Newsletter

Jeep Camp 2019: rozpoczyna się tegoroczna edycja z europejską premierą nowego Jeepa Gladiatora

09.07.2019, 16:33aktualizacja: 09.07.2019, 16:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA Polska/Jeep Camp
FCA Polska/Jeep Camp
Jeep® Camp 2019 - największe doroczne wydarzenie w kalendarzu Jeep Owners Group (J.O.G) - zostanie otwarty 12 lipca i trwać będzie do 14 lipca, zapewniając wyjątkowe doznania w autentycznym, czystym stylu Jeepa.

Spotkanie, które odbywać się będzie w samym sercu Dolomitów, w znanym miasteczku San Martino di Castrozza, przyciągnie ponad 1200 fanów Jeepa z ponad 700 samochodami.

Link do rejestracji i pełny program Jeep Camp 2019 dostępne są na lokalnych stronach Jeepa rynków lub na oficjalnych kanałach społecznościowych Jeepa.

Trzydniowy program będzie świętem wolności, pasji i przygody i okazją do przetestowania niezwykłych możliwości terenowych kultowego Jeepa Wranglera oraz całej gamy Jeepów na trudnych górskich szlakach majestatycznych Dolomitów. Goście będą mieli do dyspozycji w sumie ponad 40 km tras, na których będą mogli wypróbować modele Jeepa i przy okazji sprawdzić swoje umiejętności jazdy w terenie, wspierani przez wykwalifikowanych instruktorów Jeep Academy, uczących profesjonalnych sztuczek.

Będzie to także edycja poświęcona lokalnemu zrównoważonemu rozwojowi, ponieważ całe drewno użyte do zaaranżowania terenu i budowy przeszkód na off-roadowych szlakach pochodzi z lasów otaczających miejsce organizacji Jeep Camp. Są to tak zwane „schianti”, czyli drzewa, które w październiku ubiegłego roku zawaliły się na skutek burz w regionie Trentino Alto Adige. Zwalone drzewa musiały zostać usunięte, aby umożliwić ponowne zalesienie obszaru.

Fani marki i członkowie Jeep Owners Group (JOG) będą mieć też okazję, by po raz pierwszy zobaczyć z bliska nowego Jeepa Gladiatora, najsprawniejszego w historii średniej wielkości pick-upa, w specjalnej odsłonie stworzonej na tę okazję przez Mopar®, markę FCA zajmującą się produktami i usługami posprzedażnymi dla wszystkich samochodów Grupy FCA. Nowy Jeep Gladiator, który po raz pierwszy został zaprezentowany światu pod koniec 2018 roku podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles, naznacza powrót marki po 27 latach do segmentu pick-upów. Ten nowy model jest pojazdem, który może „stawić czoła” wszelkim przygodom i w przyszłym roku zostanie wprowadzony na wszystkich rynkach regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

Na Jeep Camp, w świetle reflektorów znajdzie się również nowy Jeep Wrangler 1941 designed by Mopar. Jeep Camp będzie zapowiedzią wprowadzenia tego modelu na rynek, trzy miesiące po jego światowej premierze na Salonie Samochodowym w Genewie. Prezentowany w kąciku Mopar samochód ma napęd na 4 koła, 100% homologację do jazdy po drogach i wyposażenie w części Jeep Performance Parts, które wydobywają jego legendarne umiejętności terenowe - zestaw podnoszący zawieszenie o 2 cale, snorkel (na zamówienie), osłony boczne performance, czarne nakładki ochronne na progi drzwiowe, czarna klapka wlewu paliwa i dywaniki wielosezonowe to elementy, które wzbogacają konfigurację tego modelu.

Dopełnieniem konfiguracji „hard” jest grafika „1941” na pokrywie silnika, upamiętniająca ważny dla marki Jeep rok: wprowadzenie modelu Willys. Grafika pojawia się też na innych detalach pojazdu, jak koła, gałka dźwigni zmiany biegów i pokrywa bagażnika. Ponadto, samochód wzbogacony jest również o akcesoria z linii Jeep Authentic Accessories, wybrane z gamy ponad 200 opcji Jeepa Wranglera, które obejmują przede wszystkim siedmioszczelinowy grill, fartuchy przeciwbłotne, off-roadowe światła i obudowy lusterek, wszystko w kolorze matowej czerni. Zestaw będzie dostępny od końca lata we wszystkich modelach Wrangler z 2,2-litrowym silnikiem diesel i we wszystkich wersjach wyposażenia, w tym Sport, Sahara i Rubicon.

W specjalnej strefie Mopar wystawione będą dwa egzemplarze Jeepa Wranglera 1941, jeden oparty na dwudrzwiowej wersji wyposażenia Rubicon, przeznaczonej właśnie do zastosowań off-roadowych i wyposażony w silnik diesla 2.2 o mocy 200 KM z nadwoziem w żółtym kolorze Hella Yella i czarnym siatkowym dachem; drugi bazujący na bardziej ekskluzywnej wersji wyposażenia Sahara, w konfiguracji 4-drzwiowej w niebieskim kolorze „ocean blue” z twardym dachem – przeznaczony dla klientów pragnących wyróżniać się w niepowtarzalnym miejskim stylu. Także ten model jest napędzany silnikiem diesla 2.2 o mocy 200 KM.

Szeroka gama Oryginalnych Akcesoriów by Mopar dla nowego Wranglera 1941 będzie prezentowana na stoisku Mopar wraz z nową linią produktów reklamowych Mopar, dostępnych w sprzedaży podczas trzech dni imprezy dla wszystkich tych, którzy pragną wrócić do domu, przywożąc pamiątkę z podróży. Publiczność będzie mogła odkryć również Mopar Connect, nowy zestaw usług online mających poprawić bezpieczeństwo pojazdów i umożliwić kontrolowanie ich na odległość.

Marka Jeep nieustannie ewoluuje, doskonaląc parametry techniczne swoich SUV-ów i rozwijając się w nowych obszarach, tworząc najczęściej nagradzaną gamę samochodów w historii i pozostając wierną swojej tradycji i wyjątkowości. W strefie Muzeum, w której wystawionych jest siedem zabytkowych modeli, wszyscy fani będą mogli prześledzić poszczególne etapy długiej, chwalebnej historii, której częścią są mocne i niezawodne pick-upy Jeepa, czyli poprzednicy Jeepa Gladiatora.

Są to Jeep Cherokee Chief „Levis” z 1978 r., specjalna wersja Cherokee będąca owocem pamiętnej współpracy z Levim Straussem w latach 1975-1978; Jeep CJ5 „Renegade I” z 1970 r., specjalna wersja wyposażenia oferowana w modelach CJ5 i CJ7 do 1986 r., w której po raz pierwszy w historii Jeepa pojawiła się nazwa „Renegade”; Jeep CJ7 „Golden Eagle” z 1978 r., ekskluzywny model CJ7 wprowadzony na rynek w tym samym roku co pierwszy Renegade; Jeep J300 z 1963 r. „Gladiator Thriftside” i Jeep J3000 z 1967 r. „Gladiator Thriftside”, w których po raz pierwszy pojawił się znaczek Gladiatora i które posiadały tradycyjne nadwozie typu „body-on-frame", czyli zbudowane na ramie i pochodzące z modelu Jeep Wagoneer 4x4 oraz automatyczną skrzynię biegów zamontowaną po raz pierwszy w historii w pick-upie z napędem na cztery koła; Jeep Super Wagoneer z 1967 r., pierwszy pojazd z napędem na cztery koła z automatyczną skrzynią biegów i prekursor obecnych luksusowych SUV-ów Premium oraz Jeep CJ5 „Super Jeep” z 1973 r., specjalna edycja modelu CJ-5 wyprodukowana w ograniczonej liczbie i bardzo poszukiwana przez kolekcjonerów .

W programie Camp Jeep przewidziano pokazy, grill, zajęcia sportowe i zajęcia dla dzieci, aperitif na diabelskim młynie, koncerty, a w niedzielę zamykająca parada zakończy trzydniowy program zlotu dedykowanego jeździe terenowej, stanowiąc kulminacyjny moment tegorocznego wydarzenia.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 09.07.2019, 16:33
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ