Pobierz materiał i Publikuj za darmo
17-20 marca w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IX edycja konferencji I Love Marketing, nazywana w branży „Nieoficjalnymi Mistrzostwami Polski w Marketingu”.
Event potrwa cztery dni i zgromadzi ok. 1500 uczestników oraz 64 prelegentów. Konferencja to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne. Co więcej, prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia i dodatkowe nagrody pieniężne, co podnosi ich motywację.
Barbara Piasek, prezes Evenea: „Prezentacje są na bardzo wysokim poziomie i format grywalizacji, który jest tutaj zaaplikowany, powoduje faktycznie, że prelegenci muszą wejść na najwyższy poziom po swojej stronie, żeby dostarczyć jak najbardziej wartościowy content”.
Konferencja podzielona jest tematycznie, aby każdy marketer znalazł odpowiedni dla siebie obszar tematyczny i są to: ads & analytics, seo & content, marketing oraz social media. Uczestnicy sami decydują, czy chcą obejrzeć wszystkie prelekcje, czy wezmą udział jedynie w danym bloku.
Jakub Biel, PR & Communication Manager x-kom: „Naprawdę duża dawka konkretnej wiedzy, z której warto jest skorzystać. Szczerze, gdyby nie to że występuję, na pewno sam bym tutaj przyjechał, żeby posłuchać prelegentów, bo poziom jest naprawdę bardzo, bardzo wysoki”.
Zaletą konferencji jest również to, że są tutaj przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, agencji reklamowych i interaktywnych, a także osoby pracujące w PR i sprzedaży. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia, zamiast opuszczać biuro w kolejnych miesiącach.
Michał Sadowski, CEO Brand24: „Co do #ilovemkt, powiedziałem już to wielokrotnie, więc powiem jeszcze raz. Jest to najlepsza marketingowa konferencja ever”.
Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, warto zajrzeć na stronę internetową ilovemkt.pl.
KONTAKT:
Wojciech Markowski
PR & Partnership Manager
tel. +48 577 700 877
e-mail: wojciech.markowski@sprawnymarketing.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 27.02.2020, 09:57 |
| Źródło informacji | sprawny.marketing |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Addepto dołącza do globalnej ligi AI. KMS Technology przejmuje spółkę
Addepto, polska firma konsultingowa specjalizująca się w sztucznej inteligencji i danych, została przejęta przez KMS Technology - amerykańską spółkę z obszaru Digital Engineering, Data i AI. Przejęcie wzmacnia globalne kompetencje KMS w obszarze AI i data-driven solutions, jednocześnie otwierając przed Addepto nowe możliwości skalowania działalności na rynkach międzynarodowych.- 22.12.2025, 16:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Addepto
-
Digital Subsidiary of Austrian State Printing Company Wins Infrastructure Tender for German EU Digital Identity Wallet
• youniqx Identity, a digital subsidiary of the Austrian State Printing Company (OSD), has won a Europe-wide tender, together with partner companies, for the infrastructure of the German EU Digital Identity Wallet (EUDI-Wallet).
• EU member states are required by EU regulations to provide a national version of an EU-wide valid EUDI-Wallet by the end of 2026.
• Citizens will be able to use the EUDI-Wallet to prove their personal identity throughout the EU.- 22.12.2025, 15:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ