi klienta.- 29.04.2025, 14:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Prezes Polskiego Funduszu Rozwoju na EKG: przeznaczymy 600 milionów złotych na wsparcie ekspansji zagranicznej polskich firm PAP
Polskie przedsiębiorstwa dzięki wsparciu PFR coraz chętniej rozszerzają swoją działalność o nowe rynki.- 29.04.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ