Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Aktualnie widzimy powrót do bohaterów dzieciństwa pokolenia lat 60., 70. i 80. Jedna z sieci sprzedaży sprzętu RTV AGD od kilku lat promuje się w oparciu o bohaterów najdłuższej serii komiksowej w Polsce, czyli „najsławniejszej” uczłowieczonej małpy Tytusa de Zoo oraz jego kolegów Roma i A’Tomka. Od niedawna atrakcyjny program lojalnościowy Moje Hotele dla gości hoteli i restauracji w całej Polsce promuje się właśnie poprzez postacie z serii komiksowej Kajko i Kokosz. Ten ciekawy program oparty o zbieranie punktów poprzez intuicyjną i prostą w obsłudze aplikację Moje Hotele nie tylko wykorzystuje postacie Kajko, Kokosza, Łamignata czy Mirmiła do promocji, ale także oferuje atrakcyjne i unikatowe nagrody z tymi bohaterami. Jest to możliwe dzięki udzielonej licencji przez Fundację „Kreska” im. Janusza Christy. Po wprowadzeniu „Szkoły latania” – z serii Kajko i Kokosz jako lektury dla IV klasy szkoły podstawowej, jest to kolejna po serii napojów, zaplanowanego musicalu przez Teatr Syrena w Warszawie (zaplanowana premiera na jesień 2020 r.), a także będącego w realizacji serialu animowanego, przygotowywanego przez Studio EGoFILM, inicjatywa z motywem Kajko i Kokosza.
Dla tych co znają i kochają wesołe przygody Kajka i Kokosza warto więc odwiedzić stronę mojehotele.pl i poznać ciekawą ofertę hoteli w całym kraju (m.in. w Krakowie, Bieszczadach, na Podhalu oraz na Mazurach), a przede wszystkim skorzystać z nowości w postaci możliwości zakupu noclegów już od 1 zł (poprzez unikalne aukcje pobytów w hotelach).
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.08.2020, 10:57 |
Źródło informacji | mojehotele.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Truskawki to ulubione owoce Polaków
Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w Polsce. Truskawki to ulubiony owoc Polaków. Ostatnie lata to wielki wzrost ich popularności. Dowiedz się dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki to polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników?- 30.04.2024, 11:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
BioMaxima SA zaprasza inwestorów na konferencję wynikową
Zarząd BioMaxima, polskiego producenta wyrobów do laboratoryjnej diagnostyki medycznej i mikrobiologii przemysłowej zaprasza inwestorów na konferencję, podczas której zaprezentowany zostanie raport finansowy za I kwartał 2024. Konferencja odbędzie się 29 maja 2024 roku o godzinie 9.00. W trakcie spotkania omówiona zostanie realizacja strategii, bieżąca sytuacja spółki, zarząd podsumuje ubiegły rok a także odpowie na pytania inwestorów.- 30.04.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BioMaxima S.A.