Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sektor energetyczny na całym świecie przechodzi niezwykle szybką transformację technologiczną. Digitalizacja oraz dynamiczny rozwój nowych technologii wpływa nie tylko na automatyzację zakładów energetycznych i zwiększenie efektywności ich działania, ale również diametralnie zmienia obsługę klienta. Dzisiejszy klient jest coraz bardziej wymagający i świadomy. Oczekuje dedykowanych ofert oraz profesjonalnej i szybkiej obsługi. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę innogy Polska, która wsłuchuje się w głos swoich klientów i odpowiada na ich potrzeby. Firma właśnie wdrożyła narzędzie online umożliwiające przejęcie licznika energii elektrycznej oraz podpisanie umowy na dostawę prądu bez wychodzenia z domu.
„Cyfryzacja zmienia sposób prowadzenia biznesu i preferencje klientów. Wszyscy cenią swój czas i wymagają prostych rozwiązań w kontaktach z dostawcami usług. przejmijlicznik.innogy.pl stworzyliśmy z myślą o osobach, które kupiły mieszkanie na rynku wtórnym lub bezpośrednio od dewelopera, a także o tych, którzy odziedziczyli mieszkanie lub dom. Rozwiązanie jest jednak jednym z wielu cyfrowych usług oferowanych przez innogy. Nowy właściciel lokalu może bez wychodzenia z domu przepisać na siebie licznik energii elektrycznej, jak również podpisać umowę na dostawę prądu. Cały proces odbywa się przez internet i zajmuje około 15 minut” - mówi Magdalena Borek-Dwojak, dyrektor Digital & Customer Experience w innogy Polska.
„Widzimy jak zmieniają się zachowania naszych klientów i jak wzrasta popularność naszych rozwiązań cyfrowych. Nieustannie rozwijamy platformę Moje innogy, z której korzysta już ponad 40% naszych klientów indywidualnych i ponad 50% klientów biznesowych. Na platformie, klient może między innymi monitorować swoje zużycie energii i płacić za energię w oparciu o e-faktury, w dowolny sposób dzięki szerokiej gamie płatności online, zarówno opartych na jednorazowych przelewach, jak i na digitalowym direct debit powiązanym z kartą płatniczą. Platforma umożliwia też udostępnienie konta innej osobie, co jest szczególnie pomocne w przypadku wynajmu oraz oferuje usługę e-odczyt, dla tych klientów, którzy co miesiąc chcą podawać stan licznika i otrzymywać rozliczenie w oparciu o samodzielne wskazanie. Klienci biznesowi z wieloma licznikami mogą m.in. pobierać zbiorcze faktury. Digitalizacja naszych usług bezpośrednio przekłada się również na ochronę środowiska, co dla innogy Polska jest szczególnie istotne. Dzięki wszystkim klientom korzystającym już z faktur elektronicznych, możemy zaoszczędzić 5 milionów kartek i ponad milion kopert rocznie” – dodaje Magdalena Borek-Dwojak.
innogy uważnie wsłuchuje się w potrzeby swoich klientów i stale prowadzi badania satysfakcji.
„Od dwóch lat codziennie zbieramy opinie naszych klientów po kontakcie z nami, niezależnie od tego, czy klient odwiedził jeden z naszych salonów w centrach handlowych, zadzwonił do call center, korzystał z chata, czy innych rozwiązań online. Informacje, które otrzymujemy są bardzo cenne, bo pozwalają poznać perspektywę naszego klienta i uświadomić sobie, z jakimi ewentualnymi problemami się mierzy, a co postrzega dobrze. Dodatkowo poprzez komentarze widzimy jak klienci po swojemu nazywają nasze usługi co również jest cenną lekcją. W ramach programu Customer Experience nie tylko skupiamy się na rozwiązywaniu problemów klientów, cyfryzacji usług, lepszej komunikacji z klientami, ale tez próbujemy przewidzieć kolejne potrzeby. Od czasu do czasu menedżerowie sami dzwonią do klientów, którzy z jakiegoś powodu byli niezadowoleni, by poznać lepiej sytuację i perspektywę klienta. Niezależnie od tego, czy klient preferuje kanał online czy kontakt bezpośredni chcemy, aby czuł, że jest dla firmy ważny i obsłużony najlepiej jak tylko się da” - mówi Magdalena Borek-Dwojak.
Efekty takich działań mówią same za siebie. W tym roku, innogy Polska już kolejny raz otrzymała prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2020 w kategorii „Dostawca energii”. Tym samym, znalazła się w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi klienta.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.04.2020, 11:40 |
Źródło informacji | innogy Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce
Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich klientów, nie tylko tych, będących abonentami T-Mobile, do skorzystania z okazji – codziennie w Żabce dowolna kawa gratis, którą możesz obdarować drugą osobę.- 18.04.2025, 14:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ