Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W Introview kandydaci aplikują o pracę, nagrywając krótkie filmy z odpowiedziami na pytania, które zadał rekruter. Wszystko to robią na telefonie, korzystając z wygody i możliwości nagrywania siebie samych gdzie i kiedy chcą. W intuicyjnej aplikacji wbudowano komunikator, więc zawsze jest kontakt z rekruterem.
Korzystanie z aplikacji usprawnia żmudny proces, jakim jest rekrutacja, zarówno dla kandydatów, jak i firm. Pozwala oszczędzić czas i lepiej dostosować konkretne umiejętności konkretnego człowieka do konkretnego stanowiska. Za jej użytkowanie płaci pracodawca. Kandydat korzysta z Introview za darmo.
Firmy na polskim rynku poświęcają wiele czasu na przeglądanie przesłanych zgłoszeń, maile i telefony do kandydatów, rozmowy kwalifikacyjne lub umawianie spotkań, a bywa, że kandydaci nawet nie pojawiają się na rozmowie. W niektórych branżach tylko jedna na pięć osób przychodzi na umówione spotkanie. Według badania eRecruiter z 2015 roku w połowie firm w Polsce średni czas rekrutacji wynosi od dwóch tygodni do miesiąca (52% wskazań), choć może on trwać nawet do trzech miesięcy (25% odpowiedzi). Zaś najbardziej czasochłonnym etapem są spotkania z kandydatami (32%).
„Dlatego zmieniamy sekwencję zdarzeń - firmy najpierw poznają kandydatów, a potem mogą z wybranymi prowadzić tradycyjny proces rekrutacji. To niezwykle pomocne na stanowiskach, gdzie osobowość, umiejętności językowe i dopasowanie do zespołu są kluczowe. To przyśpiesza selekcję kandydatów 8-10-krotnie” - zauważa Piotr Kołodziejski, współzałożyciel Introview.
Więcej: introview.pl.
KONTAKT:
Maciej Kujawa
CEO Introview
e-mail: maciej@introview.pl
tel. 509 585 292
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.09.2019, 13:17 |
Źródło informacji | Introview |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały nowego Boeinga 737 MAX 8
- 17.05.2024, 10:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
PARP na EKG 2024: wsparcie firm na każdym etapie rozwoju dzięki Funduszom Europejskim PAP
W ciągu 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uczestniczyła w dystrybucji środków europejskich. Agencja podpisała ponad 34 tys. umów na kwotę blisko 55 mld złotych, z czego przetransferowała środki na kwotę prawie 49 mld zł. Wykorzystując obecne Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej czy Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Agencja uczy przedsiębiorców m. in. zakładać firmy, ale również finansowo wspiera innowacyjne start-upy.- 17.05.2024, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Dostawy w jeden dzień, także w soboty - ORLEN Paczka dowozi jakość
Korzystanie z automatów paczkowych stało się normą w dostawach e-commerce, a firmy z tej branży oferują już znacznie więcej niż tylko zwykłe przewiezienie przesyłki od nadawcy do odbiorcy. Konsumenci deklarują chęć odbioru zamówionych towarów jeszcze szybciej, przy użyciu maksymalnie dostępnych i intuicyjnych narzędzi. Rekordowe wyniki ORLEN Paczki wskazują, że usługa ta trafnie odpowiada na ten trend.- 17.05.2024, 09:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom