Pobierz materiał i Publikuj za darmo
VALLETTA, MALTA - Media OutReach - 2 lipca 2020 - Ceevo ogłosiło uruchomienie automatycznej bramki płatniczej dostępnej na terenie całej Europy, oferując lokalnym handlowcom szybkie, proste i gotowe do zastosowania rozwiązania w zakresie płatności. Dowiedz się, jak firma może im pomóc w wykorzystaniu możliwości, jakie niesie ze sobą działalność w branży e-commerce o zasięgu międzynarodowym, odwiedzając stronę www.ceevo.com.
Wspierana przez międzynarodowy zasięg działalności i wiedzę specjalistyczną z zakresu finansów i technologii, firma Ceevo bierze na swoje barki całą złożoność procesu płatności międzynarodowych, w tym bezpieczeństwo i regulacje prawne, oferując szeroką gamę opcji płatności, co pozwoli handlowcom skoncentrować się na rozwoju ich działalności.
Wyzwania związane z płatnościami w ramach sektora e-commerce w Europie Wschodniej
Chociaż Europa Wschodnia jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce na kontynencie, przy stałym wzroście wynoszącym 10,3% rok do roku, handlowcy w tym regionie pozostają w tyle, ponieważ wielu międzynarodowych dostawców jeszcze nie prowadzi aktywnej działalności w regionie, a podmioty krajowe nie są w stanie zapewnić odpowiednich rozwiązań i usług ukierunkowanych na wsparcie firm o ambicjach międzynarodowych.
Rozwiązania oferowane przez Ceevo są dostosowane do konkretnych potrzeb handlowców, którzy chcą zapewnić swoim klientom w UE i innych krajach możliwość przeprowadzenia transakcji płatności online. Podczas gdy rozwiązanie Ceevo jest dostępne dla wszystkich firm handlowych w Europie, przedstawiciele Ceevo uważają, że handlowcy z Europy Wschodniej znajdują się w szczególnie niekorzystniej pozycji, a oferowane rozwiązanie zapełni lukę w płatnościach dla tych handlowców, którzy zamierzają zdobywać nowe rynki.
Najnowsza ankieta internetowa przeprowadzona przez Ceevo wśród przedstawicieli małych przedsiębiorstw z branży handlu detalicznego z Europy Wschodniej wykazała, że dwiema najważniejszymi kwestiami dla tych przedsiębiorstw jest bezpieczeństwo (42%) i zarządzanie przepływem gotówki (21%), przy czym odrzucone płatności (30%) wskazywano jako najczęstszy problem pojawiający się w momencie realizacji zamówienia.
Ponadto 32,5 % respondentów stwierdziło, że większość transakcji sprzedaży przeprowadzono z wykorzystaniem kilku kanałów sprzedaży lub za pośrednictwem takich portali jak Amazon czy Ebay. Jeżeli chodzi o płatności międzynarodowe, trzema najważniejszymi kwestiami dla tych przedsiębiorstw są procesy wymiany walut i płatności, i przystosowanie się do kursu wymiany walut obliczanego w czasie rzeczywistym (25%), wsparcie i obsługa klienta (24,17%) oraz uzgadnianie płatności z innych krajów (23%). Respondenci również wskazywali na integrację płatności cyfrowych i wyzwania płynące z dynamicznie zmieniających się trendów konsumenckich, w połączeniu ze złożonymi przepisami unijnymi, stanowiącymi bariery do wykorzystywania potencjału do rozwoju poza rodzimym rynkiem. Automatyczna bramka rejestracji klientów i płatności Ceevo oparta jest na najnowszych technologiach ukierunkowanych na oferowanie rozwiązań powyższych kwestii i zapewni handlowcom bezproblemowe rozwiązanie pozwalające na uczestnictwo w gospodarce cyfrowej.
Philip Meyer, dyrektor naczelny grupy Ceevo, powiedział: „Wiele małych przedsiębiorstw z branży handlu detalicznego, prowadzących działalność online nie wykorzystuje możliwości sprzedaży swoich towarów i usług na rynku międzynarodowym i tym samym nie mogą one rozwijać swojej działalności, jeśli nie są w stanie przyjmować płatności od potencjalnych klientów. Rzeczywistość małych przedsiębiorstw jest taka, że martwią się o technologie płatności, kiedy powinni skoncentrować się na prowadzeniu firmy. W naszym odczuciu jest to istotny problem, który można wyeliminować poprzez zapewnienie przyjaznego dla użytkownika rozwiązania, które spełnia zapotrzebowanie na stosowanie języków lokalnych i na szybką integrację”.
Ceevo - umacnianie firm poprzez zapewnienie możliwości przyjmowania dowolnego rodzaju płatności z każdego miejsca
Ceevo dostosował swoje rozwiązania tak, żeby korzystające z nich firmy mogły stawić czoła stojącym przed nimi wyzwaniom. Oferuje szybką i automatyczną rejestrację bez dodatkowych kosztów ogólnych związanych ze zgodnością, wsparcie obejmujące dokumentację publiczną i sekcję wsparcia klienta, która pomoże handlowcom w rozwiązywaniu problemów z płatnościami. Ceevo również zapewnia intuicyjny panel sterowania, który umożliwia łatwiejsze zarządzanie wieloma kanałami sprzedaży, co pozwoli na możliwie najszybsze uruchomienie działalności.
Philip Meyer dodał również: „Oferując płatności Ceevo, chcemy umocnić handlowców, żeby mogli sprzedawać swoje towary wszystkim potencjalnym klientom na rynku UE i w innych krajach. Chcemy być ważnym podmiotem dla małych firm i za pośrednictwem naszych usług chcemy im dać możliwość skupienia się na rzeczach, które są naprawdę ważne, a nie na złożonym świecie płatności. Nasze rozwiązania ułatwią klientom przyjmowanie płatności od każdego, w każdej walucie, z każdego miejsca na świecie bez konieczności zgłębiania wiedzy w zakresie prawa czy technologii. Oczekujemy na partnerstwa z przedstawicielami wielu różnych gałęzi działalności handlowej i na wspieranie następnej fali firm napędzających wzrost gospodarczy w Europie i na całym świecie”.
Ceevo jest nowym produktem wprowadzonym przez Ceevo Group - grupę wcześniej działającą pod nazwą Net1’s International Payments Group, w skład której wchodzą Transact24 i MasterPayment. Ceevo Group jest wiodącym dostawcą usług płatności międzynarodowych, obejmujących przetwarzanie płatności, nabywanie kart kredytowych i debetowych, bezpieczeństwo transakcji i zgodność z regulacjami prawnymi. Jest ot podmiot zależny spółki Net21 UEPS Technologies Inc., spółki notowanej na NASDAQ oferującej rozwiązania w zakresie technologii finansowych (NasdaqGS: UEPS, JSE: NT1).
Ceevo
Ceevo Group specjalizuje się w rozwiązaniach w zakresie płatności międzynarodowych, które umożliwiają przedsiębiorcom przyjmowanie dowolnego rodzaju płatności z całego świata.
W skład Ceevo Group wchodzą następujące podmioty (stanowiące część marki Ceevo:) Ceevo Financial Services (Malta) Limited; Ceevo Blockchain Ventures Limited; Transact24 Limited; Transact24 (UK) Limited; Transact24 LLC; oraz Masterpayment GmbH i jej spółki zależne (Summit Payment Services AG i Masterpayment Limited). Spółka Ceevo Financial Services (Malta) Limited (numer w rejestrze spółek: C36102) jest uprawniona do prowadzenia działalności i nadzorowana przez Malta Financial Services Authority (MFSA - Urząd Nadzoru Finansowego Malty), a spółka Transact 24 (UK) Limited jest uprawniona do prowadzenia działalności i nadzorowana przez Financial Conduct Authority (FSA - Urząd Nadzoru Działalności Finansowej) w Wielkiej Brytanii (Numer referencyjny w rejestrze: 900538). Ceevo opiera się na doświadczeniu i technologii spółki dominującej Net1 UEPS Technologies Inc. (NasdaqGS: UEPS, JSE: NT1). Więcej informacji znajduje się na www.ceevo.com.
KONTAKT
Hoffman Agency (acc)
Alessandra Tinio
e-mail: atinio@hoffman.com
-
Natasha Arora
e-mail: narora@hoffman.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.06.2020, 17:30 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
W cieniu konfliktu: jak młode pokolenie Libanu walczy o swoją przyszłość
Liban już kolejny rok z rzędu pogrążony jest w wielowymiarowym kryzysie. Zapaść gospodarcza, napięta sytuacja polityczna i - obecnie zawieszona - wojna na terytorium kraju powodują, że coraz więcej jego mieszkańców żyje w skrajnym ubóstwie. Szczególnie zagrożone są osoby młode - to właśnie je wspiera Polska Akcja Humanitarna.- 23.12.2024, 16:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Polska Akcja Humanitarna
-
Image
Firma Yutong Bus dostarczyła do Ameryki Łacińskiej już 500 szt. nowego modelu vana – V6
- 23.12.2024, 14:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire