Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PEKIN, 24 sierpnia 2020 r. /PRNewswire/ 24 sierpnia TOJOY będzie gospodarzem „Chińskiego karnawału firm-jednorożców 2020” („jednorożec” to termin oznaczający startup o wycenie rynkowej co najmniej 1 mld dolarów amerykańskich), w ramach którego obiecujące spółki będą mogły uzyskać dostęp do kapitału, zasobów i partnerów niezbędnych do rozwoju w Chinach za pośrednictwem jednej z największych platform akceleracji biznesu na świecie. Tylko w ciągu pierwszych dni wydarzeń 34 projekty objęte akceleracją na platformie TOJOY ogłosiły zamiar wejścia na giełdę w ramach programu wsparcia giełdowego TOJOY.
Pozycja TOJOY zapewnia 34 spółkom dogodną platformę do wejścia na giełdę
18 sierpnia, w ramach obchodów 29-lecia założenia firmy, kierownicy TOJOY opowiadali o dotychczasowych sukcesach, przygotowując grunt pod ogłoszenie dotyczące 34 projektów o statusie zbliżonym do jednorożca. Wszystkie 34 przedsięwzięcia rozwijały się w niespotykanym tempie z pomocą TOJOY, wykorzystując platformę do pozyskiwania kapitału, partnerów i zasobów rozwojowych.
W kwietniu 2020 r., w momencie kluczowym dla ożywienia gospodarczego Chin, TOJOY i komitet ds. inwestycji w wysokie technologie Chińskiego Stowarzyszenia Inwestycyjnego (China Investment Association High-tech Investment Professional Committee) zorganizowały Drugie Światowe Targi Firm-Jednorożców (Global Unicorn Fair) za pośrednictwem internetowej platformy TOJOY Entrepreneur Cloud. Z wydarzenia skorzystało dziesięć firm, które zyskały dostęp do kapitału, zasobów i partnerów oferowanych na platformie ze strony setek tysięcy uczestników na całym świecie.
Stale budując, usprawniając i wdrażając swoją platformę na skalę światową, TOJOY zgromadził potężne zasoby handlowe na całym świecie pozwalające na stabilny rozwój firm objętych programem akceleracji.
Budowanie skutecznego akceleratora przedsiębiorczości
Podczas obchodów 29-lecia TOJOY prezes zarządu firmy Lu Junqing wymienił cztery ważne osiągnięcia z pierwszych trzech dekad działalności firmy, które jego zdaniem doprowadziły ją na obecną ścieżkę sukcesów. Było to utworzenie wyjątkowego zintegrowanego i uniwersalnego modelu biznesowego, premiera globalnej superplatformy biznesowej O2O, opracowanie systemu samozarządzania, który zachęca do ciężkiej pracy i osiągnięć oraz zgromadzenie znakomitego zespołu przedsiębiorczego z całego świata.
Jako kolejny ważny klucz do nieprzerwanych sukcesów firmy TOJOY Lu wymienił przestrzeganie w całej platformie kodeksu „innowacji, jedności i uczciwości”.
Na wydarzeniu obecni byli delegaci z kilku wybitnych firm, których rozwój przyspieszyło TOJOY, w tym przedstawiciele sieci sklepów B&G z branży dziecięcej, inteligentnej platformy dostaw Sousou Shenbian oraz Kweichow Moutai, firmy o najwyższej kapitalizacji rynkowej na giełdzie w Chinach kontynentalnych. 18 sierpnia przedstawiciele kolejnych czołowych przedsiębiorstw, w tym China Mobile i Dana Technology, podpisali na miejscu umowy formalnie związujące je z akceleratorem firm-jednorożców TOJOY.
Obecnie TOJOY zajmuje się akceleracją ponad 300 firm z wielu różnych branż, szczególnie skupiając się na sektorach innowacyjnych, takich jak e-handel, Internet rzeczy i duże firmy operujące danymi.
Mówiąc o nastawieniu na przyszłość dyrektor generalny TOJOY Global Ge Jun wyraził przekonanie, że TOJOY będzie nadal wzmacniać swoje zdolności inkubacyjne i rozszerzy swoją platformę, aby osiągnąć zyski do 2021 r., a następnie, w latach 2022-2023, w pełni uruchomić swój światowy akcelerator firm-jednorożców.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1232406/The_34_semi_unicorn_projects_launched_TOJOY.jpg
Źródło: ToJoy Shared Holding Group Co., Ltd.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.08.2020, 16:09 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |