Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„To jest naprawdę wyjątkowy dzień dla mnie, naprawdę wyjątkowy dzień dla Alfy Romeo. To dzień ponownego otwarcia Muzeum w Arese, ale również 110. rocznica powstania marki, która narodziła się właśnie tutaj” - powiedział Arnaud Leclerc, head of Alfa Romeo Brand w regionie EMEA. „Ten dzień jest również wyjątkowy, ponieważ prezentujemy po raz pierwszy nową Giulię GTA & GTAm, co też jest swego rodzaju uroczystością. To odrodzenie pierwszego modelu Giulii, który publiczność może tutaj zobaczyć teraz jak i 50 lat temu.” - uzupełnił Arnaud Leclerc.
Alfa Romeo Giulia GTA została zaprojektowana z okazji 110. urodzin powstania marki i wzorowana jest Giulią GTA z 1965 roku, która z kolei powstała w oparciu o model Giulia Sprint GT odnoszący zwycięstwa sportowe na całym świecie. Nowa limitowana edycja Giulii GTA jest oparta na modelu Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio z silnikiem 2,9 V-6 bi-turbo o mocy 540 KM.
W komunikacie prasowym marki czytamy również, że „dzięki szerokiemu zastosowaniu ultralekkich materiałów może szczycić się zmniejszoną o 100 kg masą, osiągając najlepszy w swojej klasie stosunek wagi do mocy na poziomie 2,82 kg/KM”.
W dniu obchodów urodzin marki ponownie zostały otwarte drzwi muzeum, które w wyniku pandemii na kilka miesięcy musiało zawiesić wizyty odwiedzających. Przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa goście mogli podziwiać nową sekcję „Alfa Romeo w mundurze” poświęconą samochodom karabinierów, kolekcję 150 samochodów, a także pucharów, silników i dzieł sztuki, które na co dzień nie są prezentowane odwiedzającym. Ponadto goście i fani marki wzięli udział w paradzie samochodów odbywającej się na wewnętrznym torze muzeum.
Na wystawie „Alfa Romeo w mundurze” można było zobaczyć takie modele jak 1900 M „Matta", który zdobył dla karabinierów puchar w rajdzie Mille Miglia, Giulię - kultową „Gazelę” czy samochód pancerny Alfettę Alfa 90 i Giulię Giardinetta.
Wydarzenie było transmitowane online, a jego zapis dostępny jest pod linkiem.
Podczas transmisji online widzowie mogli posłuchać wspomnień związanych z samochodami marki byłego kierowcy Formuły 1, projektanta historycznych modeli Alfa Romeo, komendanta carabinierii w Mediolanie oraz zespołu wyścigowego Formuły 1 Alfa Romeo Racing ORLEN: Kimiego Räikkönena i Antonio Giovinazziego.
„Zawsze mówiłem, że jestem dumny, iż mogę ścigać się w barwach takiej marki, jaką jest Alfa Romeo, która jest włoską marką, ale również marką światową, ponieważ ma swoich zwolenników niemal w każdym zakątku globu. To naprawdę ogromny zaszczyt być w Formule 1 z tak ważną marką” - powiedział Antonio Giovinazzi, kierowca zespołu Alfa Romeo Racing.
Obchody w muzeum potrwają do 28 czerwca, a harmonogram dostępny jest pod linkiem.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.06.2020, 14:21 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Odzyskiwanie należności w sektorze ubezpieczeń
Nieuregulowane płatności stanowią istotny problem w sektorze ubezpieczeniowym oraz czynnik, który może mieć negatywny wpływ na cash flow. Dlatego warto zapoznać się z możliwymi narzędziami windykacji miękkiej - tak, aby zwiększyć odzyskiwalność zaległych kwot, a jednocześnie zoptymalizować ten proces. Oto możliwe rozwiązania.- 20.05.2025, 15:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
-
Image
„Hydrate for Great Moments” - nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.- 20.05.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ