Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![FCA Polska/Antonio Giovinazzi na 1000 Miglia 2019](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2019-10/20191014/34380426_Antonio%20Giovinazzi%20na%201000%20Miglia%202019.jpg?itok=LQcvPHK6)
Jest to niepowtarzalny zlot, w którym Alfa Romeo weźmie udział ponownie w charakterze sponsora motoryzacyjnego. Odnowiona w 2019 roku i przedłużona do 2021, trzyletnia umowa sponsorska jest przypieczętowaniem głębokiej więzi, która od 1928 roku łączy „Czerwoną Strzałę” („Freccia Rossa”) i włoską markę.
Jak zwykle, w 2020 roku na spotkaniu w Brescii będzie można zobaczyć kilka cennych modeli zabytkowych Alfy Romeo należących do kolekcji FCA Heritage – działu Grupy FCA zajmującego się wspieraniem oraz promocją dziedzictwa włoskich marek FCA. Obok motoryzacyjnych perełek z kolekcji Heritage prezentować się będzie także flota złożona z trzydziestu Giulii i Stelvio, które stanowią nowy wzorzec Alfy Romeo. Pełniąc rolę oficjalnych samochodów „1000 Miglia” 2020, Giulia i Stelvio bez wątpienia zachwycą wielu fanów, obserwujących je podczas przejazdu na legendarnej trasie – nie może być zatem lepszego wprowadzenia w przesiąknięte historią i rywalizacją wartości Alfy Romeo.
Jedno z najsłynniejszych wydarzeń w historii wyścigów Alfy Romeo miało miejsce w 1928 roku, podczas drugiej edycji „1000 Miglia”, kiedy producent zdobył zarówno mistrzostwo indywidualne, jak i zespołowe, a wszystkie osiem samochodów z powodzeniem ukończyło wyścig. Od tamtego czasu do 1957 roku Alfa Romeo wygrywała te niesamowite wyścigi aż jedenaście razy, ustanawiając rekord, który nigdy nie został pobity i który potwierdza nierozerwalną więź między dwiema markami, brylującymi na światowej scenie motoryzacyjnej.
Z takim samym, niezmiennym entuzjazmem, jak w przeszłości, 18 maja tego roku fani powitali przybycie do Brescii Giovanniego Moceri i Daniela Bonetti, zwycięzców „1000 Miglia” 2019 prowadzących 6C 1500 SS z 1928 roku, z kolekcji FCA Heritage, na co dzień wystawianej w Muzeum Alfy Romeo w Arese. Na drugim miejscu znalazła się Alfa 6C 1750 SS Zagato z 1929 roku, prowadzona przez duet Vesco-Guerini, natomiast inne samochody Alfy Romeo zgłoszone przez FCA Heritage zakończyły wyścig na znaczących pozycjach. Ponadto, Alfa Romeo otrzymała także Puchar Sponsor Team, dzięki zwycięstwu Moceriego i zdobyciu 5. miejsca przez 6C 1750 SS Young z 1929 roku, za kierownicą której zasiadł zespół Cavalli-Gamberini.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.10.2019, 15:45 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Platforma NIQ Activate teraz dostępna w Microsoft Azure Marketplace
Klienci Microsoft Azure z całego świata zyskują dostęp do NIQ Activate, aby móc wykorzystać potencjał Azure w zakresie skalowalności, niezawodności i sprawności działania w celu wsparcia rozwoju aplikacji i kształtowania strategii biznesowych.- 03.07.2024, 09:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Polenergia i Equinor z umowami na transport i instalację fundamentów oraz morskich stacji dla projektów Bałtyk 2 i 3
- 03.07.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polenergia