Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dobiega końca konkurs Polskiej Agencji Prasowej na najlepsze prace prezentujące rolę i zadania Narodowego Banku Polskiego. Zdecydowanych na wzięcie udziału zachęcamy do finalizowania dzieł; niezdecydowanych - do podjęcia wyzwania!
Zgłoszenia można nadsyłać do 30 kwietnia - pocztą elektroniczną (do północy) lub pocztą tradycyjną (liczy się data stempla pocztowego). Trzeba pamiętać o dołączeniu podpisanego formularza zgłoszeniowego (lub jego skanu czy zdjęcia).
Kogo zapraszamy?
Adresatami konkursu są zarówno uczniowie starszych klas szkół podstawowych, liceów czy techników, jak i dorośli pracujący z dziećmi - a więc nauczyciele, pracownicy domów kultury, świetlic, organizacji pozarządowych czy lokalni animatorzy - czyli wszyscy, których praca może mieć walor edukacyjny. Konkurs przebiega w trzech kategoriach wiekowych.
Na co czekamy?
Przedmiotem konkursu są prace prezentujące rolę i zadania Narodowego Banku Polskiego. W przypadku uczniów czekamy na filmy (nie dłuższe niż 10 minut), audycje, prezentacje, wypowiedzi pisemne, gry terenowe, gry planszowe, aplikacje, plakaty czy wystawy informacyjne do szkolnych gablot. Dorośli mogą zgłaszać do nas prace w formie umożliwiającej jej wykorzystanie w czasie zajęć z dziećmi. Chodzi np. o scenariusze lekcji czy autorskie materiały dydaktyczne.
Co można wygrać?
Laureaci otrzymają nagrody pieniężne. I nagroda w kategorii „dorośli pracujący z dziećmi” to 2000 zł, w kategorii „uczniowie liceów i techników” - 1500 zł, a w przypadku uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych - 1000 zł.
Więcej szczegółów w Regulaminie konkursu: TUTAJ.
KONTAKT:
e-mail: samorzad@pap.pl
Zapraszamy też do śledzenia konkursu na Facebooku: https://www.facebook.com/events/2925004304198723/.
„Wiem jak w banku. Rola i zadania Narodowego Banku Polskiego” to projekt realizowany przez Polską Agencję Prasową we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.04.2020, 17:47 |
Źródło informacji | samorzad.pap.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
„Hydrate for Great Moments” - nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.- 20.05.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
-
Tegoroczni maturzyści kończą szkołę i chcą zacząć pracę - raport OLX
Tegoroczni maturzyści są ambitni i pragmatyczni - planują łączyć naukę z pracą. Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie OLX, plany takie ma prawie 84% ankietowanych. Decydują się na ten model, aby zdobywać doświadczenie zawodowe oraz uniezależnić się od rodziców.- 20.05.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ