Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W cieniu pandemii warszawski startup nie zwalnia tempa i konsekwentnie działa na rzecz poprawienia jakości życia oraz bezpieczeństwa mieszkańców miast. Po kartach miejskich w stolicy Vooom włącza do swojej platformy możliwość zakupu biletów jednorazowych i krótkookresowych. Za chwilę usługa będzie dostępna również dla klientów korporacyjnych w Trójmieście i Poznaniu. Tym samym zakup biletów komunikacji miejskiej jest kolejną kluczową funkcjonalnością w aplikacji Vooom, obok inteligentnego planera podróży i wynajmu pojazdów na minuty.
„Pandemia jest zjawiskiem, które zostanie z nami jeszcze bardzo długo. Nie jest natomiast możliwy całkowity paraliż pracy w branżach i zawodach krytycznych jak np. sektor produkcyjny, energetyczny czy ochrona zdrowia. Podobnie jest w wielu firmach już i tak głęboko dotkniętych kryzysem po pierwszej fali covidu. Firmy szukają dzisiaj sposobu, jak zadbać o komfort psychiczny i bezpieczeństwo pracowników, którzy muszą codziennie lub w trybie zmianowym dojeżdżać do pracy. Pracownicy z kolei zadają sobie pytanie jak dojadę sprawnie i szybko, unikając ryzyka. Rozwiązaniem jest zaoferowanie im narzędzia do swobodnego i elastycznego zarządzania podróżami, dającego im wybór różnych środków transportu. I tym właśnie jest nasza aplikacja w usłudze dla firm” – wyjaśnia Włodzimierz Łoziński, CEO Vooom.
Nowoczesne technologie w postaci możliwości zakupu i aktywacji biletu za pośrednictwem aplikacji w sposób bezdotykowy znacząco podnoszą bezpieczeństwo podróżnych. Vooom już od kwietnia oferuje możliwość bezpośredniego wynajęcia w swojej aplikacji samochodów, skuterów oraz hulajnóg na minuty teraz dołącza do tego ekosystemu możliwość zakupu biletów jednorazowych i czasowych oraz abonamentowych w postaci Karty Miejskiej Vooom. Podróżowanie komunikacją miejską, ze względu na obostrzenia związane z pandemia oraz powszechne używanie maseczek jest bezpieczniejsze niż kiedykolwiek. W dzisiejszej rzeczywistości trudno o znienawidzony przez pasażerów „zbiorkomu” tłok. Biorąc pod uwagę wprowadzone przez ZTM środki bezpieczeństwa, zdecydowanie łatwiej jest zarazić się wirusem na spotkaniu ze znajomym lub robiąc zakupy w supermarkecie niż w środkach komunikacji zbiorowej. Według badań przeprowadzonych wiosną w Japonii, Francji i Hiszpanii, środki transportu publicznego generowały poniżej 1% zakażeń, podczas gdy przebywanie w siłowniach, barach, na koncertach i w restauracjach – wielokrotnie razy więcej.
Obawy związane z przemieszczaniem się są jednak realne i nie znikną wraz z zahamowaniem wzrostu liczby przypadków zachorowań na Covid-19. Wyjściem z impasu jest planowanie podróży i elastyczne podejście do metod podróżowania. W czasie pandemii można zaplanować bezpieczną podróż i nadal mieć wybór optymalnych tras i środków transportu np. w celu uniknięcia godzin szczytu. Vooom oferuje innowacyjny planer podróży, który nie tylko uwzględnia natężenie ruchu, ale przede wszystkim umożliwia wyznaczenie trasy różnymi środkami komunikacji z uwzględnieniem przesiadek, np. z hulajnogi do autobusu, carsharingu czy skutera.
Szczegóły dotyczące oferty dla firm dostępne na stronie vooom.pl
Źródło informacji: Vooom Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.11.2020, 09:00 |
Źródło informacji | Vooom Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Ruszył nabór do kolejnej rundy programu ORLEN Skylight accelerator
W ramach kolejnej edycji ORLEN Skylight accelerator na uczestników czeka ponad 20 wyzwań technologicznych i biznesowych określonych przez spółki z Grupy ORLEN. Młode technologiczne spółki mogą odpowiedzieć na wyzwania określone w ramach następujących obszarów tematycznych: cyfrowa organizacja, nowoczesna stacja i klient przyszłości, przemysł 4.0 oraz bezpieczna i innowacyjna organizacja, jak również optymalizacja energetyczna i procesowa. Nabór do programu akceleracyjnego potrwa do 17 lutego 2025.- 05.02.2025, 15:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
XXVI edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” – zgłoś innowację, która zmieni rynek
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) rozpoczęła XXVI edycję prestiżowego konkursu „Polski Produkt Przyszłości”, którego celem jest wyłonienie najbardziej przełomowych produktów i technologii o istotnym potencjale zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Zgłoszenia można nadsyłać do 4 marca 2025 roku. Podczas gali finałowej dowiemy się, jakie projekty już wkrótce będą zmieniać naszą rzeczywistość. Dla zwycięzców w trzech kategoriach przewidziano nagrody finansowe w wysokości 100 tys. zł, a dla wyróżnionych – 25 tys. zł.- 05.02.2025, 14:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PARP
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ