Newsletter

Proya przekazuje ponad 90000 zakupionych w Europie zgodnych z unijnymi standardami masek na rzecz personelu medycznego mającego styczność z pacjentami w Hubei w Chinach

05.02.2020, 10:40aktualizacja: 05.02.2020, 10:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

HANGZHOU, Chiny, 5 lutego 2020 r. /PRNewswire/ -- Dnia 4 lutego ponad 110000 masek zakupionych w krajach europejskich przez producenta kosmetyków Proya trafiło do personelu medycznego mającego styczność z pacjentami w prowincji Hubei w Chinach. Dyrektorzy Proya pod eskortą lokalnych policjantów i nadzorem urzędników prowincji Hubei dostarczyli maski, w tym około 90000 zgodnych z unijnymi standardami masek (FFP3/FPP2, specyfikacja przewyższająca N99/N95 pod względem wydajności filtrowania) i 20000 masek jednorazowego użytku na teren obłożony zakazem wjazdu pojazdów spoza regionu. Jak do tej pory, dyrekcja Proya z powodzeniem przekazała 68000 masek do Drugiego Szpitala Ludowego Xishui w mieście Huanggang i 43880 masek do Federacji Charytatywnej Hubei.

Wuhan, miasto w samym centrum epidemii wirusa 2019-nCOV zostało zamknięte w przeddzień chińskiego Nowego Roku. Tego samego dnia firma Proya powołała specjalną grupę reakcji epidemiologicznej. Współzałożyciel i główny dyrektor wykonawczy firmy Fang Yuyou zatwierdził formalne utworzenie publicznego funduszu charytatywnego na kwotę 15 milionów RMB (około 2,2 miliona USD) w celu wsparcia wysiłków w zakresie zapanowania nad wirusem 2019-nCoV i zatrzymania dalszego jego szerzenia się. Firma Proya przekazała 4 miliony juanów do miast Wuhan, Wenzhou i Leqing, a także dostarczyła ponad 110000 masek do wyznaczonych odbiorców. Firma będzie nadal podejmować wszystkie możliwe kroki w odpowiedzi na krajowe zapotrzebowanie w celu opanowania i zatrzymania szerzenia się choroby.

Zakup zaopatrzenia medycznego z Europy na rzecz wyznaczonych odbiorców

Jak wyjaśnia Fang, poprzednie formy wsparcia firmy miały głównie postać pieniężną. Zbiegający się z chińskim Nowym Rokiem niespodziewany wybuch epidemii wirusa 2019-nCoV doprowadził do poważnych braków w zaopatrzeniu medycznym w Chinach. Dlatego też firma Proya skupiła się bardziej na zakupie zaopatrzenia, a nie tylko na przekazywaniu środków finansowych.

Spośród ponad 110000 masek, które firma Proya zakupiła w Europie, 68000 przekazanych zostało Drugiemu Szpitalowi Ludowemu Xishui w Huanggang, ponieważ poziom alarmowy pod względem epidemii w tym mieście jest bardzo bliski poziomowi w Wuhan. Z dniem 3 lutego w Huanggang zgłoszono 1422 potwierdzonych przypadków, z czego 210 zdiagnozowano w Xishui, drugiej najbardziej ludnej dzielnicy miasta.

Zakup masek był sporym wyzwaniem. Tuż po zamknięciu miasta Wuhan firma Proya wyznaczyła Pana Xianga, dyrektora oddziału europejskiego firmy, jako odpowiedzialnego za zakup zaopatrzenia. Ze względu na ograniczoną dostępność ochronnego zaopatrzenia medycznego w Europie zespoły zakupowe musiały sprowadzać zaopatrzenie z wielu europejskich krajów. Zakup był jeszcze bardziej problematyczny, ponieważ firma Proya musiała zagwarantować, że zakupione zaopatrzenie spełniało wymagania co do darowizn i standardów użycia w chińskich szpitalach krajowych.

„Udaliśmy się do wielu producentów masek w Europie. Na przykład przejazd z Paryża do Mediolanu w celu zakupu masek zajął nam ponad dziesięć godzin. Ze względu na różnicę czasu często pracowaliśmy też w nocy, by przeprowadzać rozmowy z naszymi kolegami w kraju” - wyjaśnił Pan.

Płynny transport w realizacji dostawy na czas

Dostarczenie zaopatrzenia do personelu medycznego mającego styczność z pacjentami w prowincji Hubei okazało się kolejnym wyzwaniem.

Działania firmy Proya musiały w tym zakresie objąć staranie się o szybkie odebranie przekazanych środków z banków krajowych i w Hongkongu, ustalenie z adresatami szczegółów dostawy i zaaranżowanie transportu lotniczego zaopatrzenia medycznego do Chin. Pracownicy logistyczni firmy byli pod telefonem na lotnisku w celu zapewnienia jak najszybszego przeprowadzenia procedury odprawy celnej. Wang Jianrong, dyrektor generalny zakładu produkcyjnego Proya, towarzyszył dostawie na całej długości trasy w celu zagwarantowania bezproblemowego transportu. Pracownicy Proya pracowali dzień i noc na każdym etapie dostawy, by zapewnić przekazanie zaopatrzenia na czas.

Każde przedsiębiorstwo naturalnie powołuje się na społeczną odpowiedzialność biznesu i podejmuje wszystkie możliwe kroki w tej sytuacji kryzysowej. Firma Proya potwierdza swoje zaangażowanie przez natychmiastową reakcję, jak potwierdził Fang.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1085954/1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1085955/2.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1085956/3.jpg

Źródłó: Proya

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.02.2020, 10:40
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii