Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosił dzisiaj, że Proton, czołowy producent aut w Malezji, przeszedł na wsparcie Rimini Street aplikacji SAP ECC 6.0. Dzięki korzystaniu ze wsparcia Rimini Street firmie Proton udało się natychmiast ograniczyć roczne koszty wsparcia o 50%, zapewniając sobie jednocześnie wysokiej jakości ultraresponsywne wsparcie. Ponadto producent samochodów zachował możliwość aktualizacji do SAP S/4HANA w momencie, kiedy będzie to dla niego korzystne, a nie w czasie wyznaczonym przez harmonogram aktualizacji SAP. Po przejściu Protona do Rimini Street firma mogła przeznaczyć środki i oszczędności z usług wsparcia na bardziej strategiczne obszary działalności, w tym na rozbudowę zakładu produkcyjnego w malezyjskim stanie Perak, aby zwiększyć wielkość produkcji.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200513005015/en/
Cięcia kosztów IT spowodowane wyzwaniami gospodarczymi
Firma Proton powstała ponad 35 lat temu jako pierwsza malezyjska firma motoryzacyjna. Dzięki najnowszym modelom, do których należy Proton Saga i X70, Proton zwiększył przychody ze sprzedaży z 2019 r. o 50% oraz zyskał większy udział w rynku. Jednak trudne warunki gospodarcze w Malezji zmusiły firmę Proton do ograniczenia ogólnych wydatków operacyjnych o 30%. W ramach cięcia kosztów działu IT przeglądowi zostały poddane roczne honoraria dostawców technologii, prowadząc do decyzji firmy o przejściu z SAP na usługi Rimini Street w zakresie wsparcia oprogramowania firmowego.
„Jednym z powodów, dla których przeszliśmy do Rimini Street, była możliwość aktualizacji do SAP S/4HANA w 2027 r., jeżeli organizacja nie jest jeszcze gotowa, i dalszego korzystania z potrzebnego wsparcia - powiedziała Marhalisa Matari, główny kierownik ds. zarządzania aplikacjami IT, dział technologii informacyjnych grupy Proton. - Początkowo poszukiwaliśmy oszczędności na honorariach za usługi profesjonalne dzięki wewnętrznej obsłudze projektów. Jednak przy realizacji wielu projektów jednocześnie zasoby stały się ograniczone, dlatego podjęliśmy decyzję o przejściu do Rimini Street w zakresie danych działu IT, zarządzania oraz użytkowników systemów ERP”.
Spersonalizowany, ultraresponsywny model wsparcia systemu SAP o kluczowym znaczeniu dla funkcjonowania przedsiębiorstwa
Proton korzysta z aplikacji SAP ECC 6.0 o kluczowym znaczeniu dla funkcjonowania przedsiębiorstwa (SDMM), rachunkowości finansowej i kontrolingu (FICO), utrzymania zakładu, rozwiązań motoryzacyjnych (IS Auto), rozwiązań z dziedziny zaawansowanego planowania i optymalizacji (APO), planowania produkcji oraz rozwiązań z zakresu HR i płac. Proton, podobnie jak wszyscy klienci Rimini Street, korzysta z elastycznego modelu wsparcia dla firm wysokiej jakości, w tym z najlepszej na rynku umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi (SLA) obejmującej 15-minutowy czas odpowiedzi dla wszystkich krytycznych zdarzeń o Priorytecie 1. Klienci otrzymują również wsparcie konsultanta technicznego ze średnio piętnastoletnim doświadczeniem w zakresie środowiska oprogramowania klienta oraz z zespołem ekspertów funkcjonalnych i technicznych dostępnych przez całą dobę 365 dni w roku.
„Zespół wsparcia szybko się zaaklimatyzował, zajmując się kontynuacją działalności firmy Proton w procesie transferu wiedzy. Byłam również pod wrażeniem aktywnego podejścia zespołu do znajomości systemów i środowiska Proton, a szczególnie doceniamy zaangażowanie konsultanta technicznego, który zna naszą historię i środowisko wsparcia” - stwierdziła Matari.
Matari dodała: „Rimini Street sprawia, że klienci czują się ważni. Są bardzo pomocni w razie problemów i regularnie kontaktują się z zespołem, co jest dla mnie ważne. Również czas od zgłoszenia problemu przez zespół do udzielenia odpowiedzi ze strony Rimini Street jest bardzo krótki. Członkowie mojego zespołu nie zdążą nawet zrobić sobie kawy - tak szybko Rimini Street reaguje na potrzeby klientów”.
„W czasach niepewnych pod względem gospodarczym firmy muszą działać szybko, aby skupić się na ograniczaniu ryzyka, optymalizacji budżetu i poprawie wydajności, a jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu jest optymalizacja wysokich rocznych kosztów wsparcia oprogramowania firmowego, którym towarzyszy niska wartość - powiedział Andrew Seow, regionalny kierownik generalny Rimini Street na Azję Południowo-Wschodnią i Chiny. - Więcej spółek takich jak Proton korzysta z usług Rimini Street, aby ograniczyć koszty i przeznaczyć zasoby IT na podnoszenie przewagi konkurencyjnej oraz wspieranie rozwoju działalności”.
Rimini Street, Inc.
Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultraresponsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Blisko 2100 organizacji globalnych, firm sklasyfikowanych w rankingu Fortune 500, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.riministreet.com/, na profilu na Twitterze @riministreet i Facebooku oraz na LinkedIn
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.05.2020, 11:12 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |