Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Gitara z podpisem Lenny’ego Kravitza i wiele więcej
Do 30 czerwca dobraaukcja.pl to jeden z najgorętszych adresów charytatywnych. Dlaczego? Choćby z powodu blisko 30 zagranicznych i polskich artystów, którzy włączyli się w ten projekt. Są to m.in. Lenny Kravitz, Pat Metheny (obaj podpisali gitary specjalnie dla Dobrej Aukcji!), Michał Urbaniak (skrzypce z autografem), Kayah, Novika, Magdalena Steczkowska, Krzysztof Zalewski, Natalia Przybysz (statuetka Fryderyka), Sokół (platynowa płyta) czy O.S.T.R. Są też dziennikarze muzyczni, Marek Sierocki, Marek Niedźwiecki, Roman Rogowiecki oraz Hirek Wrona. Na Dobrą Aukcję trafiły płyty, gitary, skrzypce, fotografie, nagrody muzyczne oraz spotkania z artystami i dziennikarzami. “Jesteśmy pod wielkim wrażeniem otwartości ludzi kultury. Bardzo dziękujemy im za zaufanie i pomoc – bez nich Dobra Aukcja by się nie odbyła” – mówi Dorota Jasińska, prezes FHO.
youtube.com/watch?v=ZbyzThoUCrg
Szczytny cel, w którym każdy może pomóc
Pieniądze uzyskane z Dobrej Aukcji będą przeznaczone na rozwój programu Hospicjum Plus (fho.org.pl/hospicjum-plus). “Wykraczamy w nim poza standardy czysto medyczne, zapewniając chorym kompleksową i pełną opiekę, dbając o wypełnienie czasu różnorodną aktywnością. Do tego potrzebne są znaczne środki finansowe, choćby na sprzęt medyczny, a miesięcznie brakuje nam ok. 200 000 zł. Dlatego zachęcamy każdego, komu nie jest obojętny los naszych podopiecznych do wspierania Dobrej Aukcji” – apeluje Dorota Jasińska, prezes Fundacji Hospicjum Onkologiczne.
Dołącz do artystów, wystaw swój przedmiot
Chętni do pomagania mogą wesprzeć akcję nie tylko poprzez licytację, ale też wpłaty bezpośrednie, zakup cegiełek oraz wystawianie własnych przedmiotów na aukcję w serwisie allegro.pl. ”Mogą to być pamiątki muzyczne, ale też przeżycia, które są dla większości z nas najcenniejsze. To przede wszystkim pomoc w słusznej sprawie, dlatego gorąco zachęcam do wystawiania na aukcję przedmiotów” – wyjaśnia Krzysztof Śpiewek, menedżer CSR w Allegro.
youtube.com/watch?v=A3VxQopuvzM
Orkiestra FHO
W projekt Fundacji wszystkie firmy i instytucje włączyły się pro bono. Partnerem technologicznym projektu jest Allegro. Fundacja po raz kolejny może liczyć na wsparcie kreatywnej agencji marketingowej Lungo, PGE Narodowego, hotelu Intercontinental Warsaw oraz Fundacji Godła Polskiego Teraz Polska. Do akcji dołączyli także Hard Rock Cafe Warsaw, Press Service Monitoring Mediów, Marszalstudio, Cukry oraz agencja Key PR.
O Dobrej Aukcji
To charytatywny projekt realizowany przez Fundację Hospicjum Onkologiczne. Akcja opiera się na jednomiesięcznych, tematycznych licytacjach w internecie na rzecz pacjentów hospicjum. Pierwsza odsłona (2018) poświęcona była piłce nożnej na czele z futbolówką z 1977 r. Piłka podpisana przez m.in. Kazimierza Deynę, Zbigniewa Bońka i Jana Tomaszewskiego wylicytowana została za 200 000 zł! Więcej o edycji 2018 na dobraaukcja.pl/2018.
O Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa
Od 29 lat niesie bezpłatną pomoc ludziom, którzy u kresu choroby onkologicznej bardziej niż kiedykolwiek potrzebują troski, serdeczności i poczucia bezpieczeństwa. W skali roku Fundacja otacza ponad 3 300 pacjentów oraz rodziny chorych. Wszelkie informacja o Fundacji oraz podejmowanych inicjatywach dostępne są na fho.org.pl oraz facebook.com/fundacjahospicjumonkologiczne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.06.2019, 16:13 |
Źródło informacji | Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
Beata Drzazga, przedsiębiorca, założyciel m.in. BetaMed S.A., motywator, inspirator i doradca biznesowy, otrzymała nagrodę Eko Filary 2024 przyznawaną przez redakcję MANAGER Report za innowacyjne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. „W pomaganiu dajesz nie tylko pieniądze, ale i swój czas. To jest najcenniejsze” - podkreśla Beata Drzazga.- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Pacjent z chorobą rzadką jest wyjątkowy i wymaga wyjątkowych rozwiązań - jakich zmian systemowych w zakresie chorób rzadkich oczekują eksperci?
Wprowadzenie nowego Planu dla Chorób Rzadkich, odpowiednie zarządzanie wiedzą ekspercką, efektywna diagnostyka i wczesne włączenie leczenia - to kluczowe rekomendacje ekspertów płynące z trzeciej odsłony debaty z cyklu „Healthcare Policy Summit” poświęconej chorobom rzadkim.- 01.07.2024, 16:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Instytut Rozwoju Spraw Społecznych