Newsletter

Premiera aplikacji Introview - polskiego startupu, przyśpieszającego rekrutację dzięki technologii

24.09.2019, 13:17aktualizacja: 24.09.2019, 13:17

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Introview (1)
Introview (1)
„Dziś na rynek trafia aplikacja do rekrutacji Introview. Jest 2019 rok, przestańmy rekrutować jakby był 1999. Zamiast wysyłać CV, odpowiedz na kilka pytań w formie wideo. Zamiast maili, skorzystaj z czatu w apce. A ty pracodawco - zamiast suchych danych z formularzy zgłoszeniowych, zobacz prawdziwych ludzi” - mówi Maciej Kujawa, CEO Introview.

W Introview kandydaci aplikują o pracę, nagrywając krótkie filmy z odpowiedziami na pytania, które zadał rekruter. Wszystko to robią na telefonie, korzystając z wygody i możliwości nagrywania siebie samych gdzie i kiedy chcą. W intuicyjnej aplikacji wbudowano komunikator, więc zawsze jest kontakt z rekruterem.

Korzystanie z aplikacji usprawnia żmudny proces, jakim jest rekrutacja, zarówno dla kandydatów, jak i firm. Pozwala oszczędzić czas i lepiej dostosować konkretne umiejętności konkretnego człowieka do konkretnego stanowiska. Za jej użytkowanie płaci pracodawca. Kandydat korzysta z Introview za darmo.

Firmy na polskim rynku poświęcają wiele czasu na przeglądanie przesłanych zgłoszeń, maile i telefony do kandydatów, rozmowy kwalifikacyjne lub umawianie spotkań, a bywa, że kandydaci nawet nie pojawiają się na rozmowie. W niektórych branżach tylko jedna na pięć osób przychodzi na umówione spotkanie. Według badania eRecruiter z 2015 roku w połowie firm w Polsce średni czas rekrutacji wynosi od dwóch tygodni do miesiąca (52% wskazań), choć może on trwać nawet do trzech miesięcy (25% odpowiedzi). Zaś najbardziej czasochłonnym etapem są spotkania z kandydatami (32%).

„Dlatego zmieniamy sekwencję zdarzeń - firmy najpierw poznają kandydatów, a potem mogą z wybranymi prowadzić tradycyjny proces rekrutacji. To niezwykle pomocne na stanowiskach, gdzie osobowość, umiejętności językowe i dopasowanie do zespołu są kluczowe. To przyśpiesza selekcję kandydatów 8-10-krotnie” - zauważa Piotr Kołodziejski, współzałożyciel Introview.

Więcej: introview.pl.

KONTAKT:

Maciej Kujawa

CEO Introview

e-mail: maciej@introview.pl

tel. 509 585 292

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 24.09.2019, 13:17
Źródło informacji Introview
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ