Newsletter

Johnson & Johnson ogłasza wprowadzenie w Polsce soczewek ACUVUE® OASYS with Transitions™ Light Intelligence Technology™

08.08.2019, 11:43aktualizacja: 08.08.2019, 11:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Johnson & Johnson Vision
Johnson & Johnson Vision
ACUVUE® OASYS with Transitions™ to pierwsze tego typu [1] soczewki kontaktowe, które z łatwością dostosowują się do zmieniających się warunków oświetlenia. Badania potwierdzają, że 87% Polaków jest wrażliwych na światło.[*]

Jacksonville, Florida, 8 sierpnia 2019 r. /PRNewswire/ - Od 22 lipca 2019 r. soczewki kontaktowe ACUVUE® OASYS with Transitions™ Light Intelligence Technology™ są już dostępne w wybranych salonach w Polsce. To pierwsze tego typu [1] fotochromowe soczewki kontaktowe, które z łatwością dostosowują się do zmiennych warunków oświetlenia, zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz, zapewniając użytkownikom korzyści płynące z doskonałego widzenia przez cały dzień.[2],[3],[**]

Nowe soczewki kontaktowe pomagają oczom przystosować się do zmieniających się w ciągu dnia warunków oświetlenia - od sztucznego światła po promieniowanie UV - które mogą wpływać na komfort oczu oraz wzrok.

[4],[5],[6],[*****]

Soczewki te, ogłoszone przez magazyn TIME „Innowacją roku 2018", pomagają oczom odzyskiwać ostrość widzenia po ekspozycji na jasne światło aż o 49% szybciej.[3], [***]Redukują również efekt halo i rozbłyski wokół jaskrawych źródeł światła w nocy [****], zwiększając tym samym komfort widzenia oraz ograniczając konieczność mrużenia oczu.[3][***]

„Cieszymy się, że jako jeden z pierwszych krajów na świecie możemy wprowadzić do Polski soczewki ACUVUE® OASYS with Transitions™", powiedział Artur Rosa, General Manager firmy Johnson & Johnson Vision. - Wierzymy, że ta technologia może zrewolucjonizować branżę optyczną, a dzięki ACUVUE® OASYS with Transitions™ będziemy mogli zapewnić użytkownikom soczewek kontaktowych jeszcze lepszy komfort i lepsze widzenie, również w warunkach dynamicznie zmieniającego się oświetlenia".[*****]

Technologia Light Intelligence Technology™ jest wynikiem ponad dekady pracy specjalistów z działów R&D oraz licznych badań. Ostatnie wyniki ankiety[7] przeprowadzonej przez Johnson & Johnson Vision pokazują, że wzrok większości Polaków jest regularnie poddawany negatywnemu wpływowi światła.

• 87% osób w Polsce twierdzi, że w ciągu dnia światło negatywnie wpływa na ich widzenie, co może powodować uczucie zmęczenia oczu, rozproszenia uwagi i dyskomfortu. Mimo to, mniej niż połowa (47%) z nich konsultowała się w tej kwestii ze specjalistą.

• Młodzi Polacy (pokolenie Z) częściej zgłaszają objawy spowodowane negatywnym działaniem światła, takie jak bóle głowy czy dyskomfort oczu.

• Ponad trzy czwarte (78%) Polaków potwierdza, że podczas przechodzenia z ciemnego do jasnego otoczenia przeszkadza im oświetlenie (np. wychodząc z kina lub centrum handlowego), a prawie połowa (46%) uważa, że światło przeszkadza im podczas czytania.

• Ponad połowa osób w Polsce radzi sobie z drażniącym światłem poprzez mrużenie oczu (81%), zmniejszanie jasności ekranu (59%), zasłanianie oczu (58%) i przyciemnianie lub gaszenie światła (58%).

• Prawie 8 na 10 (76%) osób w Polsce twierdzi, że martwi je negatywy wpływ, jaki światło może mieć na ich oczy.

• 81% osób w Polsce uważa, że ważne jest podjęcie środków ostrożności w celu ochrony swoich oczu.

Stworzenie przełomowej soczewki jest wynikiem ponad dziesięcioletniej współpracy Johnson & Johnson Vision z firmą Transitions Optical Limited – przodującym i globalnym dostawcą soczewek fotochromowych (inteligentnych, adaptacyjnych). Dzięki współpracy obydwu firm możliwe jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie innowacji w zakresie ochrony wzroku.

ACUVUE® OASYS with Transitions™ to dwutygodniowe soczewki kontaktowe planowej wymiany. Obecnie dostępne są w wybranych salonach optycznych, natomiast już od 16 września 2019 r. będą dostępne w sprzedaży w całej Polsce. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę internetową www.jnjvisioncare.pl/oasys-transitions i zapisz się do newslettera.

O Johnson & Johnson Vision

W Johnson & Johnson Vision, stanowiącej część Johnson & Johnson Medical Devices Companies [*], mamy śmiałą ambicję: zmiana trajektorii dbania o zdrowie oczu na całym świecie. Za pośrednictwem naszych firm operacyjnych dostarczamy innowacje (produkty i technologie), które uwzględniają niezaspokojone potrzeby pacjentów (w tym błędy refrakcji, zaćmę i zespół suchego oka) i umożliwiają specjalistom opracowywanie coraz lepszych rozwiązań dla pacjentów we wszystkich okresach ich życia. Podejmujemy współpracę z najbardziej potrzebującymi społecznościami, aby zwiększać dostęp do wysokiej jakości opieki specjalistycznej, i zobowiązujemy się pomagać ludziom widzieć wyraźniej, lepiej się porozumiewać i lepiej żyć. Odwiedź nas na stronie www.jnjvisioncare.pl

O Johnson & Johnson Medical Devices Companies

Jako jedna z najbardziej wszechstronnych firm na świecie, zajmujących się urządzeniami medycznymi, łączymy ponad stuletnie doświadczenie z nauką i technologią, aby kształtować zdrową przyszłość i zapewniać korzyści jeszcze większej liczbie ludzi na całym świecie. Dzięki niezwykle szerokiemu zakresowi naszych działań, dogłębnemu zrozumieniu branży oraz globalnemu zasięgowi w zakresie chirurgii, ortopedii, okulistyki i rozwiązań interwencyjnych, nieustannie pracujemy nad kompleksową zmianą sposobu świadczenia opieki zdrowotnej. To nasza życiowa misja.

Ważna informacja dla użytkowników soczewek kontaktowych: soczewki kontaktowe marki ACUVUE® są wyrobem medycznym, dlatego ich dopasowaniem powinien zająć się specjalista. Specjalista ustali, czy soczewki kontaktowe są odpowiednim wyborem dla pacjenta. W rzadkich przypadkach noszenie soczewek kontaktowych może powodować problemy z oczami. Aby ich uniknąć, należy postępować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi noszenia, pielęgnacji i wymiany soczewek. Nie należy nosić soczewek kontaktowych w przypadku infekcji oczu, uczucia dyskomfortu oczu, nadmiernego łzawienia, zaburzeń widzenia, zaczerwienienia lub innych problemów z oczami. Jeśli wystąpi któryś z tych objawów, należy wyjąć soczewkę i natychmiast skontaktować się z okulistą. Aby uzyskać więcej informacji na temat właściwego użytkowania, pielęgnacji i zachowania środków bezpieczeństwa, należy skonsultować się ze specjalistą. Dodatkowe informacje można również znaleźć w Instrukcji Użytkowania.

Znaki handlowe stron trzecich użyte w tym dokumencie są znakami handlowymi firm będących ich właścicielami.

Transitions i Light Intelligent Technology to znaki towarowe Transitions Optical Inc., używane na licencji przez Transitions Optical Limited.

ACUVUE® OASYS to znak towarowy firmy Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02 135 Warszawa, Polska. Spółka zarejestrowana w Sadzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego, KRS0000032278, NIP 113 00 20 467, o kapitale zakładowym 39 751 500,00 złotych. © Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02 135 Warszawa, 2019. PR/2019/08/9416

--------------------------------------------------------

[*] Badania przeprowadzone przez firmę Johnson & Johnson Vision Care Inc. oraz TRUE Global Intelligence™ (wewnętrzny ośrodek badawczy FleishmanHillard). Badanie przeprowadzone zostało w formie 10-minutowej ankiety internetowej, na reprezentatywnej próbie 1005 osób dorosłych w Polsce, w wieku 18 lat i starszych, w okresie od 21 lutego do 1 marca 2019 r., w celu zbadania występowania wrażliwości na światło wśród konsumentów. Przy poziomie ufności 95% zakres błędu wynosi +/-3%.

[**] Zdefiniowana jako zdolność do komfortowego widzenia w jasnym świetle.

[***] W porównaniu z soczewkami ACUVUE® OASYS z HYDRACLEAR® PLUS.

[****] Badania kliniczne wykazały, że osoby w wieku od 40 do 65 lat częściej mogą obserwować te korzyści stosując inaktywowane soczewki ACUVUE OASYS z rozwiązaniem Transitions.

[*****] Wszystkie soczewki kontaktowe marki ACUVUE® posiadają filtr UV klasy 1 lub 2, który pomaga chronić rogówkę i wnętrze gałki ocznej przed transmisją szkodliwego promieniowania UV. Soczewki kontaktowe z filtrem UV NIE zastępują okularów przeciwsłonecznych z filtrem UV, gdyż nie zakrywają całkowicie oczu i okolic wokół nich. Transmisja promieniowania UV mierzona dla soczewek o mocy -1,00 D.

[1] Komunikat prasowy amerykańskiej Agencji Żywności i Leków (FDA): FDA zatwierdza pierwsze soczewki kontaktowe z technologią adaptacji światła https://www.fda.gov/newsevents/newsroom/pressannouncements/ucm604263.htm 10 kwietnia 2018 r.

[2] Dane w pliku JJV 2018: definicja soczewek ACUVUE® OASYS z rozwiązaniem Transitions™ Light Intelligent Technology™

[3] Dane w pliku JJV 2018: soczewki kontaktowe ACUVUE® OASYS z rozwiązaniem Transitions™ Objective Clinical

[4] Amerykańska Akademia Okulistyki. Czym jest ślepota śnieżna? Dostęp pod adresem: https://www.aao.org/eye-health/diseases/photokeratitis-snow-blindness. Dostęp 22 stycznia 2018 r.

[5] Amerykańskie Stowarzyszenie Optometrii. Ochrona przed promieniowaniem UV. Dostęp pod adresem: https://www.aoa.org/patients-and-public/caring-for-your-vision/uv-protection. Dostęp 22 stycznia 2018 r.

[6] Walls HL, Walls KL, Benke G. Eye Disease Resulting From Increased Use of Fluorescent Lighting as a Climate Change Mitigation Strategy. American Journal of Public Health. 2011;101(12):2222-2225.

[7] Ankieta przeprowadzona w Polsce w 2019 r. przez JJV oraz FH TRUE Global Intelligence™

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/600714/Johnson_and_Johnson_Vision_Logo.jpg

Źródło: Johnson & Johnson Vision

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 08.08.2019, 11:43
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ