Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Gang Fajniaków” to akcja, w ramach której w zamian za naklejki przyznawane za zakupy, najmłodsi mogą otrzymać pluszowe maskotki związane z ekologią. Zakupy w sieci sklepów premiowane są naklejkami, które następnie można wymienić na pluszowe maskotki. Produkty tworzące wartość dodaną dla polskiej gospodarki są nagradzane dodatkowymi naklejkami.
Klient otrzymuje jedną naklejkę za każde 50 zł wydane w sklepie sieci Biedronka. Pulę naklejek za jednorazowe zakupy można zwiększyć o kolejne cztery. Wystarczy mieć kartę Moja Biedronka, kupić jedno warzywo lub owoc, nabyć produkt z oferty specjalnej oraz taki, który wspiera polską gospodarkę.
W ten sposób sieć Biedronka nagradza za wybieranie towarów, które są produkowane lub modyfikowane w Polsce, gwarantują miejsca pracy w naszym kraju i wspierają jego rozwój.
„Dla Biedronki to nie pierwsza inicjatywa wspierania polskich dostawców. Nasza sieć robi to konsekwentnie od 25 lat, ostatnio chociażby poprzez akcję +Czas na wspieranie małych przedsiębiorców+. Kontynuujemy te działania także przy Fajniakach, bo wierzymy, że rozwój polskiej gospodarki to korzyść dla nas wszystkich” – mówi Maciej Łukowski, dyrektor handlowy sieci Biedronka i członek zarządu sieci.
Naklejki można zbierać od 27 sierpnia do 18 listopada 2020 roku, a maskotki będzie można odebrać do 2 grudnia 2020 roku lub do wyczerpania zapasów.
Na nową kolekcję składa się dziesięć pluszaków: Chmurka Celinka, Słońce Sonia, Kropla Ksenia, Drzewo Dobromir, Foka Frania, Jarzębina Julka, Piesek Piotruś, Dąb Dyzio, Ważka Wiola oraz Smog Stefek. Aby otrzymać każdą z nich za darmo, należy zebrać 60 naklejek. Alternatywnie wystarczy 40 naklejek i dopłata w wysokości 19,99 zł.
Wiedzę o „Gangu Fajniaków” uzupełnia książka, którą można dostać za darmo we wszystkich sklepach sieci Biedronka po uzbieraniu 15 naklejek lub kupić za 9,99 zł. Treść książki powiązano z dodatkowymi zadaniami w darmowej aplikacji mobilnej dostępnej w sklepach w serwisach App Store (iOS) i Google Play (Android).
Szczegóły akcji, regulamin i lista produktów wyłączonych znajdują się na stronie: www.gangfajniakow.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.08.2020, 16:27 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ