Newsletter

Xinhua Silk Road: wegetariańskie kapsułki nowym trendem na rynku suplementów diety w 2020 roku

13.08.2020, 16:35aktualizacja: 13.08.2020, 16:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PEKIN, 13 sierpnia 2020 /PRNewswire/ -- Wegetariańskie kapsułki stają się nowym trendem jeśli chodzi o międzynarodowy rynek suplementów diety w 2020 roku. Jest to związane z rosnącą świadomością konsumentów, którzy coraz częściej zwracają się w kierunku produktów naturalnych.

Wegetariańskie kapsułki, zarówno w twardych jak i w miękkich otoczkach, są wytwarzane z wykorzystaniem wegetariańskich składników, takich jak tapioka.

W odróżnieniu od kapsułek żelatynowych, które są wytwarzane na drodze hydrolizy kolagenu pochodzenia wołowego, rybnego lub wieprzowego, wegetariańskie kapsułki lepiej zaspokoją popyt wśród wegan oraz osób z określonych grup religijnych i etnicznych, gdzie wykorzystywanie produktów zwierzęcych jest zabronione.

Kapsułki wykonane ze składników roślinnych nie zawierają chemicznych dodatków i generują niskie zanieczyszczenie podczas produkcji. Dodatkowo inercja składników pochodzenia roślinnego sprawia, że kapsułki te są odpowiednie dla wielu różnych wypełnień, w tym olejów rybnych, ekstraktów roślinnych i innych substancji odżywczych, które łatwo ulegają utlenieniu, w celu lepszego ich przechowywania i podawania.

Ludzie dbający o zdrowy styl życia częściej wybierają naturalne, zdrowe i bezpieczne produkty. W świecie suplementów diety wielu producentów i właścicieli marek, w tym Healthy Care, BioBalance, doTERRA, Walgreens, Sam's Club, Colfarm, Benemax, Healtheries i Sports Research, rozpoczęło poszukiwanie roślinnej alternatywy do kapsułek żelatynowych, aby sprostać rosnącemu zainteresowaniu konsumentów.

Także pandemia COVID-19 sprawiła, że konsumenci poddali ponownej ocenie swoje zdrowie, przyzwyczajenia oraz związane z nimi skłonności.

„Nadal obserwujemy zmianę w myśleniu kupujących, jeśli chodzi o wybór pomiędzy naturalnymi i tradycyjnymi produktami” - powiedziała Kathryn Peters, wicedyrektor wykonawczy SPINS, firmy zajmującej się technologią danych, której działalność jest nakierowana na zdrowie klientów.

„Jako że ludzie bardziej skupiają się na zdrowiu i dobrym samopoczuciu, sprzedaż produktów naturalnych przewyższa sprzedaż innych produktów. Konsumenci inwestują w artykuły do jedzenia, mycia, noszenia i utrzymania domu, które są lepsze dla zdrowia” - dodaje Kathryn.

„Przedsiębiorstwa i właściciele marek, którzy będą wykorzystywać wegetariańskie kapsułki w suplementach diety i ci używający konwencjonalnych kapsułek na pewno poczują ogromną różnicę" - powiedział pracownik VegeGel, jednego ze światowych liderów w zakresie produkcji kapsułek roślinnych ze skrobi.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1228071/Vegetarian_capsule.jpg

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.08.2020, 16:35
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii