Newsletter

Maybelline New York rozpoczyna długoterminowy program „Brave together” stworzony z myślą o wsparciu osób cierpiących na lęki i depresję na całym świecie

25.09.2020, 19:24aktualizacja: 25.09.2020, 19:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 25 września 2020 r. /PRNewswire/ -- Na całym świecie są osoby, które cierpią z powodu lęków i depresji. Lęków doświadcza ponad 284 milionów ludzi. Depresja dotyka ponad 264 mln osób.[1] Połowa wszystkich chorób psychicznych zaczyna się w wieku 14 lat [2], a w obliczu pandemii Covid-19 liczby te dodatkowo rosną.

Maybelline New York, jako międzynarodowa marka nr 1 w dziedzinie makijażu, ma możliwość zapewnienia odpowiedniego wsparcia, aby pomóc w pokonaniu przeszkód, które stoją na drodze kobietom i młodym dorosłym do pełnego wykorzystania swoich możliwości. Rozpoczynamy globalny program Maybelline Brave Together, którego celem jest pomoc w destygmatyzacji lęków i depresji, zapewnienie jakże istotnego wsparcia bezpośredniego i pomoc ludziom na całym świecie w odważnym mierzeniu się ze swoimi problemami.

W ciągu ostatnich dwóch lat firma Maybelline wspierała badania prowadzone przez ekspertów i prowadziła grupy fokusowe, aby lepiej zrozumieć problematykę zdrowia psychicznego. Maybelline współpracuje również z partnerami non-profit CRISIS TEXT LINE, JED i NAMI, aby mieć rzeczywisty wpływ na ludzi zmagających się z lękami i depresją. W świecie, w którym szacuje się, że 1 na 5 osób cierpi na lęki i depresję [3], problem ten dotyka kobiety w nieproporcjonalnie dużym stopniu [4]. Ponadto większość stanów zdrowia psychicznego jest nieleczona [5].

"Maybelline zawsze wierzył w siłę, która powoduje zmiany w życiu. Wiemy, że zdrowie psychiczne ma kluczowe znaczenie w poczuciu gotowości do takich zmian" – mówi Trisha Ayyagari, prezes ds. marki globalnej Maybelline New York. - Chcemy wykorzystać nasz głos o globalnym zasięgu, aby zdestygmatyzować temat zdrowia psychicznego i ułatwić dostęp do wsparcia. Teraz bardziej niż kiedykolwiek musimy wspomagać tych, którzy żyją z lękami i depresją”.

Poprzez współpracę z czołowymi organizacjami non-profit program Brave Together firmy Maybelline ma na celu przełamanie piętna, z jakim wiąże się doświadczanie lęków i depresji, zapewnienie międzypokoleniowego wsparcia i zasobów oraz promowanie kultury, która pozwala osobom zmagającym się z tymi problemami i ich bliskim poczuć, że nie są sami. Specjalnie przygotowana strona internetowa zapewni ludziom na całym świecie dostęp do społeczności internetowej, w której będą mogli znaleźć prawdziwe inspiracje i historie ludzi opisujące ich zmagania w kontekście zdrowia psychicznego, a także ekspertów, porady i zasoby dotyczące zdrowia psychicznego.

Jednym z kluczowych ekspertów programu jest dr Kathleen Pike, psycholog kliniczna i profesor w Centrum Medycznym Irving Uniwersytetu Kolumbii oraz Columbia Mailman School of Public Health. Dr Pike jest doradcą naukowym programu Brave Together i prowadzi finansowane przez Maybelline globalne badania ilościowe oraz poświęcone przyczynom lęków i depresji charakterystycznych dla kobiet z pokolenia Z. "Istnieje pilna potrzeba stworzenia takiego programu i jestem dumna, że mogę pracować z Maybelline nad stworzeniem społeczności dla tych, którzy chcą się uczyć, słuchać i inspirować do otwartych i odważnych rozmów na temat zdrowia emocjonalnego".

Aby spotkać się z naszą społecznością, firma Maybelline nawiązała współpracę z czołową organizacją non-profit Crisis Text Line w celu zapewnienia zwiększonego dostępu do bezpłatnego, poufnego poradnictwa dostępnego całodobowo w sytuacjach kryzysowych za pośrednictwem wiadomości tekstowych - osoby potrzebujące mogą wysłać SMS o treści TOGETHER na numer 741741, aby połączyć się z doradcą.

W duchu wspólnoty i kultywowania prawdziwej globalnej kultury wsparcia w przypadku lęków i depresji Maybelline zobowiązuje się do zainwestowania w ciągu najbliższych pięciu lat 10 milionów dolarów w organizacje zajmujące się zdrowiem psychicznym na całym świecie, które podzielają nasz cel, jakim jest wprowadzanie rzeczywistych zmian. Dołącz do dyskusji online na www.maybelline.com/bravetogether lub na Instagramie, używając tagów @Maybelline i #BraveTogether.

1 https://ourworldindata.org/mental-health#:~:text=Globally%20an%20estimated%20284%20million,experience%20anxiety%20disorders%20than%20men

2 https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/adolescent-mental-health#:~:text=Half%20of%20all%20mental%20health,%2D19%2Dyear%2Dolds

3 https://www.who.int/news-room/detail/13-04-2016-investing-in-treatment-for-depression-and-anxiety-leads-to-fourfold-return

4 https://www.who.int/mental_health/prevention/genderwomen/en/

5 https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/adolescent-mental-health

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1281519/Maybelline_Brave_Together_Logo.jpg

Źródło: Maybelline

KONTAKT:

Kristen Tully

e-mail: KTully@maybelline.com

-

Mollie Michelson

e-mail: Mollie.Michelson@maybelline.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.09.2020, 19:24
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii