Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Amazon zapowiedział stworzenie w nadchodzącym okresie przedświątecznym ponad 9000 sezonowych miejsc pracy. Osoby, które dołączą do zespołu, wesprą 16000 obecnie zatrudnionych pracowników przy realizacji zamówień klientów. Wszyscy pracownicy sezonowi otrzymają konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny pakiet benefitów.
„Cieszymy się, ze w tym roku stworzymy ponad 9000 sezonowych miejsc pracy w Polsce. Oprócz konkurencyjnego wynagrodzenia i atrakcyjnego pakietu benefitów, przygotowaliśmy także wiele świątecznych atrakcji i bonusów - mówi Steven Harman, wiceprezes ds. operacyjnych Amazon w Europie. - Nie możemy się już doczekać, aby powitać nowych członków naszego zespołu, a także tych pracowników, którzy dołączają do nas na sezon przedświąteczny już po raz kolejny. Jesteśmy dumni z tego, że postrzegają oni naszą ofertę pracy sezonowej jako atrakcyjną oraz cenią miejsce i atmosferę pracy, które stworzyliśmy” - dodaje.
„Ponieważ wciąż zwiększamy naszą obecność w regionie, w 2020 roku wiele sezonowych miejsc pracy zostanie przekształconych w stałe – powiedziała Marta Dworowska, dyrektor HR Amazon w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. - Dla Amazon ważne jest, aby tworzyć szeroką i elastyczną ofertę zatrudnienia, cenioną zarówno wśród osób, które poszukują pracy na pełen etat, jak i tych, które wolą pracować w niepełnym wymiarze godzin - dodaje.
Zarówno stali, jak i sezonowi pracownicy Amazon mogą liczyć na atrakcyjną stawkę godzinową w wysokości od 20 zł brutto za godzinę oraz dodatkową premię miesięczną do 15 proc. za frekwencję indywidualną i produktywność zespołu. Firma oferuje także dodatkowe benefity, takie jak darmowy transport czy ciepłe posiłki za 1 zł. Pracownicy otrzymają także specjalny, przyznawany w okresie sezonu świątecznego, bonus frekwencyjny do 1500 złotych brutto.
Rekrutacja pracowników sezonowych już trwa. Szczegółowe informacje nt. aktualnych ofert pracy można uzyskać wchodząc na stronę: www.pracujwamazon.pl lub dzwoniąc na specjalną infolinię rekrutacyjną Amazon.
Firma wciąż poszukuje także pracowników na stanowiska managerskie, którzy dołączą do działów HR, finansów, IT i logistyki w siedmiu centrach logistyki oraz Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku.
Amazon prowadzi program Zwiedzania Centrów Logistyki E-Commerce. Każdy zainteresowany procesami operacyjnymi, najnowocześniejszymi technologiami, czy warunkami pracy w firmie, może zapisać się na wycieczkę na stronie www.zwiedzanieamazon.pl.
Amazon
Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon, jako pierwszy na świecie zaoferował m. in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo i Alexa. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.biuroprasoweamazon.pl i śledź na Twitter @AmazonNewsPL.
KONTAKT:
Marta Rzetelska
PR Manager Amazon Poland
tel.+48 693 212 766
e-mail: prasa@amazon.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.10.2019, 16:44 |
Źródło informacji | Amazon |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Andersen Consulting rozszerza platformę, nawiązując współpracę z HTP Group
- 17.07.2025, 09:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Konsumenci w krajach UE chcą mieć lepszy dostęp do danych zawartych na etykietach energetycznych
Badanie konsumenckie przeprowadzone w okresie listopad 2024 r. - styczeń 2025 r. wśród ponad 2 500 interesariuszy w 10 krajach UE wskazuje, że jest zapotrzebowanie na bardziej wiarygodne informacje na temat produktów zużywających energię oraz lepszy dostęp do takich informacji. Wkrótce pojawią się nowe rozwiązania cyfrowe.- 17.07.2025, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowa Agencja Poszanowania Energii
-
Image
Energia przyszłości potrzebuje inwestycji
Jednymi z głównych wyzwań europejskiego przyszłego systemu elektroenergetycznego będą jego elastyczność, zapewnienie wystarczających mocy i dookreślenie roli wytwórczych jednostek sterowalnych. Warszawski Stoen Operator przeznacza setki milionów złotych na rozwój sieci, by sprostać rosnącym potrzebom aglomeracji. Prowadzi w stolicy innowacyjne projekty, które mają na celu sukcesywną modernizację infrastruktury energetycznej i wsparcie rozwoju elektromobilności.- 17.07.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stoen Operator
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ