Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MFiPR informuje:
Są pieniądze na kampanie społeczne poprawiające bezpieczeństwo pieszych. Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotuje kampanię o zachowaniu bezpiecznej prędkości. Pomoże w tym 25,5 mln zł dofinansowania z Funduszy Europejskich. Kampania społeczna wspierająca bezpieczeństwo ruchu drogowego przy przejściach dla pieszych i na rzecz przestrzegania obowiązujących limitów prędkości będzie kosztować 30,5 mln zł.
- Program Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) w sposób kompleksowy podchodzi do bezpieczeństwa na drogach. Ze wsparciem funduszy europejskich na drogowej mapie Polski przybywa kilometrów, które nie tylko wpływają na komfort jazdy, ale też poprawiają bezpieczeństwo. Z funduszy unijnych, oprócz inwestycji w nowe drogi, dofinansowujemy również działania na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego. Z POIiŚ na projekty z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego przeznaczyliśmy 150 mln euro – mówi wiceminister funduszy i polityki regionalnej Anna Gembicka.
Tematem działań będzie bezpieczeństwo pieszych wokół przejść i dostosowanie prędkości do warunków na drodze. Projekt będzie realizowany na obszarze całego kraju poprzez emisję kampanii w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych oraz działania informacyjno-promocyjne realizowane m.in. w Internecie. Kampania będzie prowadzona do końca przyszłego roku.
Umowę o dofinansowanie z funduszy unijnych z Programu Infrastruktura i Środowisko podpisano między Centrum Unijnych Projektów Transportowych a Sekretariatem Krajowej Rady Bezpieczeństwa działającej przy Ministerstwie Infrastruktury.
kom/mm
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.10.2020, 17:33 |
Źródło informacji | MR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |