Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jednym z nagrodzonych jest Bartosz Tomczyk, przewodniczący Rady Nadzorczej w firmie Provema. Kryzys związany z pandemią to realne zagrożenie. Bartosz Tomczyk mówi: „Przyznam, że jest to dla nas czas bardzo wytężonej pracy. Dzięki doświadczaniu, wykorzystaniu technologii i algorytmów sztucznej inteligencji szybko dostosowujemy nasz biznes do sytuacji rynkowej. Efekty naszych działań już obserwujemy i jestem przekonany, że podejmowane przez nas decyzje pozwolą nam realizować przyjęte strategie. Obecnie podjęliśmy zdecydowane działania, aby jak najszybciej dostosować się i wyeliminować potencjalne problemy, które stanęły nie tylko przed naszą branżą, ale całą gospodarką. Jako fintech działający głównie online, komunikacja zdalna to nasze naturalne środowisko pracy”.
Kolejny nagrodzony tytułem Ambasadora Gospodarki to Leszek Zołotarski, właściciel firmy El-Expert z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim, która ma swoje oddziały w Danii i Norwegii, a zlecenia wykonuje na całym świecie. Leszek Zołotarski podkreśla: „Staramy się, aby przestój był okresem produktywnym. Wykorzystujemy ten czas na dokształcanie się, szczególnie w zakresie najnowszych technologii. Możemy zrobić mnóstwo rzeczy, na które zawsze brakowało czasu. Do wszystkiego staramy się podchodzić pozytywnie”.
Nagrodę od Instytutu Biznesu otrzymał również Robert Samczyk, prezes spółki Protech Motors, zajmującej się relokacją parków maszynowych, zakładów, fabryk. W obecnej sytuacji Robert Samczyk uspokaja: „Radzimy sobie całkiem nieźle, choć wielu naszych klientów ograniczyło produkcję lub tymczasowo zamknęło swoje zakłady. Niektóre firmy wprowadzają tymczasowe zakazy wstępu dla zewnętrznych firm podwykonawczych. Protech Motors pracuje, choć oczywiście zachowujemy wszelkie niezbędne środki ochrony naszych pracowników”.
Nagroda „Ambasador Gospodarki” jest przyznawana od dwóch lat przez Instytut Biznesu ambitnym, przedsiębiorczym i wyróżniającym się menedżerom, a także firmom wnoszącym istotny wkład w rozwój polskiej gospodarki.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.04.2020, 15:11 |
Źródło informacji | Kompania Wydarzeń Artystycznych Kolasa i Tchórzewska Sp.j. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
-
Image
63 procent rolników obawia się strat związanych z pogodą PAP
Nieprzewidywalne warunki pogodowe i rosnące koszty prowadzenia gospodarstw stają się codziennym wyzwaniem dla polskich rolników. Jak pokazują najnowsze badania zlecone przez firmę ubezpieczeniową Warta, aż 63 proc. rolników obawia się strat wynikających z gwałtownych zjawisk pogodowych. Co więcej, 43 proc. badanych dostrzega coraz większą zmienność warunków atmosferycznych, która negatywnie wpływa na ich uprawy.- 02.04.2025, 15:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Prezes Sandoz w Polsce: rozwój Sandoz w Polsce przede wszystkim z korzyścią dla pacjenta PAP
Obecność Sandoz na 10. Kongresie Wyzwań Zdrowotnych (HCC 2025) w Katowicach nie była przypadkowa: firma ta jest jednym z liderów leków generycznych i biologicznych biorównoważnych. Posiada swoje zakłady w Polsce i w Europie, a w portfolio ma ok. 1300 produktów leczniczych, w tym ok. 500 dedykowanych dla rynku polskiego.- 02.04.2025, 12:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ