Newsletter

Biedronka jeszcze bliżej klientów dzięki pierwszej franczyzowej placówce

22.10.2020, 16:14aktualizacja: 23.10.2020, 09:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jeronimo Martins Polska S.A.
Jeronimo Martins Polska S.A.
Biedronka to dobry sąsiad, towarzysz milionów Polaków. Od czwartku, 22 października, będzie jeszcze bliżej lokalnych społeczności, dostarczając produkty wysokiej jakości w codziennie niskich cenach także w nowej formule. To właśnie tego dnia rusza pierwszy sklep franczyzowy Biedronki w miejscowości Dobrzyca niedaleko Kalisza. Dzięki franczyzie sieć otwiera się na współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, najlepiej znającymi potrzeby okolicznych mieszkańców.

Decyzja Biedronki o rozpoczęciu współpracy franczyzowej to kolejne potwierdzenie faktu, że współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami jest wpisana w DNA sieci. To właśnie oni najlepiej wiedzą kto z lokalnych piekarzy cieszy się największym szacunkiem i od lat stosuje tę samą, sprawdzoną recepturę, a także które tradycyjne mięsa i nabiał są najpopularniejsze w okolicy. Dzięki temu sklep może zaoferować produkty nie tylko najlepszej jakości w codziennie niskich cenach, ale także „szyte na miarę”, dopasowane do miejscowych potrzeb.

„Na współpracę z Biedronką zdecydowałem się nie tylko ze względu na kwestie formalne – korzystne warunki współpracy, pakiet szkoleń i wsparcie na każdym z etapów działalności. Najbardziej przekonało mnie partnerskie podejście do mnie jako lokalnego przedsiębiorcy, który zaczyna przygodę z franczyzą w formacie Biedronki. Od początku czułem, że moje zdanie jest ważne, dostaję dużą niezależność, a potrzeby mieszkańców Dobrzycy są dla Biedronki realnie istotne” - Radosław Wojcieszak, franczyzobiorca odpowiedzialny za sklep w Dobrzycy.

„Otwarcie sklepu Biedronka w modelu franczyzowym to kolejny ważny element naszej strategii rozwoju sieci. Współpraca na zasadzie franczyzy to ogromne korzyści dla obu stron. Lokalny przedsiębiorca, z którym działamy, dostaje od początku pełne wsparcie. Po pierwsze – merytoryczne, ponieważ wyposażamy go w nasze know-how, organizujemy pakiet szkoleń dla niego i reszty pracowników, a także bierzemy na siebie kwestie marketingowe oraz logistyczno-zaopatrzeniowe. Dajemy też coś, co trudno wycenić, czyli poczucie stabilizacji, a jednocześnie niezależności. Wierzymy, że lokalny mieszkaniec-franczyzobiorca najlepiej rozumie społeczność, w której żyje: wie, czego jej potrzeba, jakie ma oczekiwania. Dzięki niemu jesteśmy jeszcze bliżej naszych klientów” - Ewa Micińska, dyrektor rozwoju biznesu w sieci sklepów Biedronka.

Nowy sklep Biedronki w Dobrzycy, przy ul. Krotoszyńskiej 41a, powstał w nowoczesnym formacie sieci i spełnia wysokie standardy, które wyróżniają wszystkie nowe i wyremontowane placówki Biedronki. Posiada 46 miejsc parkingowych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych), 4 kasy tradycyjne i ladę tradycyjną. Powierzchnia sali sprzedaży wynosi ok. 650 m2. Jest podzielona na odrębne strefy produktowe, co ułatwia szybkie odszukanie tego, czego potrzebują klienci. W jednym stałym miejscu znajdują się wszystkie wymagające przechowywania w niskiej temperaturze „delikatne” warzywa i owoce. Pieczywo, kosmetyki, a także produkty z promocji również mają specjalnie wydzielone miejsce w sklepie. Przemyślane ustawienie produktów w sklepie to nie tylko kwestia wygody, ale dodatkowa gwarancja świeżości, o którą dbają Świeżoznawcy – pracownicy sieci specjalizujący się w sprzedaży warzyw, owoców czy wędlin.

Sklep zatrudnia ok. 20 pracowników, mieszkających głównie w sąsiedztwie.

„W związku z pandemią wiele osób z okolicy straciło pracę, a tym samym środki do życia. Tym bardziej cieszy fakt, że Biedronka wyciąga rękę, zatrudnia i pozwala nam przejść suchą nogą przez ten trudny czas” - Julita Margiela, kierownik sklepu w Dobrzycy.

W dobrzyckiej placówce nie brakuje nowatorskich rozwiązań. Wysokiej jakości szynki, kiełbasy czy sery można kupować z lady tradycyjnej. To uzupełnienie oferty produktów pakowanych (zarówno mięs, jak i artykułów nabiałowych). Dzięki temu, klienci mogą kupić dokładnie taką ilość produktu, jakiej potrzebują.

Z okazji otwarcia sklep Biedronka w Dobrzycy oferuje w dniach 22-24 października wybrane produkty z lady tradycyjnej w wyjątkowo niskich cenach. Kiełbasę czereśniową wędzoną oraz szynkę czereśniową dostaniemy 50% taniej (17,49 zł/kg zamiast 34,99 zł/kg). Ser królewski Sierpc będzie można kupić o 25% taniej (19,99 zł/kg zamiast 26,99 zł/kg). Na klientów nowej placówki czekają też promocje na inne produkty, m.in. banany (1,99 zł/ kg; 60% taniej) czy płyny do prania Perwoll (8,99 zł/opak. przy zakupie dwóch).  

Pierwszy sklep franczyzowy sieci sklepów Biedronka: Dobrzyca, ul. Krotoszyńska 41a. Godziny otwarcia: Sklep Biedronka w Dobrzycy będzie czynny od poniedziałku do czwartku, od godz. 07:00 do 21:00, w piątki i soboty od godz. 07:00 do 22:00, a w niedziele w godzinach od 08:00 do 20:00.

Źródło informacji: Jeronimo Martins Polska S.A.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 22.10.2020, 16:14
Źródło informacji Jeronimo Martins Polska S.A.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii