Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") informuje, że nakłady na produkcję i marketing gry Sniper Ghost Warrior Contracts do końca I kwartału 2020 r. szacowane są na poziomie 35 mln zł. Nakłady na marketing zawierały również koszty promocji związane z "przypomnieniem" marki Sniper oraz koszty udziału w targach E3.
Spółka samodzielnie wydała grę Sniper Ghost Warrior Contracts i przedstawiane dane dotyczące sprzedaży w raporcie to wartość sprzedaży, którą zrealizowała bezpośrednio Grupa Kapitałowa CI Games S.A. Przy szacowanym poziomie sprzedaży gry na poziomie 39 mln zł w okresie od dnia premiery (22.11.2019) do 31.03.2020 r. i kosztach wytworzenia gry na nośnikach fizycznych na poziomie 9 mln zł, skumulowana marża brutto szacowana jest na poziomie 30 mln zł (z wyłączeniem kosztów amortyzacji) w tym okresie.
Zarząd szacuje, że gra Sniper Ghost Warrior Contracts osiągnie "breakeven point" czyli całkowity zwrot z inwestycji najpóźniej w III kwartale 2020.
Niniejsza informacja została uznana za informację poufną z uwagi na jej istotne znaczenie dla Spółki.
Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (MAR).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.04.2020, 13:43 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |