Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Ponad 120 uczestniczek z całej Polski dostanie szansę udziału w II edycji Uniwersytetu Sukcesu. Program jest skierowany do młodych kobiet (18-25 lat) opuszczających domy dziecka, placówki opiekuńczo wychowawcze oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Uczestniczki wezmą udział w wakacyjnych warsztatach, które ułatwią im wejście na rynek pracy. W ramach projektu będą zdobywać praktyczną wiedzę na temat rekrutacji, prawa pracy, metodyki agile/scrum czy konkretnych ścieżek zawodowych.
20 młodych kobiet zakwalifikowanych do finału Uniwersytetu Sukcesu weźmie udział w zajęciach i spotkaniach z mentorami, a następnie w kursach online, dzięki którym będą mogły kształcić się w jednej z trzech wybranych ścieżek kariery. Będą to: Akademia Programistki, Akademia Blogerki oraz Akademia Digital Marketerki. Dla pozostałych uczestniczek Amazon przygotował specjalny program zajęć, obejmujący m.in. warsztaty z zarządzania czasem, planowania projektów i technik skutecznego uczenia się oraz kompetencji STEM.
„To dla nas bardzo ważne, że partnerzy angażujący się w działania w ramach Uniwersytetu Sukcesu mają realną potrzebę czegoś, co nazywam +dobrosprawczością+ – komentuje Elżbieta Wojciechowska, dyrektor programowa Fundacji Digital University. – Cieszę się, że Amazon będzie uczestniczył w tym projekcie nie tylko jako sponsor, ale również merytorycznie. To dobrze, że uczestniczki otrzymają szansę poznania firmy i spotkania jej managerów, a niektóre z nich – pracy w Amazon”.
Młode kobiety będą miały okazję spotkać się z doświadczonymi koleżankami z Amazon, zarazić się od nich pasją i wiarą w swoje możliwości. Ich historie wyrażone hasłem #Ivegotthepower można zobaczyć w filmie przygotowanym przez członkinie zespołu Amazon z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet.
„Naszym celem jest przygotowanie dziewczyn do skutecznego wejścia na rynek pracy. Chcemy, by rozpoczęły dorosłe życie zmotywowane, pewne siebie oraz kompetentne w obszarze nowych technologii. W Amazon wiemy, że umiejętne połączenie kompetencji miękkich oraz w zakresie STEM będzie kluczowe dla zawodów przyszłości – mówi Blanka Fijołek, CEE PR&Community Manager w Amazon. – W ramach projektu Uniwersytet Sukcesu mamy okazję zaangażować się w rozwój kobiet w najbliższym sąsiedztwie centrów logistyki Amazon w całej Polsce, a tym samym wspierać lokalne społeczności”.
Więcej informacji na temat projektu można znaleźć na stronie digitaluniversity.pl.
Amazon w Polsce
Amazon działa w Polsce od 2014 r. W tym czasie firma wygenerowała w kraju ponad 14 miliardów złotych inwestycji w centra logistyczne, badania i rozwój oraz koszty osobowe. Amazon stworzył ponad 16 000 stałych miejsc pracy w swoich 7 nowoczesnych Centrach Logistyki E-Commerce w Sadach koło Poznania, Sosnowcu, Kołbaskowie koło Szczecina, Bielanach Wrocławskich (gdzie znajdują się dwa obiekty firmy), Pawlikowicach koło Łodzi i Okmianach koło Bolesławca, w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku i oddziale Amazon Web Services w Warszawie.
STEM Kindloteka – nowoczesna edukacja dostępna powszechnie dzięki Amazon
Kindloteka to flagowy program CSR’owy Amazon, w ramach którego firma ufundowała już ponad 50 cyfrowych bibliotek w całej Polsce. Począwszy od 2019 roku, w szkołach i bibliotekach powstają STEM Kindloteki, czyli interaktywne kąciki edukacyjne, które stanowią przestrzeń popularyzacji czytania oraz zajęć programistyczno – robotycznych prowadzonych przez przeszkolonego edukatora. W ramach programu STEM Kindloteka, Amazon przekazuje darowiznę w postaci gotowej pracowni oraz szkoli kadrę nauczycielsko-biblioteczną wybranych placówek. Niedawno program zawitał również w okolice Pawlikowic i Okmian – wsparcie otrzymały Otwarta Miejska Biblioteka Publiczna w Łodzi, Miejski Ośrodek Kultury w Pabianicach, biblioteki publiczne w Legnicy oraz Krzywej koło Chojnowa.
Informacje o Amazon
Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon, jako pierwszy na świecie zaoferował m. in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo i Alexa. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź biuroprasoweamazon.pl i śledź nas na Twitter @AmazonNewsPL.
KONTAKT:
e-mail: prasa@amazon.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.03.2020, 17:13 |
Źródło informacji | Biuro prasowe Amazon |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE